Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(8)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(1)
Autor
Gordon Tomasz
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bloch Michał
(1)
Bostrom Nick
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Hollins Peter
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lorenc Vesna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oszajca Anna
(1)
Panas Monika
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Stein Christina Tracy
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Coaching
(4)
Samoakceptacja
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kreatywność
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Produktywność pracy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Asertywność
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Empatia
(1)
Futurologia
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcja (informatyka)
(1)
Internet
(1)
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Kadry
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lęk
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Małopolska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Obróbka wideo
(1)
Ochrona danych
(1)
Opór (postawa)
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Postawy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Psychopaci
(1)
Psychopatia
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Samokontrola
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorealizacja
(1)
Samoświadomość
(1)
Sprzedaż
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka pisania
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Transhumanizm
(1)
Uczenie się
(1)
Wideo
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(6)
Rozwój osobisty
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nieskuteczne rady "Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie.Prawdziwa pewność siebieOsoba pewna siebie taką się stworzyła. Akceptuje się i zna swoją wartość. Ma zdolność autorefleksji i potrafi w oparciu o fakty ocenić swoje mocne i słabe strony. Traktuje pewność siebie jako drogę do osobistego szczęścia i zawodowego sukcesu. Zarządza swoimi emocjami i zachowaniami, jest empatyczna i potrafi wpływać na siebie i innych. Jest wrażliwa bez użalania się i asertywna bez arogancji. Wychodzi poza własną przeszłość i ponad modele rodzinne i kulturowe.Jak ją w sobie wypracować?W swojej najnowszej książce doktor Mateusz Grzesiak zabierze Cię w podróż do prawdziwej pewności siebie. Takiej, której można się nauczyć i o którą warto się postarać, ponieważ da Ci możliwości pozwalające na samorealizację i wielowymiarowy rozwój.Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów - w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48553 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej