Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(134)
Forma i typ
Książki
(134)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(191)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(71)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(24)
Czytelnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(20)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(30)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(26)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Informatorium
(1)
Autor
Wrzosek Wojciech
(10)
Mruk Henryk
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kotler Philip
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Szulce Halina
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Domański Tomasz
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Niestrój Roman
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duraj Jan
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Florek Magdalena
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gratton Chris
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hejduk Irena
(1)
Holloway J. Christoper
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kramer Józefa
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Neymann Monika
(1)
Nowicki Adam
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Payne Adrian
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Prymon Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(41)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(119)
nieznany (po)
(13)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Marketing
(87)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing strategiczny
(10)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(7)
Turystyka
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing międzynarodowy
(5)
Public relations
(5)
Globalizacja
(4)
Menedżerowie
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biurokracja
(1)
COVID-19
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonometria
(1)
Fundamentalizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Język angielski
(1)
Język niemiecki
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konserwatyzm
(1)
Książka
(1)
Kultura
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Maoizm
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Metodologia
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
134 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85410 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41671 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39355 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85411 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd. 2 por. i rozszerz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. BECK, 2005. - XI,[1], 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42525 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81257 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39715 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44087 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32187, 32011 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94139, 94140 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94141 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Opracowanie jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111202, 111203 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50210 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33326 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40884, 46752 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65938 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58607, 58606 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68247 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej