Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(134)
Forma i typ
Książki
(134)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(191)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(71)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(24)
Czytelnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(20)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(30)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(26)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Informatorium
(1)
Autor
Wrzosek Wojciech
(10)
Mruk Henryk
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kotler Philip
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Szulce Halina
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Domański Tomasz
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Niestrój Roman
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duraj Jan
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Florek Magdalena
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gratton Chris
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hejduk Irena
(1)
Holloway J. Christoper
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kramer Józefa
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Neymann Monika
(1)
Nowicki Adam
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Payne Adrian
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Prymon Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(41)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(119)
nieznany (po)
(13)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Marketing
(87)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing strategiczny
(10)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(7)
Turystyka
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing międzynarodowy
(5)
Public relations
(5)
Globalizacja
(4)
Menedżerowie
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biurokracja
(1)
COVID-19
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonometria
(1)
Fundamentalizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Język angielski
(1)
Język niemiecki
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konserwatyzm
(1)
Książka
(1)
Kultura
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Maoizm
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Metodologia
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
134 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94838 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27459 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28154 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18084 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84152, 84154 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55890 P 16,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93961, 93962 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95058 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44168 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41280, 41338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55083 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96345, 96346 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43072 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych. Marketing został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach ekonomia i zarządzanie w ramach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Książka powinna także zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105926, 111299 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111490 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - [Wyd. 2 zm. i. e. 4]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 218, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92471 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach Czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego); zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych; redukcja i analiza danych; prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy - specjaliści w zakresie badań marketingowych - prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów - głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103847 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej