Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(50)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(10)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(89)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(22)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(17)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(17)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Znaniecki Florian
(4)
Wocial Jerzy
(3)
Czerniak Stanisław
(2)
Molik Witold
(2)
Niżnik Józef
(2)
Rainko Stanisław
(2)
Włodarczyk Ewa
(2)
Alek-Kowalski Tadeusz
(1)
Ambrozik Wiesław
(1)
Baniak Józef
(1)
Barczykowska Agnieszka
(1)
Bednarski Jacek
(1)
Borowczyk Krzysztof
(1)
Cackowski Zdzisław
(1)
Chmielecki Andrzej
(1)
Cichocki Ryszard
(1)
Cytlak Izabela
(1)
Goryńska-Bittner Barbara
(1)
Gulczyński Andrzej
(1)
Herkt Monika
(1)
Jabkowski Piotr
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Kasperek Ewa
(1)
Kasprzak Michalina
(1)
Kilarska Anna
(1)
Kmita Jerzy
(1)
Kokociński Maciej
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozakiewiczowa Helena
(1)
Kuligowski Waldemar
(1)
Kurowicki Jan
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kącki Marcin
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lévy-Bruhl Lucien
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mieszała Anna
(1)
Mokrzycki Edmund
(1)
Oliwa-Ciesielska Monika
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piorunek Magdalena
(1)
Pomieciński Adam
(1)
Prysłopska-Kamińska Aleksandra
(1)
Przymeński Andrzej
(1)
Przyszczypkowski Kazimierz
(1)
Rybińska Anna
(1)
Sałustowicz Piotr
(1)
Schaff Adam
(1)
Scheler Max
(1)
Sieciechowiczowa Lucyna
(1)
Siemek Marek Jan
(1)
Skoracki Józef
(1)
Sokołowska Anna
(1)
Solarczyk-Ambrozik Ewa
(1)
Szadzińska Ewa
(1)
Szwarcman-Czarnota Bella
(1)
Tarkowska Elżbieta
(1)
Tomaszyk Mikołaj J. (1981- )
(1)
Tuchańska Barbara
(1)
Tyszka Zbigniew
(1)
Węgrzecki Adam
(1)
Ziółkowski Janusz
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Śpiewak Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(5)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(47)
nieznany (po)
(3)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Teoria poznania
(11)
Postawy
(6)
Poznanie
(6)
Rodzina
(6)
Kultura
(5)
Nauka
(5)
Poznań
(5)
Miasta
(4)
Alkoholizm
(3)
Filozofia
(3)
Filozofia kultury
(3)
Metodologia
(3)
Uczniowie
(3)
Wiedza
(3)
Gimnazja
(2)
Inteligencja (socjol.)
(2)
Jakość życia
(2)
Kształcenie
(2)
Marksizm
(2)
Młodzież
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Poczucie bezpieczeństwa
(2)
Poezja polska
(2)
Socjologia
(2)
Studenci
(2)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
(2)
Wielokulturowość
(2)
Życie codzienne
(2)
Aglomeracje
(1)
Antropologia miasta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Antyglobalizm
(1)
Berger, Peter L.
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Blokowisko
(1)
Brama Poznania ICHOT
(1)
Bunt
(1)
COVID-19
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cukrzyca
(1)
Czas
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzewanie
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Epidemie
(1)
Etnopsychologia
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Happening
(1)
Higiena
(1)
Horkheimer, Max (1895-1973)
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Kleczewska, Maja
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrkultura
(1)
Lapbook
(1)
Ludy pierwotne
(1)
Macierzyństwo
(1)
Mannheim, Karl
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Małżeństwo
(1)
Mieszkania socjalne
(1)
Mitologia
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obrzędy przejścia
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Peszek, Maria
(1)
Plagiat
(1)
Poeci
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka senioralna
(1)
Popper, Karl R. (1902-1994 )
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Porządek społeczny
(1)
Potrzeby edukacyjne
(1)
Poznań (okręg)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj.wielkopolskie)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedszkola
(1)
Przestrzeń publiczna (prawo)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1989-
(3)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(17)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okręg)
(3)
Polska
(2)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Leszno (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań
(1)
Poznań (okręg)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Tarragona (Hiszpania)
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poezja polska
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Tytuł czasopisma
Chowanna
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 142.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37352 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61748 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8225 ; nr 68.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 329)
Monografia koncentruje się wokół rozważań na temat szczególnej roli nauczycieli- wychowawców, wykraczającej poza stricte dydaktyczne wymagania, na ich relacjach z uczniami, mających na celu wspieranie i pomaganie im w zmaganiu się z sytuacjami stresującymi, trudnymi, w procesach podejmowania decyzji. Działania te wymagają uważności, identyfikacji potrzeb ucznia, w kontekście znajomości jego sytuacji edukacyjnej i życiowej, mobilizacji do podjęcia działań i zastosowania zróżnicowanych strategii pomocowych, przede wszystkim opartych na efektywnej komunikacji z dziećmi i młodzieżą. W tym zakresie niezbędne są też rozbudowane kompetencje społeczne, które nauczyciel-wychowawca może wykorzystać w procesach wspierania uczniów. Zawarte w monografii wyniki badań (realizowanych w różnych paradygmatach badawczych) pochodzą z wielu rozmaitych ujęć badawczych. Ich wyniki posłużyły do zilustrowania (nie)wspierającej roli wychowawców klas, z uwzględnieniem ich kompetencji społecznych, diagnozowanych z perspektywy uczniowskiej i nauczycielskiej. Zadaniem tej refleksji jest przede wszystkim wskazanie na procesy pomocy i wsparcia adresowanego do uczniów, obecne w przestrzeni szkoły, które kreuje nauczyciel-wychowawca. Publikacja jest adresowana zarówno do teoretyków zajmujących się edukacją, w tym takimi subdyscyplinami pedagogiki, jak poradnictwo, pedagogika szkoły, pedeutologia, jak też do praktyków, decydentów wpływających na kształt szkoły, a przede wszystkim samych nauczycieli. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117070 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41564 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32088 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64576 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37951 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 120)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102007, 102008, 102009 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114052 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; nr 93)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 272.)
W monografii przedstawiono analizę sytuacji uczniów znajdujących się na progu edukacyjnym w pryzmacie antropologicznej kategorii rytuału przejścia. Trzy etapy longituidalnych badań odpowiadały trzem fazom rytuału (faza wyłączenia – koniec trzeciej klasy gimnazjum, faza liminalna – początek pierwszej klasy szkoły ponadgimnazjalnej, faza włączenia – koniec nauki w pierwszej klasie szkoły ponadgimnazjalnej). Poszukiwano odpowiedzi na pytanie, jaki jest profil przejścia adolescentów z gimnazjum do szkoły ponadgimnazjalnej ze względu na wybrane subiektywne aspekty tożsamości osobowej, orientacje temporalne i edukacyjne plany na przyszłość, obraz siebie w roli ucznia, stosunek do szkoły, poziom identyfikacji ze szkołą, wyobrażenia i oczekiwania względem siebie w roli ucznia i względem szkoły oraz stosunek do zmiany. Wyniki badań ukazujące współczesne oblicze szkolnych obrzędów przejścia oraz przemian tożsamości uczniów w tym okresie prowadzą do wniosku o znaczącej roli środowiska szkolnego w kreowaniu doświadczeń sprzyjających rozwojowi adolescentów, których status się zmienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 347)
Monografia prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących charakterystyki i porównania twórczej aktywności plastycznej dzieci pochodzących ze środowisk defaworyzowanych społecznie uczęszczających do lokalnych formach wsparcia i opieki. Na przykładzie funkcjonowania placówek z Poznania i Tarragony została ukazana złożoność podejmowanej problematyki i wzajemne zależności widoczne w pracy obu ośrodków. Zaprezentowane badania stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i praktycznym. Dokonanie rekonstrukcji teoretycznych, jak również wskazanie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wspierania twórczego rozwoju plastycznego dzieci czynią tę publikację bardzo wartościową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 346)
Wśród kompetencji kluczowych niezbędnych ludziom w XXI wieku wymienia się współpracę zwracając uwagę na znaczenie tej kompetencji w całożyciowym procesie uczenia się i rozwoju. Te kompetencje mogą się rozwijać w sytuacji, gdy jednostki funkcjonują w warunkach sprzyjających podejmowaniu wspólnych działań z innymi ludźmi. Dyspozycje do współdziałania przejawiają już dzieci młodsze (na co wskazują np. badania realizowane przez zespół M. Tomasello), zaś dzieci w wieku przedszkolnym są gotowe do podejmowania różnego typu aktywności wspólne z rówieśnikami, osobami starszymi i młodszymi (o czym dowodzą przywołane przez autorki wyniki badań). W monografii poruszono właśnie zagadnienie współpracy dzieci przedszkolnych w zmieniających się kontekstach i perspektywach. Autorki podjęły w niej próbę spojrzenia na to, jak zmieniało się (i nadal zmienia) postrzeganie kompetencji dzieci przedszkolnych do podejmowania i realizacji działań wspólnych z innymi ludźmi. Zwracają uwagę na zmianę na kontinuum: od kategoryzowania dziecka w okresie średniego dzieciństwa jako niezdolnego do współdziałania po propozycje współpracy z innymi dziećmi, nauczycielkami i nauczycielami aż do włączania go w działania wspólne z osobami dorosłymi w przestrzeni środowiska lokalnego. Przywołują mniej i bardziej znane badania i ich rezultaty dotyczące zagadnienia współpracy między dziećmi przedszkolnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117062 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze spojrzenie na starość uległo daleko idącej zmianie, co można dobrze pokazać, odwołując się do koncepcji cyklów życia zaproponowanej przez Eriksona i jednocześnie dokonując pewnej jej rewizji. Nieodłącznym elementem towarzyszącym starości staje się longlife education. Cechą współczesnego świata są bowiem niezwykle szybkie zmiany zarówno w sferze wiedzy, jak i technologii. W tym procesie nieformalnej edukacji znaczącą, ale też budzącą wiele krytycznych uwag rolę odgrywa Uniwersytet Trzeciego Wieku (UTW). Instytucja ta ma za sobą prawie 50 lat rozwoju i jest przedmiotem dużego zainteresowania badaczy. Podejmując temat roli Uniwersytetu Trzeciego Wieku, pragnęliśmy znaleźć w tym obszarze nowe wątki. Zastosowanie różnych instrumentów badawczych poskutkowało zebraniem bogatego i różnorodnego materiału, który pozwolił na bardziej wszechstronne sportretowanie UTW działających na terenie Poznania i Leszna. Na postawie listy potrzeb Howarda McClusky’ego analizowano zarówno programy UTW, jak i poziom zaspokojenia tych potrzeb w opiniach uczestników. Ponadto Czytelnik otrzymuje kolejną porcję informacji na temat historii i rozwoju UTW w Polsce i na świecie, a także przegląd badań, jakie na ich temat już zrealizowano. Ambicją autorów jest „znalezienie nowych wątków” i „innego spojrzenia”. Poza opisem działania UTW i charakterystyką ich uczestników, chcą oni bowiem wskazać na poziom zaspokojenia (a także niezaspokojenia) różnego typu potrzeb, a także szukać remedium na dotychczasowe słabości funkcjonowania UTW. Praca ma więc charakter nie tylko heurystyczny, ale i praktyczny. z recenzji profesor Marty Zahorskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42324 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52296, 52297 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28953 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20361 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26630, 26631 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca penetruje obszar, który bardzo rzadko był przedmiotem systematycznej refleksji. Nie da się ukryć, że problematyka szeroko pojętego buntu należy do najciekawszych tematów nowoczesności. Kwestia ta wciąż wydaje się być atrakcyjna zarówno dla badaczy, jak i szerokiego odbiorcy niezwiązanego ze światem sztuki. Antropologiczny punkt widzenia okazuje szczególnie ożywczy w prowadzonych na terenie humanistyki dyskusjach na temat buntu. Monografia ma z jednej strony charakter komplementarny wobec koncepcji pojawiających się na gruncie np. filozofii czy socjologii, z drugiej zaś strony stanowi przecież wyrazistą i odrębną propozycję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44946 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents]: Wstęp [Introduction], s. 7–8; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej [The development and types of social knowledge], s. 9–18; Jarosław Górniak: Badanie społeczeństwa z perspektywy podmiotu działającego [Analysis of society from the point of view of an acting subject], s. 19–32; Stanisław Mazur: Poznanie, wiedza i działanie społeczne w paradygmacie wielości [Cognition, knowledge and social action in the multiplicity paradigm], s. 33–42; Jan Hartman: Co po socjologii? [What will replace sociology? ], s. 43–52; Anna Giza: Społeczeństwo jako problem koordynacji: rola wiedzy w stanowieniu bytu społecznego [Society as a coordination problem: The role of knowledge in establishing social entities], s. 53–70; Bob Jessop: Social imaginaries, structuration, learning, and ‘collibration’: Their role and limitations in governing complexity, s. 71–84; Robert Delorme: Głęboka Kompleksowość a ujęcie krytyczności w wyjaśnianiu kompleksowości przez Morina i Le Moigne’a [Deep Complexity and the problem of criticality in Morin’s and Le Moigne’s accouts of complexity], s. 85–108; John L. Campbell, Owe K. Pedersen: Reżimy wiedzy: jak Stany Zjednoczone i Dania interpretowały kryzys stagflacji [Knowledge regimes: How America and Denmark made sense of the stagflation crisis], s. 109–124; Barbara Worek: Kiedy poznający podmiot jest działającą kobietą: przypadek badań feministycznych [When the cognitive subject is an active woman: The case of feminist studies], s. 125–136; Robert Chrabąszcz: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki [Linguistics vs. the contemporary research paradigms], s. 137–146; Bartosz Józefowski: Evidence-based policy – nowa koncepcja dotykająca starych problemów [Evidence-based policy: A new approach to old problems], s. 147˜–152; Magdalena Jelonek: Niezamierzone efekty działań ludzkich, czyli o tym, czy może się udać reforma systemu szkolnictwa wyższego [Unintended effects of human action and reforms of the higher education system], s. 153–164; Marek Ćwiklicki: Tworzenie się wiedzy społecznej według teorii CRP [Social knowledge creation in the complex responsive processes theory ], s. 165–172; Miłowit Kuniński: Wyjaśnianie powstawania norm [Explaining the emergence of norms], s. 173–184; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej – ciąg dalszy [The development and types of social knowledge – continued.], s. 185–194.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej