Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Rządca Robert Artur
(4)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Myśliwiec Grzegorz
(2)
Stelmach Jerzy
(2)
Ury William
(2)
Wujec Paweł
(2)
Brożek Bartosz
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Goebel Urszula
(1)
Górska Grażyna
(1)
Heeper Astrid
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Ilich John
(1)
Jankowski Piotr
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Lemmermann Heinz
(1)
Martin David
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Mayer Robert
(1)
Nasher Jack
(1)
Pruss Adrian
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schmidt Michael F
(1)
Sierocka Beata
(1)
Spencer J. L
(1)
Stolarczyk Bartłomiej
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szapiro Ewa
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Tracy Brian
(1)
Traczyńska Hanna
(1)
Uściński Krzysztof
(1)
Warwas Izabela
(1)
Wiszniewski Andrzej
(1)
Wojciechowski Mieczysław
(1)
Woźniczka Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(27)
nieznany (po)
(2)
Temat
Negocjacje
(29)
Zarządzanie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Asertywność
(2)
Autoprezentacja
(2)
Dyskusja
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Retoryka
(2)
Sekretarki i sekretarze
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Argumentacja
(1)
Czas
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Image
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konferencje
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Netykieta
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pracownicy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rynek pracy
(1)
Samopoznanie
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sport
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Uczucia
(1)
Wizytówki
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zaproszenia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Poradnik
(6)
Korespondencja urzędowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Robert Mayer podpowie ci, jakie taktyki się sprawdzają, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115038 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51829 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34444 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Wydanie 3. - Kraków : Copernicus Center Press, 2019 - 214, [2] strony ; 18 cm.
(Wydajemy do Myślenia)
Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny? W książce autorzy przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny - pokazując tym samym, jakimi narzędziami dysponować możemy w procesie rozwiązywania sporów. Prezentowane modele odwołują się do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a autorzy przekonują, że każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce odnaleźć też można krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji. Autorzy rozprawiają się także z dwoma negocjacyjnymi mitami: idealnego negocjatora i idealnej metody negocjacyjnej. Uczestnicy niezliczonych seminariów i warsztatów poświęconych negocjacjom, wierzą i za to płacą, że po jedno- czy dwudniowym kursie opanują metodę, która w przyszłości zagwarantuje im negocjacyjne sukcesy. Jest to oczywista bzdura. Zamiast bowiem przyjąć racjonalne założenie, że można uczyć się pewnych elementów sztuki argumentowania i negocjowania, czyli przyjąć, że można opanować niektóre sposoby, techniki i strategie negocjacyjne zwiększające szansę na wygraną lub chociażby na nieco lepsze, bardziej sprawiedliwe, skuteczne lub ekonomicznie efektywne rozstrzygnięcie sporu, wolimy wierzyć w istnienie idealnej - zawsze wygrywającej - metody negocjacyjnej; metody, której oczywiście nie ma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i – TAK! – nawet genialny! Wreszcie mamy książkę, która tłumaczy, jak najlepiej sprzedać swoje umiejętności. Potrzebowaliśmy jej. – Robert Cialdini, autor bestsellerów Pre-swazja i Wywieranie wpływu na ludzi Książka polecana przez dyrektorów i prezesów największych światowych firm i organizacji, jak Nissan Motors, Aston Martin, Kraft Foods czy NATO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 strony ; 22 cm.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań. Dlaczego warto przeczytać tę publikację? 1. Książka zawiera informacje i źródła publikacji dotyczących prowadzenia nowoczesnych procesów negocjacyjnych. 2. Jest uniwersalna w swoim przekazie, tak jak uniwersalne są negocjacje. 3. Odnosi się do publikacji, których autorami są zawodowi negocjatorzy z obszaru biznesu i służb specjalnych. 4. Zawiera wyniki autorskich badań dotyczących negocjacji i kompetencji na stanowisku zawodowego negocjatora. 5. Zawiera wywiady z osobami, które reprezentują różne obszary życia społecznego i w swojej pracy wykorzystują zasady negocjacji. 6. Prowokuje do dyskusji na temat przyszłości prowadzenia procesów negocjacyjnych przy udziale sztucznej inteligencji. 7. Opisuje elementy dotyczące zaawansowanych procesów negocjacyjnych, jak profilowanie behawioralne i wykrywanie kłamstwa. 8. Może być wykorzystana jako poradnik negocjacji w życiu prywatnym, jak i podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35977 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39873 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46085 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64666 P 5,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów.)
ukces współczesnych organizacji zależy w dużej mierze od zasobów ludzkich będących w ich dyspozycji. Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie tymi zasobami stanowi wielkie wyzwanie. W odpowiedzi na nie powstała publikacja składająca się z dwóch integralnych części. W części dotyczącej organizacyjnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi unikatowym tematem jest zarządzanie różnymi generacjami na rynku pracy, natomiast w części odnoszącej się do zagadnień psychologicznych - istotną rolę odgrywają dynamicznie zmieniające się relacje w miejscu pracy, co wiąże się z nawiązywaniem i spełnianiem reguł kontraktu psychologicznego. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy przedstawiające praktyczne ćwiczenia, pytania oraz testy pomagające samodzielnie udoskonalić kompetencje omówione w książce. Niniejsza publikacja dedykowana jest głównie liderom zespołów, menedżerom, osobom profesjonalnie zajmującym się zagadnieniami personalnymi, także studentom kierunków ekonomicznych, psychologicznych I społecznych oraz wszystkim tym odbiorcom, którzy chcieliby efektywniej pracować, podejmować mądre i świadome decyzje wobec pracowników, którymi kierują, również w swym własnym życiu zawodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 381, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to... czytaj więcej zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104732 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44438 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej