Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(2)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Wrzosek Wojciech
(5)
Baran Radosław
(4)
Domański Tomasz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Bangs David H
(1)
Bartołd Robert
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Lee Nancy
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Penc Józef
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Trout Jack
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(18)
nieznany (po)
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Marketing strategiczny
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Opracowanie jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111202, 111203 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50210 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33326 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40884, 46752 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55704, 58525 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58303, 58304 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36301 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30349, 30339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58284, 58282, 58283 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
Scharakteryzowano kluby sportowe jako reprezentantów szerzej rozumianych organizacji sportowych. Zaprezentowano naukowe podstawy, na bazie których powstał dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu sportowego. Zanalizowano problematykę orientacji marketingowej w odniesieniu do klubów sportowych. Przedstawiono retrospektywną analizę warunków funkcjonowania klubów sportowych w Polsce. Omówiono wyniki badań, które zostały zaprezentowane w przekroju wcześniej zidentyfikowanych obszarów orientacji marketingowej (orientacja na nabywców, orientacja na konkurencję i wewnętrzna koordynacja działań). Na podstawie oceny aktywności marketingowej klubów sportowych oraz wniosków płynących z przeprowadzonych badań,określono sposoby implementacji i stosowania orientacji marketingowej, jakie są wykorzystywane w tych podmiotach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów - głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103847 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej