Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Orzeszko Teresa
(2)
Wlazło Stefan
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Brzosko Anna
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cywiński Marcin
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dzierzgowska Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałęski Jerzy
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kryza Joanna
(1)
Majchrzak Jadwiga
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Semrau Joanna
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wach Krzysztof
(1)
Witkowski Krzysztof
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Łęgowski Jerzy
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(21)
nieznany (po)
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Kadry
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Szkolnictwo
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Nauczanie
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura podróży
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Drugoroczność
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Egzaminy gimnazjalne
(1)
Ekorozwój
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Outsourcing
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca osób z niepełnosprawnością
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo socjalne
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rola społeczna
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjologia pracy
(1)
Sport
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Styl życia
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ukraińcy
(1)
Uzależnienia (psychologia)
(1)
Temat: dzieło
TERM-IAE
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kurpie (region)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Raport z badań
(8)
Monografia
(5)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60136 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Jan Czekaj: Kryzys strefy euro. Przyczyny, skutki, drogi wyjścia [The Euro zone crisis. Reasons, impacts and solutions], doi: 10.7366/1898352932101, s. 5–26; Marek Grela: Unia Europejska w okresie zmian. Co z kryzysu wynika dla Polski [he European Union in a time of change. Implications for Poland ], doi: 10.7366/1898352932102, s. 27–43; Maciej J. Nowak: Bezpośrednie instrumenty zarządzania przestrzenią na szczeblu lokalnym a rozwój gospodarczy jako problem badawczy [Direct spatial development tools at the local level vs. the economic development as a research problem], doi: 10.7366/1898352932103, s. 43–55; Stella Strzemecka: Działalność profrekwencyjna jako przejaw samoorganizacji społeczeństwa na przykładzie Polski i Czech [Turnout-boosting activities as a sign of self-organization of society in Poland and the Czech Republic], doi: 10.7366/1898352932104, s. 56–65; Beata Springer: Wybrane instytucje polskiej służby cywilnej na przestrzeni lat 1996–2009. Perspektywa porównawcza [Selected institutions of the Polish civil service in the years 1996–2009. A comparative approach], doi: 10.7366/1898352932105, s. 66–82. Wywiady [Interviews] Od nowych kierunków migracji do nowej jakości migracji. Rozmowa dr. Marka Benio z prof. dr. hab. Markiem Okólskim, dyrektorem Ośrodka Badań nad Migracjami Uniwersytetu Warszawskiego [From new migration directions to new migration quality. An interview with Professor Marek Okólski, Director of the Centre for Migration Research, University of Warsaw ], s. 83–86. Wybór tekstów klasycznych [Selection and texts] Claus Offe: Governance – „wyraz pusty” czy naukowy program badawczy? [ Governance: an ‘empty signifier’ or a scientific research programme?], s. 87–102.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej