Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(3)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Chądzyński Jacek
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Lockyer Keith G
(2)
Muhlemann Alan P
(2)
Oakland John S
(2)
Rutkiewicz Hubert
(2)
Sołtys Jarosław
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Wojtczak Krzysztof
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Bangs David H
(1)
Bernacki Marek
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kornak Aleksander
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Machalska Marta
(1)
Maryański Antoni
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Michniewicz Iwona
(1)
Nowak Małgorzata
(1)
Olearnik Janusz
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Ozimek Irena
(1)
Peć Maria
(1)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Sadler Philip
(1)
Styś Aniela
(1)
Surówka-Marszałek Danuta
(1)
Trippner-Hrabi Justyna
(1)
Wojciechowski Eugeniusz
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Łazarek Roman
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(23)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
Usługi
(20)
Turystyka
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Biura podróży
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Kadry
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Ceny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
E-learning
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyka
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Magazyn
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metody nauczania
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Promocja handlowa
(1)
Ryzyko
(1)
Rzemiosło
(1)
Samochody
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi szkoleniowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka Digital learning to przede wszystkim świetna lektura dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad przyszłością narzędzi edukacyjnych. To przyczynek do istotnej zmiany edukacyjnego światopoglądu. Warto się na te możliwości otworzyć. Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji, jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować, co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, osób zatrudnionych w działach kadr i administracji zainteresowanych rozwojem pracowników w kontekście realizacji i nowych wyzwań zgodnych z realizacją celów biznesowych firmy. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116048 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
E-book
W koszyku
Samorząd terytorialny w Polsce znajduje się w fazie modernizacji i dostosowania do wyzwań globalnych i integracji europejskiej. Ponadto ograniczone możliwości finansowe, organizacyjne, techniczne i ludzkie samorządów terytorialnych, w stosunku do skali potrzeb i konieczności rozwiązywania coraz bardziej złożonych problemów lokalnych, powodują, że muszą one (powinny) poszukiwać rozwiązań integrujących różnych uczestników życia społeczno-gospodarczego. Problematyka publikacji koncentruje się wokół zagadnień współpracy i konkurencji międzysamorządowej i międzysektorowej w polskich gminach. Rozważania i wnioski oparto na szerokich studiach empirycznych i literaturowych oraz wynikach obszernych badań ankietowych zrealizowanych w polskich gminach. Tym samym monografia wzbogaca, nadal skromną mimo wagi zagadnienia, wiedzę na temat współpracy gmin z przedstawicielami innych sektorów. Książkę w szczególności poleca się osobom zainteresowanym problematyką samorządu terytorialnego oraz współpracy i konkurencji międzysektorowej. To kompendium wiedzy adresowane jest do szerokiego grona odbiorców: studentów, pracowników naukowych, pracowników administracji publicznej, a także przedstawicieli wszystkich sektorów współpracujących (konkurujących) z polskimi gminami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Przedmiotem rozważań podejmowanych w publikacji jest problematyka samozarządzania w strukturach organizacyjnych instytucji publicznych oraz wykorzystywania alternatywnych form dostarczania usług publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które angażują w te procesy samych obywateli. Jej celem jest przede wszystkim usystematyzowanie wiedzy w tych dwóch obszarach, zdefiniowanie powiązanych z nimi podstawowych pojęć i procesów oraz klasyfikacja opisywanych rozwiązań. Opisane na kartach książki zagadnienia nie były do tej pory kompleksowo analizowane przede wszystkim w literaturze krajowej, ale również międzynarodowej. Za nowatorskie należy uznać: — propozycje związane z typologią samoobsługi; — interesujące poznawczo zestawienie cech charakterystycznych modeli świadczenia usług publicznych; — szczegółowe rozważania na temat samoorganizacji i samoświadczenia usług publicznych w praktyce. Publikacja adresowana jest do szerokiego grona odbiorców. Po pierwsze, do środowiska praktyków z sektora publicznego (przedstawicieli władz oraz pracowników administracji publicznej); po drugie, do przyszłych praktyków – studentów wybranych kierunków szkół wyższych; po trzecie zaś, do mieszkańców jako prosumentów usług publicznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spełnienia określonych wymagań dotyczących organizacji, procesu, usługi, produktu, systemu czy osoby, zawierające wyjaśnienia w zakresie normalizacji, certyfikacji, akredytacji oraz audytu. Przybliżono podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania jakością w organizacjach w aspekcie normatywnym, przy wykorzystaniu normy ISO 9001. Uwzględniono kwestie dotyczące branżowych systemów zarządzania jakością mających zastosowanie w branży żywnościowej, motoryzacyjnej, usług IT, medycznej, lotniczej, telekomunikacyjnej i kolejowej oraz wymagania NATO w tym zakresie. Przedstawiono definicje kosztów jakości i ich klasyfikację, a także wybrane modele kosztów jakości oraz rachunek kosztów jakości. Ponadto zawarto zagadnienia dotyczące wykorzystania głównych narzędzi zarządzania jakością stosowanych w organizacjach w celu zapewnienia jakości oraz doskonalenia procesów i wyrobów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej