Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(93)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(25)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(18)
Wypożyczalnia Czarnków
(17)
Czytelnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Cieślak Piotr
(4)
Zgrychowa Irena
(3)
Łubkowska Kazimiera
(3)
Czechowska Zyta
(2)
Horneman Jurie
(2)
Stańdo Jacek
(2)
Sękowska Aleksandra
(2)
Sękowski Stefan
(2)
Werner Grzegorz
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Bartosiewicz Józef
(1)
Bańkowski Zdzisław
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Blaszkowski Krzysztof
(1)
Borg Sy
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Błaszczak Krzysztof
(1)
Chorzewski Krzysztof
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Davis Katie
(1)
Detlaf Jacek
(1)
Donat Wolfram
(1)
Enoka Seth
(1)
Greczyło Tomasz
(1)
Haratyk Paulina
(1)
Hatter Clyde
(1)
Jachymek Karol
(1)
Jankun Magdalena
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Kloski Liza Wallach
(1)
Kloski Nick
(1)
Kluczewski Jerzy
(1)
Konatowicz Krzysztof
(1)
Kopeć Adam (informatyk)
(1)
Koszlajda Adam
(1)
Kula Krzysztof
(1)
Machalska Marta
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Marcela Mikołaj
(1)
Marston Mick
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Obem Anna
(1)
Olechowski Jerzy
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pempel Marek
(1)
Pempel Stanisław
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pietrasik-Kulińska Kinga
(1)
Pietrzykowski Józef
(1)
Pisarski Marek
(1)
Pliszka Daniel
(1)
Pobiega Edyta
(1)
Pobiega Katarzyna
(1)
Przeradowski Jan
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rathman Tadeusz
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Sawko Katarzyna
(1)
Scott Marc
(1)
Serafinowicz Agnieszka
(1)
Sielicka Klara
(1)
Skaldawski Edward
(1)
Small Gary W
(1)
Smyczek Marek
(1)
Song Jimmy
(1)
Stasiak Marika
(1)
Steinberg Joseph
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Sweigart Al
(1)
Szostek - Radomska Marta
(1)
Szuba Dorota
(1)
Słodowy Adam
(1)
Vorgan Gigi
(1)
Wardejn Juliusz
(1)
Werner Katarzyna
(1)
Winkowska-Nowak Katarzyna
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Woźniak Michał
(1)
Wróbel Katarzyna
(1)
Węglińska Renata
(1)
Śliwowski Kamil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(27)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(3)
Młodzież
(3)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele informatyki
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
14-17 lat
(1)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Internet
(7)
Programowanie (informatyka)
(7)
Technologie informacyjno-komunikacyjne
(7)
Matematyka
(6)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Zabawki
(5)
Cyberbezpieczeństwo
(4)
Majsterkowanie
(4)
Media społecznościowe
(4)
Metale
(4)
Metody aktywizujące
(4)
Python (język programowania)
(4)
Cyberkultura
(3)
Dzieci
(3)
Roboty ręczne
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Aplikacja mobilna
(2)
Chemia
(2)
Drewno
(2)
Fizyka
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
JavaScript
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Smartfon
(2)
Technologia
(2)
Technologia chemiczna
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Aplikacje internetowe
(1)
Barwniki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
C (język programowania)
(1)
Chartle
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dane statystyczne
(1)
Dojrzewanie
(1)
Drogi bitumiczne
(1)
Drukarka 3D
(1)
Drukowanie 3D
(1)
E-learning
(1)
Excel
(1)
GeoGebra
(1)
Geografia
(1)
Google
(1)
Google Charts
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informacja
(1)
Języki programowania
(1)
Klej
(1)
Kosmetyka
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kształcenie otwarte
(1)
Maszyny
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Materiały budowlane
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Minecraft
(1)
Multimedia
(1)
Mózg
(1)
Napoje
(1)
Nastolatki
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ochrona danych
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Owady szkodliwe
(1)
Papier
(1)
Phyphox
(1)
Pictovia
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Platformy edukacyjne
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Powłoki ochronne
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Pracownia matematyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programowanie
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Scratch
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieć komputerowa lokalna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Poradniki
(17)
Scenariusze zajęć
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Fotografia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(28)
Edukacja i pedagogika
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Małe sieci, stosowane przez rodziny lub niewielkie firmy, są łakomym kąskiem dla różnego rodzaju przestępców. Polują oni na dane osobowe, wrażliwe dane medyczne i identyfikacyjne, a także na własność intelektualną. Wielu właścicieli małych sieci nie zabezpiecza ich wystarczająco, tymczasem konsekwencje kradzieży poufnych czy wrażliwych informacji mogą być śmiertelnie poważne. Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware. Nauczysz się: używać zapór do filtrowania ruchu sieciowego tworzyć plan segmentacji sieci i zarządzać dostępem użytkowników szyfrować i chronić komunikację sieciową ukrywać wrażliwe dane przechwytywać i analizować ruch sieciowy korzystać z Security Onion i otrzymywać alarmy o podejrzanej aktywności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz Excela w 20 dni : kurs z ćwiczeniami / Adam Kopeć. - Wydanie nowe rozszerzone. - Warszawa : Adam Kopeć, 2019. - 336 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wskazówki i triki ułatwiające codzienne korzystanie z Excela Profesjonalne zastosowania pokazane na przykładach Przykłady rozwiązań konkretnych problemów dotyczących między innymi: tabel przestawnych, formatowania warunkowego, profesjonalnych wykresów Wszystko pokazane krok po kroku, z czytelnymi, kolorowymi ilustracjami Książka niezbędna dla każdego, kto używa Excela w pracy i do rozliczeń Ta książka to niezawodny sposób, by skutecznie nauczyć się zaawansowanej obsługi Excela. Przystępne porady mają formę 22 rozmów. Do każdej porady w książce możemy pobrać specjalne pliki szkoleniowe - ćwiczenia - ze strony www.ksplus.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet a prawo : jak się nie potknąć? : poradnik dla twórców / Tomasz Palak. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 152 strony : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Jak nie wywalić się o paragraf. Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW? Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116995 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji! Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących — nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113641 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47502 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po cyfrowym świecie, w którym żyją nasze dzieci. Który z rodziców czy nauczycieli nie załamuje rąk na widok tego, ile czasu dzieci spędzają przed ekranami? „Tracisz czas w tym internecie” – wzdychają. „Ile można grać?!” – denerwują się. „Odłóż ten nieszczęsny telefon!” – krzyczą. Dr Karol Jachymek, medioznawca, badacz i wykładowca akademicki związany z Uniwersytetem SWPS, od lat przygląda się zjawiskom w sieci oraz temu, co robią w niej nasze dzieci. O swoich wnioskach opowiada rodzicom i osobom pracującym z młodymi ludźmi. Nie ukrywa, że fascynują go możliwości, jakie dają dziś media społecznościowe, że widzi ich ogromny potencjał wspólnototwórczy, że bawią go memy, dramy i emoji oraz że docenia to, ilu przydatnych rzeczy można się nauczyć dzięki sprawnemu używaniu sieci. Nie oznacza to, że nie zauważa zagrożeń. Owszem, dostrzega je, ale proponuje w swojej książce inne niż dominująca perspektywa, empatyczne spojrzenie na świat mediów cyfrowych. Nie straszy nimi, a w przystępny sposób edukuje dorosłych, zabierając ich w podróż po fascynującym i pełnym możliwości świecie, który jest dla wielu współczesnych dzieci ich naturalnym środowiskiem – czy tego chcemy, czy nie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118352 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość z nas nie jest w stanie wyobrazić sobie dnia bez internetu. Dostęp do informacji, kontakt ze znajomymi, zakupy w sieci, przelewy online, wirtualna edukacja... Nowy, wspaniały świat wszechobecnej technologii, która oferuje nieograniczone możliwości. Niestety, w świecie tym obecni są nie tylko ludzie prawi. Sieć, a wraz z nią my sami, coraz częściej pada ofiarą nieuczciwych członków cyfrowej społeczności. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba przestępstw dokonywanych w internecie. Pojawiają się programy, które paraliżują całe firmy, organizacje, instytucje itd., narażając je na bardzo dotkliwe straty. Zwykli ludzie tracą pieniądze jako ofiary wyłudzeń lub po prostu włamań na konta bankowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest wyjątkowo zwięzłym podręcznikiem, dzięki któremu błyskawicznie zdobędziesz wiedzę potrzebną do zrozumienia działania języka C. Wystarczy, że oprócz tej książki dysponujesz komputerem z dostępem do internetu, płytką Raspberry Pi Zero lub Zero W, paroma diodami LED, opornikami, płytką prototypową i przewodami oraz choćby podstawową wiedzą o programowaniu, a w krótkim czasie poszerzysz horyzonty, zdobędziesz kilka nowych umiejętności i przyswoisz nowy język. Jeśli chcesz się nauczyć pracy z komponentami sprzętowymi, uzyskać pełną kontrolę nad wykonywaniem programu czy też wycisnąć ze swojego systemu maksimum wydajności - właśnie w tej książce znajdziesz wiedzę, dzięki której osiągniesz swoje cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak. - Gliwice : Helion, 2017. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta publikacja to przewodnik dla nauczycieli po ogólnie dostępnych aplikacjach, które można wykorzystać podczas zajęć z uczniami. Autor wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystać TiK w edukacji oraz omawia 100 aplikacji, które doskonale sprawdzają się podczas szkolnych zajęć. Przedstawione narzędzia są uniwersalne. Można je zastosować na różnych zajęciach. Niewątpliwym atutem tej książki jest rozdział zatytułowany Bank pomysłów, w którym znalazły się sprawdzone pomysły na wykorzystanie poszczególnych aplikacji. Swoje patenty zdradzają m.in. znani i cenieni Superbelfrzy RP: Marta Florkiewicz-Borkowska, Joanna Krzemińska, Jolanta Okuniewska, Agnieszka Bilska, Anita Plumińska-Mieloch, Joanna Świercz, Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska, Dorota Czech Czerniak, Przemysław Staroń, Dawid Łasiński i Maciej Danieluk - autor publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52891 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42551 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35631 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49205 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67928 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115686 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114390 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51432 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34263 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47821 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka : zestawy materiałów. Cz. 1. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017. - Skoroszyt (18 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Opis według skoroszytu. Zestaw 1, Edukacja informatyczna dzieci młodszych. Zestaw 2, Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej. Zestaw 3, Praca z dokumentami w edukacji informatycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej. Zestaw 4, Praca z dokumentami w edukacji informatycznej w szkole ponadpodstawowej. Zestaw 5, Narzędzia informatyczne służące ekspresji artystycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115203, 115205, 115201 (3 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115207 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Brak informacji o dostępności: sygn. 52777 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41894 P (75) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka : zestawy materiałów. Cz. 2. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017. - Skoroszyt (18 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Opis według skoroszytu. Zestaw 6, Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Zestaw 7, Rozwój myślenia komputacyjnego w klasach IV-VIII szkoły podstawowej. Zestaw 8, Rozwój myślenia komputacyjnego w szkole ponadpodstawowej. Zestaw 9, Społeczne zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Zestaw 10, Aspekty prawne i kompetencje miękkie w edukacji informatycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115204, 115206, 115202 (3 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115208 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Brak informacji o dostępności: sygn. 52778 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41895 P (75) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35169 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej