Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Kostera Monika
(3)
Ackoff Russell Lincoln
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Baron Angela
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bełżecka Hanna
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Coates Charles
(1)
Dembińska Aleksandra
(1)
Drucker Peter F
(1)
Egeman Marian
(1)
Finch Brian
(1)
Grodzki Piotr
(1)
Górski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Krzyżanowski Leszek Jerzy
(1)
Lisowska Ewa
(1)
Maciejewski Henryk
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Monod Nicole
(1)
Morrow Jeffrey
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Müller Uwe Renald
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pepasińska Bogumiła
(1)
Peters Thomas J
(1)
Pohoryles Bronisław
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Romanowska Maria
(1)
Sauret Christian
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienicka Marta
(1)
Skoczek Marcin
(1)
Stedt Jim
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Thierry Dominique
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wallace Amy
(1)
Ward Michael
(1)
Warwas Izabela
(1)
Wierzbiński Piotr
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Światowiec-Szczepańska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(32)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(29)
Zarządzanie
(23)
Kadry
(11)
Motywacja pracy
(5)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Biznesplan
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja
(2)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Pixar
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradniki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Płaca
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Stres
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Umowa
(1)
Wartość
(1)
Wytwórnie filmowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradniki
(10)
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza, zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest na zagładę. Peters to biznesowy guru, obdarzony wielkim talentem przekonywania, wypowiadający wojnę biurokratycznemu i zidiociałemu światowi Dilberta. Tom Peters jest osobą fascynującą, obdarzoną intelektem najwyższej próby, a jednocześnie znakomitym autorem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109609 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42581 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35930 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113248 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Grzegorz Krzemień, przedsiębiorca, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej, zebrał w tej książce wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
cz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: Ľ w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany, Ľ jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany, Ľ w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian, Ľ jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników, Ľ w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian, Ľ jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę, Ľ dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany, Ľ jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele. Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR.)
Harmonizacja talentów adresowana jest do wszystkich, którzy mierzą się z zadaniem zatrudniania pracowników i zarządzania zasobami ludzkimi. Dzięki lekturze niniejszej książki Czytelnik dowie się, jak: przeprowadzić z sukcesem rekrutację, zatrzymać w firmie najlepszych pracowników, indywidualności zbudować zgrany zespół. Autor książki podpowiada, jak znaleźć najlepszych ludzi, wykorzystać ich talenty do osiągnięcia celów biznesowych oraz zapewnić im taki model przywództwa, który propaguje dobrą komunikację, kreatywność i osiągnięcia.
Harmonizacja talentów adresowana jest do wszystkich, którzy mierzą się z zadaniem zatrudniania pracowników i zarządzania zasobami ludzkimi. Dzięki lekturze niniejszej książki Czytelnik dowie się, jak: przeprowadzić z sukcesem rekrutację, zatrzymać w firmie najlepszych pracowników, z indywidualności zbudować zgrany zespół. Autor książki podpowiada, jak znaleźć najlepszych ludzi, wykorzystać ich talenty do osiągnięcia celów biznesowych oraz zapewnić im taki model przywództwa, który propaguje dobrą komunikację, kreatywność i osiągnięcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111878 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40399 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów.)
ukces współczesnych organizacji zależy w dużej mierze od zasobów ludzkich będących w ich dyspozycji. Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie tymi zasobami stanowi wielkie wyzwanie. W odpowiedzi na nie powstała publikacja składająca się z dwóch integralnych części. W części dotyczącej organizacyjnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi unikatowym tematem jest zarządzanie różnymi generacjami na rynku pracy, natomiast w części odnoszącej się do zagadnień psychologicznych - istotną rolę odgrywają dynamicznie zmieniające się relacje w miejscu pracy, co wiąże się z nawiązywaniem i spełnianiem reguł kontraktu psychologicznego. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy przedstawiające praktyczne ćwiczenia, pytania oraz testy pomagające samodzielnie udoskonalić kompetencje omówione w książce. Niniejsza publikacja dedykowana jest głównie liderom zespołów, menedżerom, osobom profesjonalnie zajmującym się zagadnieniami personalnymi, także studentom kierunków ekonomicznych, psychologicznych I społecznych oraz wszystkim tym odbiorcom, którzy chcieliby efektywniej pracować, podejmować mądre i świadome decyzje wobec pracowników, którymi kierują, również w swym własnym życiu zawodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41356 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej