Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(39)
Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(8)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(8)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Karpińska-Szaj Katarzyna
(4)
Mrożek Sebastian
(3)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Golik-Czarnecka Anna
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Marton Waldemar
(2)
Pamuła Małgorzata
(2)
Prejbisz Antoni
(2)
Żylińska Marzena
(2)
Abramczyk Anna
(1)
Adamiak Teresa
(1)
Balcewicz Małgorzata
(1)
Banasik Elwira
(1)
Bączar Katarzyna
(1)
Droździał-Szelest Krystyna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Jaffke Christoph
(1)
Kornet Grażyna
(1)
Kutyłowska Katarzyna
(1)
Kwolek Józefa
(1)
Kębłowska Magdalena
(1)
Maier Magda
(1)
Nowacka Dorota
(1)
Paczuska Katarzyna
(1)
Pastuszczak Michał
(1)
Porczyńska Maria
(1)
Preibisz Antoni
(1)
Sikora-Banasik Dorota
(1)
Szpyra-Kozłowska Jolanta
(1)
Tomaszewska Zofia
(1)
Wachowska Halina
(1)
Woźnicki Tadeusz
(1)
Zajączkowska Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(14)
Nauczyciele
(4)
Pedagodzy szkolni
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Temat
Języki
(13)
Języki obce - nauczanie
(8)
Nauczanie języków obcych
(8)
Języki obce
(6)
Nauczanie początkowe
(4)
Ocenianie kształtujące
(3)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Młodzież głucha
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Nauczanie
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Comenius (program)
(1)
Dialog międzykulturowy
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język francuski
(1)
Język hiszpański
(1)
Język niemiecki
(1)
Język włoski
(1)
Kształcenie
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie - metody - metoda projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Podstawa programowa
(1)
Rekreacja
(1)
Różnorodność
(1)
Samodzielność
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
Szkolnictwo specjalne - nauczanie
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Turystyka
(1)
Uczenie się
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wypracowania szkolne
(1)
języki obce - nauczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(16)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(14)
Comenius (program)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(22)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Języki Obce w Szkole
(11)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(4)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(2)
Życie Szkoły
(2)
Nowe w Szkole
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Skąd pochodzisz? ; W szkole, w domu. - Program. - Warszawa : EDGARD, 2009. - 1 dysk optyczny (CD-ROM)
(MultiKurs : [...] 5 języków obcych : angielski : niemiecki : francuski : włoski : hiszpański ; T.1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 1694/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Romańska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8187 ; nr 45)
Książka prezentuje sposób podejścia do nauczania języków obcych uczniów z niepełnosprawnością w szkolnej integracji indywidualnej. Biorąc pod uwagę charakter niepełnosprawności i specyfikę potrzeb edukacyjnych, nauka języka obcego nie ogranicza się do kształcenia ściśle językowego (rozwijania językowych kompetencji komunikacyjnych), lecz jest także możliwością uzyskania korzyści terapeutycznych. Autorka przedstawia działania o znaczeniu kompensującym utrudnione/zaburzone funkcjonowanie językowo-komunikacyjne oraz działania mające na celu rozwijanie kompetencji uczenia się języków. Na koniec zamieszczono analizę skuteczności stosowanych narzędzi oceniania postępów na egzaminach gimnazjalnych i maturalnych oraz przedstawiono propozycję oceniania tzw. wartości dodanych w nauce języka obcego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Romańska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8187 ; nr 45)
Książka prezentuje sposób podejścia do nauczania języków obcych uczniów z niepełnosprawnością w szkolnej integracji indywidualnej. Biorąc pod uwagę charakter niepełnosprawności i specyfikę potrzeb edukacyjnych, nauka języka obcego nie ogranicza się do kształcenia ściśle językowego (rozwijania językowych kompetencji komunikacyjnych), lecz jest także możliwością uzyskania korzyści terapeutycznych. Autorka przedstawia działania o znaczeniu kompensującym utrudnione/zaburzone funkcjonowanie językowo-komunikacyjne oraz działania mające na celu rozwijanie kompetencji uczenia się języków. Na koniec zamieszczono analizę skuteczności stosowanych narzędzi oceniania postępów na egzaminach gimnazjalnych i maturalnych oraz przedstawiono propozycję oceniania tzw. wartości dodanych w nauce języka obcego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Szczecinie ISSN 0137-7027 ; T.45)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38376 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczanie języków obcych w państwowej szkole podstawowej (wybrane problemy) / Elwira Banasik. // W: Problemy komunikacji interkulturowej : Jedna Europa - wiele języków i wiele kultur / pod red. Franciszka Gruczy i Krystyny Chomicz-Jung. - Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawaskiego, 1996. - S. 167 - 175.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera zagadnienia z zakresu psychologii rozwojowej - charakterystykę uczniów w wieku wczesnoszkolnym, a także podstawowe wiadomości z zakresu teorii uczenia się oraz metodyki nauczania języków obcych dzieci w młodszym wieku szkolnym. Część praktyczna opracowania poświęcona jest planowaniu zajęć na etapie edukacji wczesnoszkolnej i obejmuje zagadnienia, takie jak organizacja przestrzeni edukacyjnej, realizacja kompetencji kluczowych i treści międzyprzedmiotowych, ewaluacja osiągnięć uczniów, praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz praktyczne rozwiązania dydaktyczne, ze szczególnym uwzględnieniem aktywizujących form pracy. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116487 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42490 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48882 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja zawiera podstawową dawkę wiedzy teoretycznej z dziedziny psychologii, pedagogiki i dydaktyki języków obcych. Przede wszystkim jednak jej celem jest przedstawienie pomysłów na takie formy i techniki pracy, które służą wspomaganiu uczniów w procesie uczenia się. Przedstawione w opracowaniu propozycje obejmują m.in. strategie oceniania kształtującego, projekt edukacyjny czy uczenie się wzajemne. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116488 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42491 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48885 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67611 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej