Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Autor
Antczak Zbigniew
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Brzosko Anna
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Church Allan H
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Gratton Chris
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kamińska Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krasnosielski Damian
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Malcherek Monika
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Martin
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Przybyłowski Piotr
(1)
Salas Eduardo
(1)
Skoczek Marcin
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Szreniawski Piotr
(1)
Tannenbaum Scott
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Małgorzata
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Kierownicy projektów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(15)
Marketing
(6)
Zarządzanie
(6)
Kadry
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura
(3)
Ankieta
(2)
Coaching
(2)
Etyka biznesu
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing personalny
(2)
Nauczyciele
(2)
Odpoczynek
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Rynek pracy
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Asertywność
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Biurokracja
(1)
Controlling
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Event marketing
(1)
Grupy społeczne
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kultury
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kohezja
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt
(1)
Kreatywność
(1)
Książka
(1)
Kultura pracy
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Negocjacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Patologia społeczna
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Praca osób z niepełnosprawnością
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rola społeczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samokształcenie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Struktura społeczna
(1)
System wartości
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczenie się
(1)
Urzędnicy
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. Osią tematyczną części teoretycznej jest pojęcie współpracy międzyludzkiej w zespołach. Zostało ono ukazane na tle zagadnienia kultury szkoły jako organizacji uczącej się. Prezentacja ilościowa wyników badań zawiera również rezultaty statystycznej weryfikacji związków między wyróżnionymi zmiennymi. Materiał badawczy był źródłem opisu jakościowego, sporządzonego na podstawie wypowiedzi udzielonych przez badanych nauczycieli w kwestionariuszu ankiety i wypowiedzi dyrektorów szkół w wywiadach. Ważnym etapem badań było sformułowanie wniosków oraz refleksji z punktu widzenia praktyki edukacyjnej. Ten aspekt wpisuje się w postulat rozumienia pedagogiki jako nauki praktycznej, dla której edukacja nie stanowi jedynie przedmiotu badań i tworzenia teorii, ale także daje impuls do ciągłego jej doskonalenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusza Listwana ; [aut.] Zbigniew Antczak [et. al.]. - Wyd. 4 zmien. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010. - 543, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Książka zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy, odpowiadające zakresem programom nauczania tych przedmiotów w szkołach wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania. W nowym wydaniu: * najnowsze trendy w rozwoju funkcji personalnej, * pełniejsze ujęcie problematyki motywacji i motywowania (nowy rozdział), * wzbogacenie treści dotyczących umiędzynarodowienia zarządzania kadrami, * szersze omówienie narzędzi, zwłaszcza doboru i oceny pracowników (np. Assessment Center, testy psychologiczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101822 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100815 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47699 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37314 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44536 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63988, 63987, 63138 (3 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury. To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”. Prof. dr hab. Jacek Otto
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej