Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(29)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(28)
E-booki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Altkorn Jerzy
(6)
Adamczuk Franciszek
(2)
Kornak Aleksander
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Briggs Susan
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Holloway J. Christoper
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Robinson Chris
(1)
Szeichtenberg Aleksander
(1)
Tańska Angelika
(1)
Urbańczyk Edward
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(28)
nieznany (po)
(3)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Temat
Turystyka
(27)
Marketing
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Usługi
(4)
Agroturystyka
(2)
Hotelarstwo
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Zarządzanie
(2)
Archeologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biura podróży
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Euroregion Nysa
(1)
Euroregion Pomerania
(1)
Euroregiony
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gorzów Wielkopolski (okręg)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kształcenie
(1)
Leasing
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Szczecin (okręg)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Telemarketing
(1)
Terroryzm
(1)
Transport
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Turystyka kosmiczna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka morska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka polonijna
(1)
Turystyka socjalna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Urbanizacja
(1)
Uzdrowiska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30128 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd.1 dodruk 9. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 202, [2] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33050 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77110, 77111, 83447, 83449, 83448 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114371 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej