Języki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(263)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(675)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(144)
Czytelnia Piła
(18)
Wypożyczalnia Chodzież
(134)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(91)
Czytelnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(97)
Czytelnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(108)
Czytelnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(94)
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Komorowska Hanna
(21)
Grucza Franciszek
(10)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(6)
Szulc Aleksander
(6)
Dakowska Maria
(5)
Woźnicki Tadeusz
(5)
Zawadzka Elżbieta
(5)
Arabski Janusz
(4)
Brzeziński Jerzy
(4)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(4)
Marton Waldemar
(4)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(4)
Lewandowski Jan
(3)
Pfeiffer Waldemar
(3)
Prejbisz Antoni
(3)
Szczepaniak-Kozak Anna
(3)
Adamiak Teresa
(2)
Bajor Kazimierz
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Brześkiewicz Zbigniew W
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Dziekoński Mieczysław
(2)
Gajek Elżbieta
(2)
Janowska Iwona
(2)
Jastrzębska Elżbieta
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Kalińska Sylwia
(2)
Karpeta-Peć Beata
(2)
Korzon Monika
(2)
Majewicz Alfred Franciszek
(2)
Michońska-Stadnik Anna
(2)
Niezgoda Ewa
(2)
Pamuła Małgorzata
(2)
Ronowicz Edmund Andrzej
(2)
Rubinow Tea
(2)
Siek-Piskozub Teresa
(2)
Sylwestrowicz Jerzy
(2)
Szarlitt Emilia
(2)
Szałek Marek
(2)
Werbińska Dorota
(2)
Wilczyńska Weronika
(2)
Wolf Helena
(2)
Zabrocki Ludwik
(2)
Šubin Èmmanuil Petrovič
(2)
Aitchison Jean
(1)
Aleksander Zdzisław
(1)
Allan Rebecca
(1)
Anisimowicz Barbara
(1)
Badecka-Kozikowska Monika
(1)
Bartmańska Aleksandra
(1)
Białek Magdalena
(1)
Bielajew Borys
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielak Marlena Iwona
(1)
Billows Frederik Lionel
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bolc Leonard
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Brzeski Alojzy
(1)
Całus Edmund
(1)
Chlipalski Karol
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chomicz-Jung Krystyna
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieśla Michał
(1)
Corder Stephen Pit
(1)
Cudak Romuald
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnecka-Cicha Barbara
(1)
Czerwiński Piotr
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Damm Krystyna
(1)
Dobrzyńska Jolanta
(1)
Dybowska Agnieszka
(1)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Erkert Andrea
(1)
Fenner Anne-Brit
(1)
Figarski Władysław
(1)
Fontański Henryk
(1)
Galant Joanna
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Gołębiowska Lucyna
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Grabowska Helena
(1)
Grabowska Lucyna
(1)
Greenberg Janice
(1)
Guzy Anna
(1)
Gębal Przemysław
(1)
Gębal Przemysław E
(1)
Głażewski Michał
(1)
Głowacka Barbara
(1)
Honsza Joanna
(1)
Horyń Jolanta
(1)
Iluk Jan
(1)
Iwan Krystyna
(1)
Iwańczak Edward
(1)
Jaffke Christoph
(1)
Janaszek Krystyna
(1)
Janicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(31)
1980 - 1989
(45)
1970 - 1979
(46)
1960 - 1969
(11)
1950 - 1959
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(263)
Język
polski
(246)
nieznany (po)
(9)
angielski
(5)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Klasa 8
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przedszkola
(2)
Szkoły średnie
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3059)
Nauczanie
(2981)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2308)
Języki
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2174)
Poezja polska
(2113)
Wychowanie
(1994)
Matematyka
(1989)
Nauczanie początkowe
(1771)
Szkolnictwo
(1753)
Uczniowie
(1691)
Młodzież
(1640)
Rodzina
(1548)
Wychowanie w rodzinie
(1526)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1462)
Pedagogika
(1393)
Wychowanie przedszkolne
(1336)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Dzieci
(1091)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1073)
Język angielski
(1034)
Sztuka
(1013)
Zarządzanie
(980)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(916)
Psychologia
(912)
Kultura
(897)
Uczucia
(895)
Oświata
(869)
Psychoterapia
(853)
Literatura
(846)
Język niemiecki
(824)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(788)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(765)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(727)
Chemia
(700)
Rodzice
(686)
Kształcenie
(675)
Mowa
(667)
Gry i zabawy
(626)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(612)
Internet
(607)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(601)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(584)
Edukacja medialna
(580)
Biologia
(577)
Relacje międzyludzkie
(575)
Przemoc w szkole
(572)
Alkoholizm
(568)
Gry edukacyjne
(558)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(543)
Metody nauczania
(542)
Etyka
(536)
Agresywność
(533)
Socjologia
(533)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(525)
Biblioterapia
(524)
Technika
(518)
Autyzm
(506)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(499)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(481)
Zachowanie
(477)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(466)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Promocja czytelnictwa
(442)
Narkomania
(437)
Historia (przedmiot szkolny)
(434)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(426)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Przedszkola
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(3)
1918-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(2)
Polska
(2)
Afganistan
(1)
Afryka Czarna
(1)
Albania
(1)
Andora
(1)
Australia
(1)
Austria
(1)
Baleary (Hiszpania)
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Birma
(1)
Bośnia i Hercegowina
(1)
Bułgaria
(1)
Chiny
(1)
Chorwacja
(1)
Cypr
(1)
Czarnogóra
(1)
Czechy
(1)
Erytrea
(1)
Estonia
(1)
Etiopia
(1)
Filipiny
(1)
Finlandia
(1)
Flandria
(1)
Francja
(1)
Fryzja Wschodnia (Niemcy)
(1)
Fryzja Zachodnia (Holandia)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Indonezja
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Kambodża
(1)
Kanada
(1)
Katalonia (Hiszpania)
(1)
Kenia
(1)
Korea
(1)
Laos
(1)
Litwa
(1)
Luksemburg
(1)
Macedonia
(1)
Madagaskar
(1)
Malezja
(1)
Malta
(1)
Mongolia
(1)
Mołdawia
(1)
Norwegia
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Oceania
(1)
Pakistan
(1)
Papua-Nowa Gwinea
(1)
Persja
(1)
Portugalia
(1)
Quebec (Kanada)
(1)
Republika Południowej Afryki
(1)
Rosja
(1)
Rumunia
(1)
Serbia
(1)
Skandynawia
(1)
Somalia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkocja
(1)
Szwajcaria
(1)
Słowacja
(1)
Słowenia
(1)
Tadżykistan
(1)
Tajlandia
(1)
Tanzania
(1)
Turcja
(1)
Uganda
(1)
Ukraina
(1)
Vanuatu
(1)
Walencja (Hiszpania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Łotwa
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Poradniki dla rodziców
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Komiksy
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(4)
263 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97854, 97853 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45323 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85245 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41208 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32804 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40883 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 0673, Br 0674, Br 0676, Br 0675 (4 egz.)
Czytelnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00373/B (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07784 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05911 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09381, 09474, 18387 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10043 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19200 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16654, 16655 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18531 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17432 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26277, 26276 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Konstrukcję logiczno-merytoryczną publikacji tworzą cztery części. Pierwsza z nich to teoretyczne podstawy badań składające się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi próbę przedstawienia nauki języków obcych w perspektywie głównych ujęć: filozoficznych, lingwistycznych, neurologiczno-psychologicznych oraz socjologicznych. Na przestrzeni wieków refleksja filozoficzna z zakresu problematyki języków obcych wpłynęła w sposób pośredni na kształtowanie edukacji językowej dzieci, informując nauczycieli - lingwistów na temat struktury języka i opracowując gramatyki poszczególnych języków nowożytnych na podstawie, których nauczano języków obcych. Znacznie wnikliwszymi rozstrzygnięciami w proces glottodydaktyczny dysponuje lingwistyka, która pomaga nauczycielom selekcjonując, dobierając i konstruując materiały nauczania, a także ustala metody i techniki zgodnie z możliwościami dzieci. Teoretyczną podstawę podjętej problematyki stanowią również rozstrzygnięcia dotyczące fizjologicznych-neurologicznych mechanizmów regulujących powstawanie mowy i procesów zachodzących w mózgu u dzieci oraz psychologiczno-socjologiczne podstawy nauczania języków obcych najmłodszych. W celu wyjaśnia istoty nauki języka obcego dzieci na poziomie elementarnym, przedstawiono funkcjonowanie języka pierwszego - ojczystego, podobnego w kolejnych etapach przyswajania do języka obcego. Rozdział drugi poświęcony został oczekiwaniom i możliwościom nauki języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej z uwzględnieniem psychofizycznych przesłanek uzasadniających współczesną naukę dzieci. Pełnego obrazu teoretycznych rozstrzygnięć dopełniają założenia dotyczące nauczyciela - inspiratora procesu kształcenia języków obcych i rodziców, podejmujących współpracę ze szkołą dla dobra dziecka oraz zaprezentowano współczesny warsztat pracy nauczyciela i ucznia. Rozdział trzeci zawiera interpretację literatury poświęconej miejscu języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej a w nim argumenty za i przeciw wczesnej nauce języków obcych, a także legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej wskazując przy tym powszechność tego kształcenia i zasadność wprowadzenia ich w naszym kraju. Rozdział czwarty publikacji koncentruje się wokół założeń metodologicznych zaprojektowanych badań, które przeprowadzono w losowo wybranych pięciu szczecińskich szkołach podstawowych od 1. września 2006 do maja 2007 r. Rozdziały od piątego do ósmego stanowią obszerną analizę i interpretację danych statystycznych dotyczących części diagnostycznej i zależnościowej badań. Zakończenie stanowią interesujące uogólniające stwierdzenia i wypływające z nich wnioski oraz wynikające implikacje dla praktyki edukacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106730 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33123 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci potrzebują ruchu, aktywności i działania. Chcą zdobywać nowe doświadczenia, które są niezbędne dla ich prawidłowego rozwoju. Zabawy zebrane w tym tomie zachęcają do aktywnego ruchu, uczą umiejętności społecznych, poznawczych i językowych. Motywują dzieci do efektywnej pracy, wpływają także na rozwój zdolności motorycznych. Znajdziemy tu zabawy rozwijające kompetencje społeczne, ćwiczenia wspierające rozwój mowy i zmysłów, zabawy matematyczne i muzyczne. Każda z nich to zaproszenie do twórczej i kreatywnej pracy - wszystkie propozycje zabaw przewidziane zostały dla dzieci między 3 a 10 rokiem życia. Odbiorcy: nauczyciele przedszkoli i pionu edukacji wczesnoszkolnej, także rodzice, pragnący zorganizować dzieciom twórczo czas. Jest to praktyczny zestaw zabaw, ćwiczeń i gier ruchowych, jest pełny ciekawych pomysłów, z których skorzystają zarówno specjaliści, jak i rodzice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108708, 110293 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49677 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32850 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93670, 93671 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92694, 92695 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Techniki - metody-style / konsultant naukowy Hanna Komorowska ; koordynator ds. metodycznych Dorota Obidniak)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112938 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych realizujących szkolenia z zakresu przygotowania nauczycieli do pracy z uczniami klas ósmych. Materiały stanowią uzupełnienia publikacji z serii „Vademecum nauczyciela”. Materiały i publikacje podzielone są na trzy przedmioty: język polski, matematyka, języki obce. Ta dotyczy języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115220, 115221 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115222 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51944 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41782, 41783 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34841 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48117, 48116 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66862 P 3,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40673 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30618 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki przygotowany w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku. Autor przedstawia całościowo przegląd rozwoju dydaktyki języków obcych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116857 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52296 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka The New Educational Review)
Ujęte w postaci podtytułu glottodydaktyka i pedeutologia definiują konkretny obszar podejmowanych interdyscyplinarnych dociekań, nakreślając cele poznawcze przyświecające autorom i autorkom zamieszczonych w tomie opracowań. Znajdziemy w nim zatem glottodydaktyczne dociekania lingwistów koncentrujące swoją uwagę w obszarze nakreślonego kontekstu oraz teksty pedeutologiczne przygotowane przez pedagogów, którzy swoimi rozważaniami i projektami empirycznymi wkraczają w przestrzeń lingwistyczną. (...) Sytuując zwykle swoje rozważania i proponowane rozwiązania w konkretnych kontekstach edukacyjnych, glottodydaktyka i pedeutologia glottodydaktyczna stanowią także często rozbudowane filozoficzne koncepcje kształcenia odnoszące się do rozwijanych idei i kierunków formalnej edukacji językowej i kształcenia pedagogicznego. (...) W każdym z zamieszczonych w tomie tekstów uwidaczniają się nakreślone przez nas powiązania teoretyczne i metodologiczne o charakterze interdyscyplinarnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83583, 83581, 83582 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41940 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej