Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(72)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Artykuły
(58)
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Korczewska Elżbieta
(8)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(5)
Naprawa Renata
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Montessori Maria
(2)
Rubacha Krzysztof
(2)
Skorny Zbigniew
(2)
Suchańska Anna
(2)
Sulisz Seweryn
(2)
Bach-Olasik Teresa
(1)
Banach Danuta Katarzyna
(1)
Bray Kevin
(1)
Brzuska Dariusz
(1)
Chmura Joanna (logopeda)
(1)
Czechowski Jan
(1)
Czub Tomasz
(1)
Dymara Bronisław
(1)
Elsner Danuta
(1)
Filipczyk-Gałązka Alicja
(1)
Górczyński Wit
(1)
Hajnicz Wanda
(1)
Hankała Andrzej
(1)
Harland Martyna
(1)
Janowicz Jerzy
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Jasiak Halina
(1)
Jeziorska Janina
(1)
Kaczmarek Irena
(1)
Kałuba-Korczak Anna
(1)
Kopała Jolanta
(1)
Kordzińska-Grabowska Anna
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejska Lidia
(1)
Kubala - Kulpińska Aleksandra
(1)
Marchel Paweł
(1)
Mielczarek Robert
(1)
Nalaskowski Aleksander
(1)
Otocka Agata
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Piątkowska Barbara (1969- )
(1)
Piątkowski Tomasz (1969- )
(1)
Ples Marek
(1)
Ploch Leszek
(1)
Pomianowska Małgorzata
(1)
Roszkowska-Przetacznik Magda
(1)
Röschlau Jessica
(1)
Sanchez Ruiz Manuel
(1)
Sawiński Julian P
(1)
Seul Sylwia
(1)
Startek Małgorzata
(1)
Strużyk Łucja
(1)
Strykowski Wacław
(1)
Surowiec Katarzyna
(1)
Sęk Helena
(1)
Tokarska Elżbieta
(1)
Urbanowicz Adriana
(1)
Walaszek Irena
(1)
Woskowski Jan
(1)
Wysocka Ewa
(1)
Zadorozhna Viktoriya
(1)
Żywno Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(75)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(20)
Nauczyciele przedszkoli
(20)
Pedagodzy szkolni
(8)
Wychowawcy klas
(8)
Dyrektorzy szkół
(5)
Pedagodzy
(5)
Pedagodzy specjalni
(4)
Lekarze
(3)
Nauczyciele biologii
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Sportowcy
(3)
Biolodzy
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Coachowie
(1)
Dzieci
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele geografii
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Obserwacja pedagogiczna
(31)
Uczeń - obserwacja
(21)
Diagnoza pedagogiczna
(16)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(15)
Uczniowie
(9)
Obserwacja (metoda badawcza)
(6)
Ankieta
(5)
Diagnoza
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Psychologia
(4)
Rozmowa
(4)
Wywiad
(4)
Dojrzałość szkolna
(3)
Dzieci
(3)
Obserwacja
(3)
Pedagogika
(3)
Wywiady psychologiczne
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Emocje
(2)
Etnografia
(2)
Gry planszowe
(2)
Hipoteza
(2)
Obserwacja (psychol.)
(2)
Obserwacje psychologiczne
(2)
Osobowość
(2)
Psychodiagnostyka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Statystyka
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Astronomia
(1)
Astronomowie
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania oświatowe i pedagogiczne
(1)
Bezzałogowe statki powietrzne
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci głuche
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Godność ludzka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Hospitacje
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Klasy społeczne
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kopernik, Mikołaj (1473-1543)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Meteorologia
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Mowa
(1)
Męskość
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciel - ocena
(1)
Nauczyciel - przygotowanie do zawodu
(1)
Nauczyciel - uczeń - stosunki
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauki społeczne
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Niepowodzenia dydaktyczne
(1)
Obserwacja (psychologiczna)
(1)
Obserwacje astronomiczne
(1)
Obserwacje klimatyczne
(1)
Partie polityczne
(1)
Patriotyzm
(1)
Państwo
(1)
Pedeutologia
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pogoda
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedszkole - nauczanie
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Relacje mężczyźni-kobiety
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój psychomotoryczny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samodzielność
(1)
Samoocena
(1)
Socjologia
(1)
Sondaże
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Szkoła
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(48)
Artykuł z czasopisma fachowego
(32)
Arkusz obserwacji
(14)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Kamishibai
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Teatr japoński
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(61)
Biologia
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(16)
Życie Szkoły
(7)
Dyrektor Szkoły
(4)
Biologia w Szkole
(3)
Bliżej Przedszkola
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Edukacja Medialna
(2)
Nowa Szkoła
(2)
Chowanna
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Meritum
(1)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Ruch Pedagogiczny
(1)
Sens : psychologia dla ciebie
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
Wychowanie Muzyczne
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
Wychowanie w Przedszkolu
(1)
76 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia kliniczna. T. 1 / red. Helena Sęk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 363 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Nowoczesny, polski podręcznik do psychologii klinicznej: przedstawia wieloaspektowe ujęcie kluczowych problemów dyscypliny; zapoznaje z charakterystyką różnych podejść i orientacji teoretycznych; ukazuje połączenie teorii z propozycjami działań praktycznych; prezentuje powiązania między psychologią kliniczną a psychologią zdrowia; omawia rodzime i światowe trendy w psychologii klinicznej. Pierwszy tom podręcznika zawiera podstawową wiedzę na temat definicji, orientacji, modeli i kierunków rozwoju psychologii klinicznej, charakterystykę koncepcji teoretycznych i sposobów ujmowania zdrowia. Przedstawia zależności między psychopatologią, klasyfikacjami zaburzeń a psychologią kliniczną. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów psychologii i pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97490/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: • dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia • określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej • ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja”: 1. Budowanie własnej tożsamości 2. Jedzenie 3. Ubieranie się 4. Higiena osobista 5. Potrzeby fizjologiczne 6. Sygnalizowanie samopoczucia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 1. Ja – członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja – uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja – w rozmowie 4. Ja – członek społeczności lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Trzecia część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 5. Ja – członek społeczeństwa 6. Ja i przyroda 7. Moje zdrowie 8. Ja w chorobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Pierwszy od wielu lat i jedyny nowoczesny podręcznik dotyczący metodologii badań nad edukacją. Podręcznik dla studentów pedagogiki, socjologii i psychologii. Główna idea podręcznika opiera się na jego interakcyjności (czytelnik jest prowadzony krok po kroku po treści podręcznika, angażowany w wykonywanie zadań testujących rozumienie tekstu). Zadania sprawdzające rozumienie tekstu nie są abstrakcyjne, lecz nawiązują do doświadczeń edukacyjnych czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 98010, 99602, 98009 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46161 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30803 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43045, 44313, 43631 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62026 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61741 P 1,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metodologia badań nad edukacją / Krzysztof Rubacha. - Wyd. 1 - dodr. 1. - Warszawa : Oficyna Wydwnicza Łośgraf, 2011. - 469, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Pierwszy od wielu lat i jedyny nowoczesny podręcznik dotyczący metodologii badań nad edukacją. Podręcznik dla studentów pedagogiki, socjologii i psychologii. Główna idea podręcznika opiera się na jego interakcyjności (czytelnik jest prowadzony krok po kroku po treści podręcznika, angażowany w wykonywanie zadań testujących rozumienie tekstu). Zadania sprawdzające rozumienie tekstu nie są abstrakcyjne, lecz nawiązują do doświadczeń edukacyjnych czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104272 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96276, 113474 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46546, 45244, 47561 (3 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44380 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30797 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41871, 42111 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62712 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62711 P 2,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 937 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – dorosłym. Edukacja dla nowego świata to trzynaście krótkich tekstów, w których Maria Montessori przybliża najważniejsze idee dotyczące rozwoju i edukacji dzieci, leżące u podstaw pedagogiki Montessori. Celem niniejszej książki jest objaśnienie i obrona wielkich mocy dziecka, a także pomoc nauczycielom, by zyskali nową perspektywę, która zmieni ich pracę z harówki w radość, z tłumienia – we współpracę z naturą. (…) mamy przed oczami w osobach dzieci istoty psychiczne, grupę społeczną wielkich rozmiarów, prawdziwą światową potęgę (…). Jeśli mają nadejść zbawienie i pomoc, to od dziecka, gdyż ono jest twórcą człowieka, a więc również twórcą społeczeństwa. Z tekstu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – dorosłym. Umysł dziecka. Chłonny umysł to wyjątkowa, rewolucyjna publikacja, zbierająca 50 lat doświadczeń naukowych Marii Montessori i jej praktycznej pracy z dziećmi. Autorka poświęciła tę książkę energii umysłowej, dzięki której dziecko osiąga w ciągu kilku lat samodzielność – bez nauczycieli, bez jakichkolwiek powszechnych pomocy edukacyjnych, nawet pozostawione samo sobie, a często wręcz napotykając przeszkody, staje się zdolne do skonstruowania i utrwalenia wszystkich cech ludzkiej osobowości. Dzieło, które my, dorośli, mamy do wykonania, nie polega na nauczaniu, tylko na wspieraniu dziecięcego umysłu w pracy nad jego rozwojem. Cudownie byłoby, gdybyśmy naszą pomocą, inteligentnym traktowaniem dziecka, zrozumieniem jego życiowych potrzeb, mogli przedłużyć okres, w którym dziecięcy chłonny umysł zachowuje swoją aktywność. Z tekstu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Jak wszystkie wcześniejsze numery czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”, również ten ma unikatowy charakter. Główną przesłanką opracowania niniejszego numeru była chęć zaprezentowania szerokiego spektrum poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych przez nich w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Redaktor naukowy niniejszego numeru pragnie podziękować wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i opiniami. Ponadto składa podziękowania recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej