Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(21)
Książki
(19)
Druki ulotne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(7)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(11)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(9)
Autor
Naprawa Renata
(7)
Tanajewska Alicja
(7)
Radwańska Anna
(4)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(4)
Młynarczyk-Karabin Ewelina
(2)
Pouch Monika
(2)
Szczęsna Dorota
(2)
Święcicka Ewa
(2)
Aksamit Diana
(1)
Aksamit-Staszkiewicz Diana
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Górska Agnieszka
(1)
Kłodnicka Olga
(1)
Malecha Dorota
(1)
Michno Jerzy
(1)
Pelc Maria
(1)
Szewczyk Małgorzata
(1)
Sztreker Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Nauczyciele
(12899)
Nauczyciele języka polskiego
(4847)
Pedagodzy szkolni
(4632)
Dyrektorzy szkół
(3814)
Wychowawcy klas
(3743)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(22)
Pedagodzy
(3360)
Nauczyciele przedszkoli
(3222)
Bibliotekarze
(2833)
Nauczyciele bibliotekarze
(2748)
Dzieci
(1441)
Dorośli
(1375)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1136)
Wychowawcy małych dzieci
(1135)
6-8 lat
(1090)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1061)
Terapeuci
(986)
Rodzice
(974)
Nauczyciele języków
(924)
Szkoły podstawowe
(920)
Psycholodzy szkolni
(803)
Lekarze
(775)
Biblioterapeuci
(753)
Sportowcy
(742)
Szkoły średnie
(741)
Coachowie
(720)
9-13 lat
(709)
Literaturoznawcy
(695)
Nauczyciele biologii
(695)
Nauczyciele geografii
(563)
0-5 lat
(560)
Biolodzy
(549)
Nauczyciele akademiccy
(523)
Pracownicy oświaty
(502)
Nauczyciele matematyki
(448)
Młodzież
(447)
Psycholodzy
(370)
Socjoterapeuci
(370)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(364)
Nauczyciele chemii
(361)
Nauczyciele historii
(330)
Animatorzy kultury
(307)
Nauczyciele muzyki
(287)
Nauczyciele zawodu
(285)
Nauczyciele fizyki
(269)
Szkoły wyższe
(269)
Przedszkola
(264)
Psychoterapeuci
(264)
Pracownicy socjalni
(262)
Wychowawcy świetlic
(259)
Doradcy zawodowi
(235)
Nauczyciele techniki
(218)
Klasa 8.
(216)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(207)
14-17 lat
(193)
Klasa 7.
(190)
Terapeuci zajęciowi
(184)
Studenci
(177)
Klasa 3.
(174)
Specjaliści terapii uzależnień
(174)
Klasa 6.
(169)
Klasa 5.
(165)
Bibliolodzy
(164)
Nauczyciele etyki
(162)
Klasa 4.
(158)
Szkoły ponadpodstawowe
(156)
Muzykoterapeuci
(153)
Nauczyciele informatyki
(152)
Klasa 1.
(151)
Klasa 2.
(148)
Logopedzi
(137)
Nauczyciele filozofii
(129)
Filozofowie
(128)
Nauczanie początkowe
(107)
Gimnazja
(105)
Analitycy ochrony środowiska
(97)
Szkoły specjalne
(89)
Uczniowie
(89)
Nauczyciele wiedzy o społeczeństwie
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(77)
Licea
(75)
Dyrektorzy przedszkoli
(63)
Arteterapeuci
(58)
Nauczyciele wiedzy o kulturze
(55)
Uczniowie szkół średnich
(51)
Pedagodzy specjalni
(49)
Historycy
(47)
Menedżerowie
(45)
Katecheci
(42)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(41)
Psychiatrzy
(41)
Kulturoznawcy
(39)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(38)
Nauczyciele plastyki
(38)
Artyści
(33)
Nauczyciele szkół podstawowych
(33)
Technikum
(33)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(27)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(27)
Nastolatki
(21)
Temat
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(8)
Dziecko
(6)
Nauka pisania
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Czytanie
(4)
Język polski
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Logopedia
(4)
Mowa
(4)
Nauczanie
(4)
Nauka liczenia
(4)
Samodzielność
(4)
Terapia dydaktyczna
(4)
Terapia logopedyczna
(4)
Zachowanie
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Nauka czytania
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Korekcja mowy
(2)
Niepełnosprawność intelektualna
(2)
Autyzm
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Dobre zachowanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Higiena
(1)
Jesień
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Lato
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Osoby z niepełnosprawnoscią
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Program edukacyjny
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Słuch
(1)
Technologie asystujące
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wiosna
(1)
Wymowa
(1)
Zima
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(16)
Karty pracy ucznia
(13)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Pewny start)
W książeczce zawarte są instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia dotyczące wyrażania własnego zdania, sytuacji wymagających odczytywania, analizy i postępowania zgodnie z komunikatami, z którymi uczeń może się spotkać każdego dnia. Instrukcje mają też na celu wesprzeć ucznia w komunikacji z osobami, które posługują się nie tylko mową werbalną, przedstawiają także zasady udanej komunikacji. W publikacji znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48232 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Program Metoda Dobrego Startu. Od głoski do słowa został przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym rozwijających się nieharmonijnie: z opóźnionym rozwojem językowym i mowy o różnych uwarunkowaniach, na przykład niepełnosprawnością słuchową, intelektualną, SLI oraz sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi. Po odpowiednim dostosowaniu, zwłaszcza w zakresie ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych, można go także stosować podczas zajęć z najmłodszymi dziećmi (od 2. roku życia), których rozwój przebiega prawidłowo. Celem programu Od głoski do słowa jest wspomaganie rozwoju języka i mowy dzieci z wadą słuchu i opóźnionym rozwojem mowy. Rymowanki i śpiewanki oraz związane z nimi zabawy są podstawą do nabywania i poszerzania słownictwa, a przy ich tworzeniu uwzględniono akcent, melodię i rytm mowy. Zaplanowane ćwiczenia regulują oddech, doskonalą głos, słuch oraz wymowę sylab, słów i prostych zdań. Program Od głoski do słowa zawiera: – podręcznik – instrukcję do programu; – dwa zeszyty ćwiczeń z ilustracjami i tekstami rymowanek; – zestaw 14 kart ze wzorami abstrakcyjnymi do ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych (jeden wzór do dwóch rymowanek); – płytę CD z propozycjami melodii do rymowanek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51535 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67339 P 3,6 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35298 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67619 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, z problemami w zakresie komunikacji werbalnej. Zestaw kart został zaprojektowany z myślą o rodzicach i opiekunach pragnących wspomóc rozwój dziecka, jednak będzie też wartościowym materiałem dydaktycznym w pracy profesjonalistów wczesnego wspomagania rozwoju, pedagogów specjalnych oraz neurologopedów. Przedstawione zadania mają na celu stymulację mózgu dziecka w taki sposób, aby w późniejszym okresie było ono w stanie zrozumieć coraz bardziej złożone zagadnienia. Materiał obejmuje ćwiczenia dotyczące części ciała, kolorów, kształtów i wielkości. Dodatkowo znajdą tu Państwo zadania rozwijające myślenie logiczne oraz ćwiczenia stymulujące lewą półkulę mózgu, odpowiedzialną za rozwój mowy i rozumienie języka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52514 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 801 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52125 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67261 P 3,6 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53077 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42571 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35666 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67994 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53078 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35667 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67995 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji, - włączania i wyłączania z kategorii. Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53079 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42673 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35668 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67996 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53002 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42572 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49146 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67993 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja w bezpiecznym świecie”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34751 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67418 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To, co mi pomaga / [opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka]. - Wydanie 1. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - 93 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „To, co mi pomaga”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52358 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34868 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67961 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter oraz sylab przeznaczone są dla: dzieci z wychowania przedszkolnego, uczniów z trudnościami w mówieniu i rozpoznawaniu, czytaniu liter, sylab otwartych i zamkniętych, uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań oraz pisania liter przeznaczone są dla: - uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, - uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu sylab, wyrazów i zdań, - uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, - uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, - uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, - uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, - uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności stosowania zasad gramatycznych i ortograficznych przeznaczone są dla: - uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, - uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych, - uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, - uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, - uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, - uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, - uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 716 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej