Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(107)
Forma i typ
Artykuły
(96)
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Mysior Radosław
(5)
Polcyn Sylwia
(4)
Nowak Katarzyna
(3)
Van Laere Karolina
(3)
Bałandynowicz Andrzej
(2)
Raczkowska Jadwiga
(2)
Sochocka Kinga
(2)
Batorski Dominik
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Buzor Magdalena
(1)
Błaszkiewicz Ryszard
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Cholewińska-Dacka Marta
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dobrołowicz Justyna
(1)
Dudziak Bronisława
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dziubak Ewa
(1)
Dąbrowska Paulina
(1)
Filipowska Ewa
(1)
Gajos Ewelina
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołembowska Monika
(1)
Gołębiewska Ilona
(1)
Grabowska-Dąbek Anna
(1)
Gruszczyk - Kolczyńska Edyta
(1)
Gruszczyńska Danuta
(1)
Grzybowska Agnieszka
(1)
Guzowska Ewa
(1)
Hajzer Katarzyna
(1)
Hanuliaková Jana
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hollá Katarina
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jankowska Aleksandra
(1)
Jarosz Bożena
(1)
Jurczyński Grzegorz
(1)
Juza Marta
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kata Joanna
(1)
Kałuba - Korczak Anna
(1)
Kondracka Marta
(1)
Kornaszewska-Polak Monika
(1)
Kosek - Nita Bogumiła
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotyśko Martyna
(1)
Koziej Sławomir
(1)
Kremień Tatiana
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuchta Dorota
(1)
Kustosz Sylwia
(1)
Kędracka - Feidman Ewa
(1)
Laszkowska Joanna
(1)
Maj Beata
(1)
Majchrzak Paweł
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Matysiak Ewelina
(1)
Miąso Janusz
(1)
Modrzyński Robert
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Murawska Paulina
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nguyen Renata
(1)
Noga Henryk
(1)
Noske Marina
(1)
Nowak Jakub
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ożarski Piotr
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Pawłowska Sylwia
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Petlák Erich
(1)
Piekarska Lucyna
(1)
Pilarska Aleksandra
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Puchała Małgorzata
(1)
Pylipiak Irena
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Rudomina Justyna
(1)
Róziewicz Grażyna
(1)
Sala Paweł
(1)
Sasin Małgorzata
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siwicki Marek
(1)
Solarz Andrzej
(1)
Stępień Katarzyna
(1)
Surina Irina
(1)
Sułkowski Bogusław
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Taboł Sebastian
(1)
Tomczyk Łukasz
(1)
Toruńczak Justyna
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Urbanek Bogdan
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wieczorek Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(107)
Język
polski
(107)
Odbiorca
Nauczyciele
(34)
Pedagodzy szkolni
(15)
Wychowawcy klas
(14)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
Bibliotekarze
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Temat
Media elektroniczne
(94)
Media społecznościowe
(14)
Edukacja medialna
(9)
Nałogi - dataholizm
(7)
Agresja
(5)
Internet
(5)
Technologia informacyjna w nauczaniu
(5)
Telewizja - wychowanie
(5)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Przemoc w szkole
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Komputer w szkole - Internet
(3)
Marketing
(3)
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży
(2)
Content marketing
(2)
Dzieci - seksualizacja
(2)
Informacja
(2)
Komputer w szkole
(2)
Kultura masowa
(2)
Młodzież
(2)
Reklama
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Rodzina
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Blog
(1)
Copywriting
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyberuzależnienie
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dzieci
(1)
Dzieci - psychika
(1)
Dzieci - twórczość
(1)
Dzieci - zaburzenia
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
E-mail marketing
(1)
E-narkotyki
(1)
Edukacja czytelnicza i medialna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka
(1)
Facebook
(1)
Fonoholizm
(1)
Godziny wychowawcze - konspekty
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Informatyka - nauczanie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medialna
(1)
Komunikacja multimedialna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie się
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Leki bez recepty
(1)
Leki nootropowe
(1)
Marketing humanocentryczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing wielokanałowy
(1)
Mass media
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medykalizacja
(1)
Młodzież - przestępczość
(1)
Narkotyki
(1)
Nałogi
(1)
Niepowodzenia wychowawcze
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Papieros elektroniczny
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Pornografia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Public relations
(1)
Radio
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Socjologia a edukacja
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stalking
(1)
Start-up
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(55)
Artykuł z czasopisma naukowego
(21)
Artykuł z czasopisma fachowego
(15)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(14)
Czasopismo pedagogiczne
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Scenariusze lekcji
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(77)
Medycyna i zdrowie
(15)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(15)
Remedium
(14)
Nowa Szkoła
(6)
Wychowanie na co dzień
(6)
Wychowawca
(6)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(5)
Edukacja Medialna
(3)
Edukacja i Dialog
(2)
Kultura i Historia
(2)
Studia Socjologiczne
(2)
Wychowanie w Przedszkolu
(2)
Życie Szkoły
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Meritum
(1)
Nauczanie Początkowe
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Niebieska Linia
(1)
Nowa Polszczyzna
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Polonistyka
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Ruch Pedagogiczny
(1)
Szkoła Specjalna
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2513 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52739 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. CD. 2414
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112670, 112669 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40903, 40902 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33825, 33826 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet złych rzeczy / Julia Chmielecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, 2017. - 319, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking To tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Są na Facebook, Snapchacie czy Twiterze. We wszystkich miejscach, do których dostęp macie Ty i Twoje dzieci. By paść ofiarą cyberprzestępców, wystarczy niewiele – zwykła ludzka ciekawość lub dziecięca naiwność. Tkwimy w iluzji, że złe rzeczy, które przytrafiają nam się w sieci, nie są naszą winą i nie chcemy wziąć odpowiedzialności za swoją nieuważność czy głupotę. Internet złych rzeczy istnieje wszędzie. I tylko od nas zależy, czy damy mu się pochłonąć. W Darknecie pornografia dziecięca jest twarda i brutalna, a pedofile bez skrupułów. Materiały z Clearnetu są mniej szokujące i często nie można ich uznać za pornograficzne, choćby zdjęcia dzieci na basenie czy na plaży. Ile takich zdjęć chłopców i dziewczynek trafia na Facebooka?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41042 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117535 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybciej, więcej, lepiej… Współczesna młodzież często określana jest „pokoleniem instant” bądź „cyfrowych tubylców”. Świetnie poruszają się w mediach społecznościowych i nie wyobrażają sobie bez nich życia. Przyzwyczajeni do natychmiastowej gratyfikacji wypracowali nowe sposoby spędzania wolnego czasu i odreagowania stresu. Książka porządkuje wiedzę na temat nałogowych zachowań coraz częściej pojawiających się u młodych ludzi. Wśród poruszanych zagadnień znalazły się m.in.: - medykalizacja społeczeństwa, szczególnie jego zapotrzebowanie na magiczną pigułkę, która usprawni pracę umysłu czy zapewni stan odurzenia; - temat neurostymulantów i leków bez recepty – jako że wiele młodych osób traktuje zażywanie tych substancji jako jedną z metod wspomagających pamięć i ułatwiających skupienie w pracy; - pliki dźwiękowe reklamowane jako e-narkotyki, które mają wpływać na nastrój słuchacza - czy instagramowalne e-papierosy jako przepis na bycie modnym. Książka odwołuje się do współczesnej wiedzy i wyjaśnia nałogowe zachowania z perspektywy najnowszych badań naukowych z zakresu uzależnień. Przywoływane wypowiedzi osób dzielących się w Internecie swoimi doświadczeniami pozwolą terapeutom uzależnień, psychologom, pedagogom, a przede wszystkim zatroskanym rodzicom lepiej zrozumieć zachowanie młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116807 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52847 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42564 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49365 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67921 P 1,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52531 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48597 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej