Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(105)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Artykuły
(60)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(14)
Druki ulotne
(7)
E-booki
(4)
Gry i zabawki
(2)
Grafiki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(11)
Autor
Naprawa Renata
(10)
Tanajewska Alicja
(10)
Chwastniewska Danuta
(5)
Kaczanowska Edyta
(5)
Bogdanowicz Marta
(4)
Pawlak Mirosław
(4)
Guzowska Beata
(3)
Kanarkowska Maja
(2)
Kozubek Joanna
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Myślak Monika
(2)
Rożyńska Małgorzata
(2)
Słupek Kazimierz
(2)
Słupek Kazimierz (pedagogika)
(2)
Więckowski Ryszard
(2)
Wojnarowska Aneta
(2)
Zdrojewska Bogumiła
(2)
Alasuutari Pertti
(1)
Aleksiak Małgorzata
(1)
Arciszewska Ewa
(1)
Awramiuk Elżbieta
(1)
Bakuła Marzena
(1)
Baran Joanna
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bieleń Barbara
(1)
Bukowińska Agnieszka
(1)
Całus Jadwiga
(1)
Chmielewska Elżbieta
(1)
Chmielińska Ewelina
(1)
Choina Miłosz
(1)
Chrzanowska Irena
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Denzin Norman K
(1)
Dorozińska Alicja
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Franczak Marcin
(1)
Gallos Sylwia
(1)
Grzesik Grażyna Iwona
(1)
Gutkowska Anna
(1)
Gąska Dagmara
(1)
Hanka Małgorzata
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Jakubowicz Anna
(1)
Jargiło Grażyna
(1)
Karczewska Elżbieta
(1)
Kisiel Weronika
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Korczewska Elżbieta
(1)
Kordzińska-Grabowska Anna
(1)
Kostszyn Helena
(1)
Kowalczyk Danuta
(1)
Kościelniak Anna
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kubiciel Elżbieta
(1)
Kurdziel Marta
(1)
Kwapiszewska-Wolska Agnieszka
(1)
Lincoln Yvonna S
(1)
Lubowiecka Jadwiga
(1)
Majchrzak Irena
(1)
Makowska Ola
(1)
Maurer Alicja
(1)
Minczakiewicz Elżbieta M
(1)
Młynarczyk-Karabin Ewelina
(1)
Nowak Paulina
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Nowicka Monika
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Olejarz Agnieszka
(1)
Paździo Bożena
(1)
Pejkowska Agnieszka
(1)
Piernicka Maria
(1)
Podemski Krzysztof
(1)
Podgórska Anna
(1)
Przybysz-Piwko Maria
(1)
Prątnicka Karolina
(1)
Ratajczak Danuta
(1)
Robok Roksana
(1)
Rocławski Bronisław
(1)
Roesler Maria
(1)
Sadowska Katarzyna
(1)
Siuda Piotr (1982- )
(1)
Smolińska Katarzyna
(1)
Solich Kornelia
(1)
Stasieło Barbara
(1)
Stępień Beata
(1)
Szczepańska Anna (pedagog)
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szwajkajzer Mirosława
(1)
Tomaszewska Teresa
(1)
Trojanowska-Kasprzak Maria
(1)
Turek Karolina
(1)
Wasylczyk Piotr
(1)
Wawak Anna
(1)
Wawer Agata
(1)
Weselińska Ludmiła
(1)
Wierucka Jolanta
(1)
Witkowska Maria
(1)
Wiśniewska Aleksandra
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(105)
angielski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(41)
Nauczyciele
(23)
Wychowawcy małych dzieci
(17)
Dzieci
(16)
Rodzice
(16)
6-8 lat
(14)
Szkoły podstawowe
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Szkoły specjalne
(10)
Przedszkola
(8)
Pedagodzy specjalni
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Pedagodzy szkolni
(6)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(6)
Wychowawcy klas
(6)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Uczniowie szkół specjalnych
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Bibliotekarze
(3)
Klasa 1.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele bibliotekarze
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Logopedzi
(2)
9-13 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Gimnazja
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele gimnazjów
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Nauka pisania
(69)
Nauka czytania
(35)
Przedszkole - nauka czytania i pisania
(28)
Czytanie
(13)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(13)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(12)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauka liczenia
(10)
Język polski (przedmiot szkolny)
(8)
Pisanie
(7)
Dziecko
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Przedszkola
(5)
Język polski
(4)
Kaligrafia
(4)
Nauczanie
(4)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(4)
Dojrzałość szkolna
(3)
Grafomotoryka
(3)
Motoryka mała
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pismo
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Czytanie globalne
(2)
Dzieci
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Leworęczność
(2)
Matematyka
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metody nauczania
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Rysowanie
(2)
Sztuka pisania
(2)
Tekstologia
(2)
Antropologia
(1)
Barwy
(1)
Bauman, Zygmunt
(1)
Bush, George W.
(1)
Canguilhem, Georges
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dysortografia
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Epistolografia
(1)
Etnografia
(1)
Foucault, Michel
(1)
Fundamentalizm
(1)
Genealogia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Innowacje
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Komputer w szkole
(1)
Kończyna górna
(1)
Lateralizacja
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Liczby
(1)
Listy
(1)
Logopedia
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metody badawcze
(1)
Montessori Maria
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Percepcja słuchowa
(1)
Pisarstwo
(1)
Polityka społeczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Przedszkole - kształcenie mowy
(1)
Przedszkole - przygotowanie do szkoły
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rocławski, Bronisław (1942- )
(1)
Rodzice
(1)
Rozumowanie (logika)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Technologia informacyjna w nauczaniu
(1)
Teksty naukowe
(1)
Terapia manualna
(1)
Tradycja
(1)
Trening umysłu
(1)
Trudności w nauce
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczeń - osiągnięcia szkolne
(1)
Urazy
(1)
Współdziałanie
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zapobieganie
(1)
Zjawiska i procesy fonetyczne
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(54)
Artykuł z czasopisma fachowego
(29)
Ćwiczenia i zadania
(18)
Karty pracy ucznia
(17)
Materiały pomocnicze
(9)
Książka do wypełniania
(6)
Broszura
(4)
Poradnik
(4)
Scenariusz zajęć
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Program nauczania
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Książki dla przedszkolaków
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(93)
Językoznawstwo
(3)
Nauka i badania
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Bliżej Przedszkola
(21)
Wychowanie w Przedszkolu
(17)
Życie Szkoły
(4)
Biblioteka w Szkole
(2)
Edukacja Wczesnoszkolna
(2)
Edukacja i Dialog
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(2)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(1)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(1)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(1)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Poradnik Językowy
(1)
Przedszkolak i Uczeń
(1)
Psychologia Wychowawcza
(1)
Szkoła Specjalna
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68073 P 4,1 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zawiera ramowy i szczegółowy program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Program jest przeznaczony dla nauczycieli uczących: - dzieci z wychowania przedszkolnego, - uczniów z trudnościami w mówieniu, pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych, - uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, - uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, - uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, - uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116660 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52770 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42655 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35426 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67742 P 3,6 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zasady pisania tekstów naukowych : prace doktorskie i artykuły / Beata Stępień. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 130 stron : ilustracje ; 21 cm.
W publikacji omówiono podstawowe zasady pisania opracowań naukowych, najważniejsze cechy tekstów oraz reguły zapewniające zastosowanie poprawnej, atrakcyjnej dla Czytelnika formy tekstu. W klarowny sposób zostały omówione także kwestie metodologiczne. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek dla autorów rozpraw doktorskich i artykułów naukowych, w tym przykłady ilustrujące typowe błędy warsztatowe - metodologiczne i formalne - popełniane przez autorów tekstów naukowych. Autorka inspiruje do dalszych poszukiwań rozwiązań rozwijających kompetencje badawcze lub usprawniających warsztat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116926 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zrozumieć świat głosek i liter [Pomoce dydaktyczne] / Bożena Paździo. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015. - Teka (broszura : 8 s., [61] k. tabl.) ; 31 cm.
Warunkiem osiągnięcia sukcesu przez dziecko jest opanowanie umiejętności czytania i pisania. Od posiadania tych zdolności zależy bardzo wiele, to one decydują o powodzeniu bądź niepowodzeniu w nauce, a także o chęci uczenia się i o radości ze zdobywania wiedzy. Problemy w zakresie czytania i pisania wynikają najczęściej z niezrozumienia przez dziecko świata głosek i świata liter. Dorośli znajdują się w świecie liter, natomiast dzieciom bliższy jest świat głosek. Zadanie dorosłych polega na logicznym ukazaniu stosunków między tymi dwoma światami. Bez tego nie jest możliwe nauczanie czytania i pisania z jednoczesnym rozwijaniem logicznego myślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49792 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 649 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia.)
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy autoetnografia, stawiających pytania o kwestie trafności, rzetelności, naukowej obiektywności. To teksty wrażliwe na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, które obok całościowego wprowadzenia do podejmowanej tematyki, odpowiadają na pytanie, w jaki sposób badacze mogą zaangażować się w działanie na rzecz sprawiedliwości społecznej. Na oba tomy składa się ponad 40 rozdziałów napisanych przez czołowych światowych specjalistów w dziedzinie metodologii badań jakościowych. Tom 2 zawiera trzy kolejne części, tym razem bardziej empiryczne: IV. Metody zbierania i analizowania materiałów empirycznych, V. Sztuka i praktyka interpretacji, ewaluacji i reprezentacji, VI. Przyszłość badań jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44692/T.2 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65628 P 1,3 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Niniejsza publikacja powstała, aby pomóc w codziennej terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w komunikacji. Materiał prezentowany na kartach pracy jest spójny i nie obejmuje zbędnych, zakłócających percepcję treści. W każdym dziale wprowadzono kilka najważniejszych słów i jedną cyfrę. Ponadto na każdej karcie znajdują się miniaturki obrazków niepozwalające zapomnieć o przerobionym już materiale. Wszystkie działy zakończone są sprawdzianami wiadomości, które pozwolą dorosłemu ocenić, czy przedstawione treści zostały przez dziecko wystarczająco dobrze zrozumiane i zapamiętane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52312 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34420 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66645 P 3,6 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 720 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej