Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(221)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(12)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(308)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(120)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(33)
Czytelnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Wypożyczalnia Trzcianka
(12)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(37)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(47)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Informatorium
(1)
Autor
Mruk Henryk
(12)
Wrzosek Wojciech
(11)
Wiśniewski Andrzej
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Kotler Philip
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Altkorn Jerzy
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(5)
Szulce Halina
(5)
Baran Radosław
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Domański Tomasz
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Florek Magdalena
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drucker Peter F
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Karwowski Jan
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Trout Jack
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baker Michael J
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cetner Jan
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Duraj Jan
(1)
Eager William
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Geuns Orlando
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(66)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(222)
Język
polski
(200)
nieznany (po)
(20)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(7)
Studenci
(4)
Nauczyciele
(2)
Audytorzy
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Podręcznik
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Marketing
(129)
Zarządzanie
(25)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing strategiczny
(14)
Turystyka
(14)
Public relations
(12)
Marketing elektroniczny
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(8)
Kadry
(7)
Marketing partnerski
(6)
Menedżerowie
(6)
Promocja handlowa
(6)
Globalizacja
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Praca
(5)
Reklama
(5)
Firma (nazwa)
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Finanse
(3)
Handel
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Design thinking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpoczynek
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Asertywność
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
COVID-19
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Podręcznik
(26)
Podręczniki
(19)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
222 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd. 2 por. i rozszerz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. BECK, 2005. - XI,[1], 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81257 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44087 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32187, 32011 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2007. - 265 stron : tablice, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 147 stron ; 23 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 4. zaktualizowane i rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 658 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym "Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów. Podręcznik składa się z 15 rozdziałów, które tworzą trzy części. Część pierwsza, składająca się z 4 rozdziałów poświęcona jest wyjaśnieniu istoty współczesnego marketingu i warunków działalności marketingowej. Część druga, składająca się z 6 rozdziałów poświęcona jest instrumentom marketingowym i sposobom ich praktycznego wykorzystania. Część trzecia (5 rozdziałów) koncentruje się na zarządzaniu marketingiem w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85410 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41671 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39355 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85411 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104015 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58607, 58606 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68247 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem-założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114101 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33949 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67676 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających na zarządzających organizacjami poszukiwanie rozwiązań w zakresie przewagi konkurencyjnej. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których opisano problematykę dotyczącą relacji organizacji i jej otoczenia oraz przedstawiono główne składowe jej mikro- i makrootoczenia. Omówiono również wybrane aspekty zarządzania organizacjami i wskazano podstawowe funkcje zarządzania organizacją oraz istotę procesu kontroli. Ponadto w książce zawarto kwestię systemowego zarządzania w ujęciu procesowym przy uwzględnieniu podejścia opartego na ryzyku, a także podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania w organizacjach przy wykorzystaniu znormalizowanych systemów zarządzania. W pracy przedstawiono również jedno z ważniejszych zadań w strategii zarządzania przedsiębiorstwem, a mianowicie zarządzanie procesem projektowania i wprowadzania nowego produktu na rynek. W dalszej części książki zaprezentowano podstawy projektowania proekologicznego, jego związek z zarządzaniem procesami produkcyjnymi i produktami oraz ogólną charakterystykę wybranych narzędzi LCA. Ponadto omówiono zagadnienie zarządzania procesem motywowania pracowników w miejscu pracy. Rozważania nad zarządzaniem procesami i produktami zamykają kwestie dotyczące oceny efektów działalności organizacji w zakresie zarządzania procesami i produktami oraz rachunku kosztów cyklu życia produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111911, 111912 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65095 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58545, 58546 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58547 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94139, 94140 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94141 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35177 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej