Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(115)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(50)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(27)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(13)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(11)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Stańdo Jacek
(3)
Turski Władysław Marek
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Figus Valentina
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Spławska-Murmyło Monika
(2)
Anderson Scott
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Friedrich L
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Donat Wolfram
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gnatz Rupert
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hill Ursula
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jakubicka Małgorzata
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kessel Dariusz
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Lachowski Lech
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majczak Adam
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Matwin Stanisław
(1)
Małuszyński Jacek
(1)
McFedries Paul
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Myers Glenford J
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Paroń Paweł
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Puchałka Beata
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(113)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(31)
Nauczyciele
(25)
9-13 lat
(21)
6-8 lat
(17)
Pedagodzy
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(90)
Informatyka
(20)
Nauczanie
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Biblioteki szkolne
(10)
Python (język programowania)
(9)
Programowanie (informat.)
(8)
Scratch (język programowania)
(8)
Kody
(7)
Technologia informacyjna (IT)
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Automatyka
(5)
JavaScript
(5)
Komputery
(5)
Metody nauczania
(5)
Programowanie
(5)
Algorytmy
(4)
Internet
(4)
Języki programowania
(4)
Promocja czytelnictwa
(4)
Scratch
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Gry i zabawy
(3)
Innowacje
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Minecraft
(3)
Minikomputery i mikrokomputery
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Programowanie - nauczanie
(3)
Baltie
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry online
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Informatyka - nauczanie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kodowanie
(2)
Kompetencje informacyjne
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ozoboty
(2)
PASCAL (język programowania)
(2)
Programiści
(2)
Programy komputerowe
(2)
Szyfry
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
.NET
(1)
Amiga
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BASIC
(1)
Baza danych
(1)
Bit by Bit (gra komputerowa)
(1)
Box Island (gra komputerowa)
(1)
Branża informatyczna
(1)
C (język programowania)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Drukarka 3D
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
HTML
(1)
Hamilton, Margaret Heafield (1936- )
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje audiowizualne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konkursy informatyczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
LightBot Jr. (gra komputerowa)
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty mobilne
(1)
Roboty ręczne
(1)
Robotyka
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(49)
Artykuł z czasopisma fachowego
(30)
Podręcznik
(16)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Poradniki
(9)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Informatyka i technologie informacyjne
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(11)
TIK w Edukacji
(10)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
115 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Programowanie z Ozobotem : kolorowe kody / Dorota Kowalczyk. - Gliwice : Helion, 2020. - 274, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Przez zabawę do nauki programowania Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ― robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia. Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116627 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istnieje niewiele innych wynalazków człowieka, które mogą mieć tak wielki wpływ na nasze życie, jak maszyny, które potrafią myśleć… Maszyna parowa wyzwoliła nasze muskuły; komputery są gotowe do uwolnienia naszych umysłów. Rozwój sztucznej inteligencji (SI) to dla człowieka przygoda tak odważna i ambitna jak żadna inna. I prawdą jest, że myślące maszyny są już teraz nieusuwalną częścią naszego życia. Bez nich Google nie mógłby odpowiedzieć na nasze pytanie w ułamku sekundy. Autonomiczne samochody istniałyby tylko w powieściach science fiction. A nasz smartfon byłby… tylko telefonem. SI kształtuje nasz świat i zmienia jego kształt. Ale dokąd technologie SI zaprowadzą nas w przyszłości? Czy myślące maszyny zniszczą nasze miejsca pracy? Czy rozwój SI zagrozi samej egzystencji ludzi?
Toby Walsh zabiera nas w zaskakującą i inspirującą podróż przez historię sztucznej inteligencji i pokazuje, jak już zmieniła nasze społeczeństwo, naszą gospodarkę i nas samych. W swojej książce prezentuje dziesięć fascynujących przepowiedni dotyczących osiągnięć SI w 2050 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117810 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53087 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku : dla maluchów : z koalą / [opracowanie zadań: Katarzyna Sarna ; ilustracje: Patrycja Fabicka]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
W przyszłości zostanę…. Programistą! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. W serii dostępne są dwa zeszyty dla dzieci młodszych i dwa dla starszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36445 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku : dla maluchów : z pieskiem / [opracowanie zadań: Katarzyna Sarna ; ilustracje: Patrycja Fabicka]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. W serii dostępne są dwa zeszyty dla dzieci młodszych i dwa dla starszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117703 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36446 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49621 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku : dla starszaków : z jednorożcem / [opracowanie zadań: Katarzyna Sarna ; ilustracje: Patrycja Fabicka]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. [zielonasowa.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117701 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku : dla starszaków : z robotem / [opracowanie zadań: Katarzyna Sarna ; ilustracje: Patrycja Fabicka]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. [zielonasowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie : w przedszkolu, w szkole i w domu / Anna Świć. - Opole : Wydawnictwo Nowik , 2017. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51444 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41205 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34128 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67161 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113761 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie tylko na dywanie : Od aktywności na macie do Scratcha Juniora / Anna Świć. - Gdańsk : Wydawca Edu-Sense, 2019. - 99 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
„Kodowanie nie tylko na dywanie. Od aktywności na macie do Scratcha Juniora”, to zbiór najbardziej lubianych przez dzieci aktywności okołoprogramistycznych, pomysły na zajęcia z wykorzystaniem aplikacji Scratch Junior oraz rady osoby, która wszystkie zaproponowane rozwiązania sprawdziła z powodzeniem w praktyce. Co znajdziesz w książce? Wieże z kolorowych kubków, które można wykorzystać na różnych edukacjach, zabawy na macie do kodowania, a także z wykorzystaniem zwykłych kolorowych kwadratów, 11 nowych pixelowych obrazków ukrytych w rymowankach i koordynatach, zasady tworzenia kodu, w zależności od obiektów, które występuja w zadaniu, gry matematyczne, strategiczne i z elementami kodowania, które pokochają twoi uczniowie, propozycje aktywności wykorzystujących aplikację Scratch Junior ...i wiele innych. Zachęcamy do wypożyczenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115800 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doskonała pozycja wpierającą rozwój dziecka, rozwijająca logiczne myślenie i wspomagająca naukę przez zabawę. Wiele ciekawych ćwiczeń pozwalających na tworzenie rozwiązań, doświadczanie własnej sprawności w rozwiązywaniu problemów. Ta książka jest wspierającym doświadczeniem przekładającym się na wszystkie aspekty życia. Dziecko obserwuje, analizuje, wnioskuje, uczy się spostrzegawczości, cierpliwości, myślenia przyczynowo-skutkowego. Zawarte ćwiczenia pobudzają do myślenia zarówno kreatywnego jak i krytycznego. W książce łamigłówki logiczne, zadania matematyczne, szyfry i obrazki do rozkodowywania oraz wiele innych rozwijających zabaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziś JavaScript jest dojrzałym, wszechstronnym i potężnym językiem programowania, który świetnie się nadaje do programowania zorientowanego obiektowo. Pozwala przy tym na pisanie solidnego i efektywnego kodu. Stał się świetnym narzędziem do tworzenia bardzo złożonych, skalowalnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Można zaobserwować, że JavaScript powoli nadaje kształt następnej generacji platform internetowych i serwerowych. Najnowsza specyfikacja tego języka, ES6, wprowadza ważne konstrukcje językowe, takie jak obietnice, klasy, funkcje strzałkowe. Ta książka jest znakomitym podręcznikiem programowania obiektowego w JavaScripcie. Przedstawiono tu solidne podstawy języka oraz programowania obiektowego, co ułatwia zrozumienie zaawansowanych, nowoczesnych funkcjonalności ES6: iteratorów i generatorów. Wyjaśniono koncepcję prototypów i zasady dziedziczenia, a także zasady programowania asynchronicznego. Nie zabrakło kilku niezwykle przydatnych dodatków: listy słów zastrzeżonych, funkcji i obiektów wbudowanych w język, a także wprowadzenia do wyrażeń regularnych. Ponadto każdy rozdział zakończono zestawem przydatnych ćwiczeń do samodzielnego wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python na start! : programowanie dla nastolatków / Michał Wiszniewski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 104 strony : ilustracje ; 24 cm.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, dlaczego na świecie istnieje aż tyle języków programowania i czym różnią się one od siebie? I których z tych języków warto się nauczyć? Na pewno co najmniej kilku, ale na Twojej krótkiej liście nie może zabraknąć Pythona! Ten język ma dwie potężne zalety: po pierwsze, jest znacznie łatwiejszy w nauce i bardziej intuicyjny niż choćby C czy C++, a po drugie, umożliwia tworzenie skryptów, czyli funkcjonalnych programów, przydających się na co dzień programistom wszelkiej maści, administratorom sieci i wielu innym ludziom. Python to także fantastyczne narzędzie do tworzenia rozbudowanych projektów. Zresztą, możesz się o tym szybko przekonać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113683 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67168 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115645 A (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej