Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(87)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(55)
Artykuły
(30)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(161)
wypożyczone
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(34)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(26)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(24)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(25)
Wypożyczalnia Złotów
(34)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(18)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Karpińska-Szaj Katarzyna
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Wójcicka Edyta
(3)
Chaciński Bartek
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Guzy Anna
(2)
Karwatowska Małgorzata
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Sowa Roman
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Winczura Barbara
(2)
Adamczewski Jakub
(1)
Aleksandrowska Olga
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bortnowski Stanisław
(1)
Briggs Jason R
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Byra Stanisława
(1)
Chimicz Dorota
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chomiuk Aleksandra
(1)
Choroba Piotr
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czeszewski Maciej
(1)
Deleżyńska Katarzyna
(1)
Drost - Rudnicka Małgorzata
(1)
Dyszak Andrzej
(1)
Dziurda Magdalena
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Enenek
(1)
Erkert Andrea
(1)
Fontana David
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gawdzik Witold
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Heska-Kwaśniewicz Krystyna
(1)
Hofman Iwona
(1)
Janicka Ewa
(1)
Jankowiak-Siuda Kamila
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Jeżewska Natalia
(1)
Kaczmarek Bożydar Leon Jan
(1)
Kajtoch Wojciech
(1)
Kasprzyk Aleksander
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Kiełpińska Iwona
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Komorowska Marta
(1)
Kosyra-Cieślak Teresa
(1)
Kowala Elżbieta
(1)
Kowalewska-Gawełda Dagmara
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kołodziejek Ewa
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Krakowiak Kazimiera
(1)
Kram Jerzy
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Krzyżyk Danuta
(1)
Kula Edward
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kupiec Monika
(1)
Kwak Karolina
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lis Stanisław
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Majchrzyk Zdzisław
(1)
Makowski Tomasz
(1)
Malina Alicja
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Milewski Stanisław
(1)
Myrdzik Barbara
(1)
Nowel Ewa
(1)
Nymś-Górna Agnieszka
(1)
Orliński Łukasz
(1)
Ożóg-Winiarska Zofia
(1)
Palak Zofia
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Pawłowska Agnieszka
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pilczuk Aleksandra
(1)
Pilczuk Bożena
(1)
Potent-Ambroziewicz Małgorzata
(1)
Prościak Beata
(1)
Rajda - Marek Daria
(1)
Redzimska Joanna
(1)
Rytel Agata
(1)
Salska-Kopeć Katarzyna
(1)
Sikorski Witold
(1)
Stanulewicz Danuta
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Synowiec Helena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(88)
Język
polski
(88)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(11)
Nauczyciele
(4)
Nauczyciele języków
(3)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(2)
Szkoły średnie
(2)
Wychowawcy klas
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Temat
Młodzież
(27)
Dziecko
(16)
Język polski
(14)
Twórczość dzieci i młodzieży
(12)
Mowa
(9)
Języki
(8)
Język polski (przedmiot szkolny)
(7)
Język środowiskowy
(7)
Język środowiskowy polski
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Dziecko niepełnosprawne
(6)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Dziecko niedosłyszące
(5)
Dziecko zdolne
(5)
Internet
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Kształcenie integracyjne
(5)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(5)
Subkultura
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Agresywność
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Dziecko głuche
(4)
Język
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Młodzież głucha
(4)
Nauczanie
(4)
Pisanie
(4)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(4)
Uczniowie
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Dziecko z FAS
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Głusi
(3)
Język angielski
(3)
Język migowy
(3)
Językoznawstwo
(3)
Komputery
(3)
Lektura szkolna
(3)
Literatura dla młodzieży
(3)
Ludzie starzy
(3)
Matematyka
(3)
Metody nauczania
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Młodzież - wartości
(3)
Młodzież niedosłysząca
(3)
Młodzież niepełnosprawna
(3)
Młodzież trudna
(3)
Nauczyciele
(3)
Niepełnosprawni umysłowo
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Niewidomi
(3)
Ocenianie kształtujące
(3)
Rodzice
(3)
Rodzina
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Słuch
(3)
Twórczość
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Bajkoterapia
(2)
Bezrobocie
(2)
Czytelnictwo dzieci i młodzieży
(2)
Czytelnictwo młodzieży
(2)
Dialektologia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Dziecko z zespołem Downa
(2)
Film polski a młodzież
(2)
Freinet, Célestin
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Inność
(2)
Instrumenty perkusyjne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
Język dziecka
(2)
Język polski - edukacja filmowa i teatralna
(2)
Język polski - kształcenie literackie
(2)
Język polski - nauczanie - literatura-szkoła podstawowa
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Macierzyństwo
(2)
Muzyka
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie początkowe - język polski - lektura
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poezja dla dzieci i młodzieży
(2)
Temat: dzieło
"Czarne okna"
(1)
"Harry Potter"
(1)
"Iza Anorektyczka", "Iza Buntowniczka"
(1)
"Język Trolli"
(1)
"Pozłacana rybka", "Samotni.pl"
(1)
"Przygody Tomka Sawyera"
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kaszuby
(1)
Kulesze Kościelne (woj. podlaskie, pow. wysokomazowiecki, gm. Kulesze Kościelne)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(19)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(17)
Artykuł z czasopisma fachowego
(13)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Słowniki polskie
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuły
(2)
Bajki i baśnie
(2)
Podręczniki
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Słowniki gwar środowiskowych
(2)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Czasopisma filologiczne polskie
(1)
Czasopisma szkolne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Film
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Komiksy
(1)
Listy
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dla młodzieży
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Notatka prasowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Scenariusze
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Słowniki
(1)
Zaproszenia
(1)
Życzenia okolicznościowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(29)
Językoznawstwo
(13)
Literaturoznawstwo
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Gimnazjum
(5)
Język Polski w Liceum
(3)
Polonistyka
(3)
Guliwer
(2)
Języki Obce w Szkole
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Język Polski w Szkole
(1)
Język Polski w Szkole IV-VI
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Język Polski w Szkole dla klas IV-VIII
(1)
Język Polski w Szkole klasy IV-VIII
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Poradnik Językowy
(1)
Wychowanie Na Co Dzień
(1)
Wychowawca
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Imponuje tu szczególna umiejętność wyważania sądów, powstrzymywania się od jednoznacznych konkluzji i rozstrzygnięć, rezygnacji ze stylistyki ataku, walki, agresji, co przekłada się bezpośrednio na sytuację szkolną i tworzy realną szansę na przełamanie bariery potocznych uprzedzeń związanych z problemem płci społeczno-kulturowej, a w konsekwencji i szansę na przełamanie tych uprzedzeń wśród uczniów. Strategię działań, jaką proponuje się w tej pracy, można by nazwać w najogólniejszym sensie strategią różnego typu i rodzaju działań rozbudzających i poszerzających przestrzeń uczniowskiej empatii; działań inicjujących pragnienie uważniejszego przyjrzenia się sobie i innym ludziom, prowadzących w konsekwencji do niezgody na ograniczenie możliwości rozwojowych człowieka i wszelkie wykluczenia. Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Tomaszewskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ramach innowacyjnych pomysłów wniesionych do nauki, publikacja prezentuje nową metodę nauczania języka polskiego (piramida mediacji). Pokazuje też możliwości wykorzystania jej jako metody ponadprzedmiotowej. Zawiera propozycje nowych rozwiązań maturalnych, wykorzystujących zaproponowaną metodę w kontekście kształcenia różnych typów inteligencji uczniów, zarówno zdolnych, jak i z dysfunkcjami, pod kątem krytycznej i alternatywnej akceptacji zainteresowań i fascynacji młodzieży. Głównym efektem takiej edukacji ma być nakierowanie uwagi nauczycieli na innowacyjność i nietypowość rozwiązań po to, aby wychować radosnych i twórczych młodych ludzi, którzy potrafiliby bezkonfliktowo i mediacyjnie, zarówno obecnie, jak i w przyszłości, rozwiązywać swoje problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106797, 106718 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48527 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32347 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45258 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest wynikiem naukowej debaty i refleksji na tematy ważne i aktualne w pedagogice specjalnej, w której na przestrzeni ostatnich lat rozwinęło się wiele koncepcji w rozmaitych jej płaszczyznach. Zmiany te uwarunkowane są przemianami zarówno politycznymi i społecznymi, jak i rozwojem nauk humanistycznych, medycznych, społecznych oraz elektronicznych i informatycznych. Ta niezwykle cenna publikacja wskazuje rozwój istniejących subdyscyplin i powstanie nowych. Przedstawia różnorodne koncepcje i wielość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39530 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31939 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piśmienność młodzieży w epoce nowej oralności / Anna Dąbrowska. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2023. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka koncentruje się na problemach związanych z nabywaniem i doskonaleniem umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez młodzież. Uwzględnia szeroki kontekst kulturowy, społeczny, poznawczy i edukacyjny tego procesu. Przygotowanie do obligatoryjnych egzaminów zewnętrznych odbywających się na zakończenie obowiązkowego etapu edukacji stanowi ważny element praktyki szkolnej. W jakim zakresie egzaminy umożliwiają diagnozę piśmienności młodzieży? Jak w świetle ich wyników przedstawiają się umiejętności piśmienne uczniów? Autorka udziela odpowiedzi na te pytania na podstawie analizy dokumentacji egzaminów gimnazjalnych oraz egzaminów ósmoklasisty. Badania ujawniły duże kłopoty młodzieży w konstruowaniu dłuższych wypowiedzi pisemnych, co może utrudnić pełne uczestnictwo w kulturze opartej na piśmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38405 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej