Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
Forma i typ
Książki
(126521)
Artykuły
(51921)
E-booki
(13711)
Publikacje dydaktyczne
(10340)
Publikacje fachowe
(5378)
Gry i zabawki
(161)
Poezja
(5086)
Proza
(3018)
Publikacje naukowe
(2941)
Czasopisma
(2019)
Poradniki i przewodniki
(1401)
Audiobooki
(1320)
Publikacje popularnonaukowe
(865)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(582)
Publikacje informacyjne
(414)
Filmy i seriale
(268)
Komiksy i książki obrazkowe
(249)
Dramat (rodzaj)
(190)
Druki ulotne
(142)
Albumy i książki artystyczne
(69)
Muzyka
(68)
Publikacje religijne
(48)
Mapy
(41)
Publikacje promocyjne
(16)
Grafiki
(10)
Nuty
(9)
Rejestracje audio i wideo
(8)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Plansze do gry
(3)
Gry komputerowe
(1)
IBUK Libra
(1)
Legimi
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(144)
Autor
Roubira Jean-Louis
(9)
O'Connor Rory
(6)
Herrmann Ève
(5)
Minge Krzysztof
(5)
Minge Natalia
(4)
Norman Ewa
(4)
Pawlikowska Beata
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Tchoukriel Emmanuelle
(4)
Biela Agnieszka
(3)
Cardouat Marie
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Raman Ely
(3)
Rocchi Roberta
(3)
Stankiewicz Kamila
(3)
Świtlak Ewa
(3)
Bruch Joanna
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Ewers Sandra
(2)
Falski Maciej
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Juszkat Patrycja
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madaj Karol
(2)
Madejski Jan
(2)
Pawłowska Paulina (1990- )
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Sikora Michalina
(2)
Spychał Krzysztof
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wilczyńska Berenika
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bohnstedt Antje (1975- )
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Boruta Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Charneau Adeline
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmura Anna
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Cymer Dominik
(1)
Dennen Paul
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Eschenbrenner Marie
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Frassek Dorota
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hinder Carine
(1)
Hofmann Sabine
(1)
Hova Gil
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Jakubowska Barbara
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Klimkiewicz Danuta
(1)
Koniecka Katarzyna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kostrzębska Karolina
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Krzyżanek Joanna
(1)
Krzyżanek Joanna Cecylka Knedelek przedstawia
(1)
Król Anna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kwiatek Kacper
(1)
Lang Anna
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lehner Monika
(1)
Lorenz Katarzyna
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Makowiec Paweł (1970- )
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Meredith Taida
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mroczek Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(42)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(161)
Język
polski
(160)
angielski
(5)
niemiecki
(1)
rumuński
(1)
nieznany (scc)
(1)
nieznany (scr)
(1)
słoweński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(95)
6-8 lat
(62)
Młodzież
(54)
9-13 lat
(50)
Dorośli
(28)
Rodzice
(25)
0-5 lat
(24)
14-17 lat
(21)
Nauczyciele
(19)
Szkoły podstawowe
(14)
Przedszkola
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Terapeuci
(7)
18+
(6)
Klasa 1.
(4)
Klasa 3.
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
12+
(3)
Klasa 0.
(3)
Klasa 4.
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pedagodzy
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Psycholodzy
(2)
4Dzieci
(1)
7-107 lat
(1)
Historycy
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(62)
Hobby i czas wolny
(38)
Pomoce dydaktyczne
(24)
Gry i zabawy umysłowe
(23)
Trening umysłu
(21)
Trening koncentracji
(19)
Gry edukacyjne
(14)
Pamięć
(10)
Uwaga (psychologia)
(10)
Wyobraźnia
(10)
Logopedia
(9)
Myślenie twórcze
(9)
Uczucia
(9)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(8)
Myślenie
(8)
Język polski (przedmiot szkolny)
(7)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(7)
Nauczanie
(7)
Przyroda
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Terapia logopedyczna
(7)
Znaki i sygnały drogowe
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Escape rooms
(6)
Gry planszowe
(6)
Karty dydaktyczne
(6)
Logika
(6)
Metoda Montessori
(6)
Mowa
(6)
Spostrzeganie
(6)
Wychowanie komunikacyjne
(6)
Dziecko
(4)
Gry w karty
(4)
Matematyka
(4)
Pedagogika zabawy
(4)
Pisownia
(4)
Błędy ortograficzne
(3)
Ekologia
(3)
Gra planszowa
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Historia
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Logoterapia
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(3)
Praca zespołowa
(3)
Relacje interpersonalne
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Anatomia człowieka
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry w pudełkach
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kody
(2)
Motywacja
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauka pisania
(2)
Osobowość
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pewność siebie
(2)
Pismo
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Samopoznanie
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Trening pamięci
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zwierzęta
(2)
Akceptacja (postawa)
(1)
Arytmetyka
(1)
Asertywność
(1)
Astronomia
(1)
Bajka i baśń
(1)
Biologia
(1)
COVID-19
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Dinozaury
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Emocje i uczucia
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Empatia
(1)
Energooszczędność
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(84)
Gry i zabawy umysłowe
(82)
Gry planszowe
(56)
Plansze do gry
(49)
Materiały pomocnicze
(48)
Ćwiczenia i zadania
(47)
Gry i zabawy dziecięce
(35)
Publikacje dla dzieci
(31)
Gry w karty
(20)
Gry i zabawy
(14)
Karty do gry
(9)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy literackie
(6)
Gry w kości
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Książka zabawka
(5)
Broszura
(4)
Książka do kolorowania
(4)
Poradniki
(4)
Książki dla małych dzieci
(3)
Poradnik
(3)
Legendy i podania
(2)
Metoda Montessori
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Gry dla dzieci
(1)
Gry logiczne
(1)
Kalambury
(1)
Kamishibai
(1)
PYTANIE
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wycinanka
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(23)
Psychologia
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Matematyka
(2)
Biologia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Historia
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
161 wyników Filtruj
Książka
Mapa
Gra planszowa
W koszyku
(Edukacyjny Egmont)
W zestawie "Astronomia" znajduje się obrotowa mapa nieba, przewodnik po gwiazdozbiorach, książeczka opisująca główne ciała niebieskie i 60 kart edukacyjnych. Dzieci dowiadują się, co to jest wszechświat, jak działa Układ Słoneczny. Poznają gwiazdozbiory, uczą się o grawitacji i promieniowaniu słonecznym. Wszystkie zagadnienia wytłumaczone w sposób atrakcyjny i odpowiedni dla małego czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 767 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Edukacyjny Egmont)
Zestaw zawiera mapę-układankę, 50 flag do umieszczenia w odpowiednich miejscach oraz książeczkę z kartami kontrolnymi dla każdego kontynentu. Praca z tymi materiałami jest świetnym sposobem, aby zachęcić dziecko do odkrywania świata i jego różnorodności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 691 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Edukacyjny Egmont)
W zestawie "Ogród" znajduje się 120 kolorowych kart edukacyjnych oraz przewodnik po tajnikach ogrodnictwa. Wzbogaca on wiedzę i słownictwo dziecka dotyczące roślin i uprawiania własnego ogródka. Karty pomagają poznać, jakie owady i kwiaty możemy tam spotkać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 768 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biblioteczka Montessori : przyroda : 150 kart edukacyjnych / Eve Herrmann, Emmanuelle Tchoukriel ; [tłumaczenie: Ewa Świtlak]. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, 2018. - 1 pudełko (150 kart luzem) : ilustracje ; 19x22 cm +Książka : [16] stron : ilustracje kolorowe ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont)
Zestaw 150 kart edukacyjnych wzbogacających słownictwo dziecka z zakresu przyrody i przygotowujących do czytania. Karty podzielone są na 5 kategorii tematycznych: • zwierzęta leśne, • ptaki, • owady, • kwiaty, • owoce. Zestaw zawiera 3 typy kart: (obrazek, podpis, karta kontrolna) oraz książeczkę z ćwiczeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 689 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biblioteczka Montessori : świat : 77 kart, dzięki którym odkryjecie kontynenty / Eve Herrmann, Emmanuelle Tchoukriel ; [tłumaczenie: Ewa Świtlak]. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, 2018. - 1 pudełko ([77] kart luzem) : ilustracje ; 19x22 cm +książka : 62, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 18 cm.
(Edukacyjny Egmont)
Zestaw 77 kart, dzięki którym dzieci odkryją kontynenty oraz ich krajobrazy, zabytki, sztukę i mieszkańców. Karty edukacyjne są niezbędnymi materiałami w pedagogice Montessori. Ich zadaniem jest wzbudzanie zainteresowania dziecka, otwieranie na świat i wzbogacanie słownictwa. Celem tego zestawu jest przedstawienie różnorodności i bogactwa świata, zachęcenie dzieci do obserwowania, dyskutowania i poznawania kontynentów oraz ich kulturowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 690 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty logopedyczne : głoski syczące / [oprac. Magdalena Hinz ; il. Krzysztof Spychał]. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2011. - Pudełko [2 talie kart po 52 karty] : il. ; 13 cm + książeczka: 15 s. : il. ; 21 cm
W zestawie znajdują się 2 talie kart logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj głoski syczące: c, dz, s, z. Zamiast figur karcianych występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 – po 13 dla każdej głoski. Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących. W dołączonej do kart instrukcji zostały opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna, Pasjans, Memo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 667 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty logopedyczne : głoski szumiące / [oprac. i skład Magdalena Hinz ; il. Krzysztof Spychał]. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2012. - Pudełko [2 talie kart po 52 karty] : il. ; 13 cm + książeczka: 15 s. : il. ; 21 cm.
W zestawie znajdują się 2 talie kart logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj głoski syczące: cz, dż, sz, ż. Zamiast figur karcianych występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 – po 13 dla każdej głoski. Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących. W dołączonej do kart instrukcji zostały opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna, Pasjans, Memo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 666 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 słów : leksykalna gra dla prawdziwych mistrzów słowa / Gil Hova ; opracowanie graficzne Scoott Hartman ; Edycja polska: wydawca Marek Baranowski, tłumaczenie Arek Maj, opracowanie graficzne i skład Sławomir Bejda, Marek Baranowski, koordynacja produkcji Alicja Arcimowicz. - Edycja polska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o. o. , 2020. - 1 gra (60 kart liter, w tym 44 popularne litery ; 16 rzadkich liter ; 1 klepsydra ; 4 karty kolumn ; ; 1 dustronna karta" Nie obracaj" i "Solo" ; notes ; 6 ołówków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x19x5 cm + instrukcja (12 strony : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
W grze słownej 7 słów gracze muszą wymyślać jak najdłuższe słowa zawierające nie tylko litery widoczne na stole, ale mogą też dodawać inne, których potrzebują. Punkty dostaną jedynie za litery dostępne na stole, a im rzadsza litera, tym więcej daje punktów. Jakie jest najdłuższe znane Wam słowo? Pamiętajcie, żeby nie „przeintelektualizować” Waszych odpowiedzi! Gracze będą rywalizować, tworząc słowa z liter przedstawionych na stole. W przeciwieństwie do innych gier słownych, w grze 7 słów nie musicie wykorzystać wszystkich liter z obszaru gry. Co więcej, nie wszystkie litery w wymyślonym słowie muszą być dostępne. Wystarczy, że wykorzystacie te litery, które dadzą Wam najwięcej punktów zwycięstwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czy potrafisz trzymać nerwy na wodzy? Poczuj adrenalinę i ciesz się zagadkami Escape Roomu we własnym domu. Escape Room to wyzwanie, któremu musicie stawić czoła, wspólnie rozwiązując zagadki i odnajdując ukryte wskazówki. To wyścig z czasem macie tylko 60 minut na ucieczkę. Chrono Dekoder odlicza od 60 minut do 0, pomaga w tworzeniu odpowiedniej atmosfery gry i pozwala na użycie wskazówek. Czy jesteście gotowi na podjęcie wyzwania? Zawartość zestawu: Chrono Dekoder - unikalne urządzenie mierzące czas i sprawdzające kody Dekoder podpowiedzi 16 kluczy 3 x 8 kart podpowiedzi 3 różne scenariusze przygód: Ucieczka z więzienia, Wirus, Alarm Bombowy, ułożone według poziomu trudności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 739 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 741 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room The Game rozszerzenie : Tajemnicze morderstwo / oprac. wersji polskiej Malwina Jakubczyk ; oprac. graf. Sebastian Goyke. - Gdynia : Trefl, cop. 2017. - 1 gra (3 koperty zawierające: plansze do gry, różnego rodzaju materiały do gry ; 8 kart podpowiedzi) ; karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
Wchodzisz na miejsce zbrodni i już wiesz, że sprawa nie będzie łatwa. Masz na koncie wiele rozwiązanych zagadek kryminalnych dotyczących morderstw i niełatwo cię zaszokować, jednak ten przypadek jest wyjątkowy. To nie jest zwyczajne morderstwo. Theodore Jones to znany i bogaty mężczyzna, przy którego ciele znaleziono wielce niepokojącą wiadomość. Jeśli szybko nie rozwiążesz tej sprawy, będziesz miał krew na rękach .... Zawiera koperty z: planszą do gry różnego rodzaju materiałami do gry 8 kart podpowiedzi Potrzebne przedmioty z podstawowej wersji gry: chrono dekoder 16 kluczy dekoder podpowiedzi*sznurek (alarm bombowy) lusterko (wirus) instrukcja. Dodatek wymaga podstawowej wersji gry Escape Room.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 742 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobre myśli : karty afirmacyjne dla chłopców / Patrycja Juszkat. - Warszawa : Wydawnictwo Zyski S-ka, 2017. - Pudło (1 brosz. ; [52] k. tabl kol. ; [52] naklejki ) : il. ; 18x13 cm.
Któż nie marzy, żeby jego dziecko było mądre, odważne, silne, przebojowe? Żeby z łatwością pokonywało przeszkody, panowało nad emocjami... Nierealne? Zbyt idealistyczne? Dlaczego jednak nie spróbować, żeby tak było? Dlaczego nie zbliżyć się do tego ideału? Niewątpliwą pomocą mogą się okazać DOBRE MYŚLI, które są doskonałym narzędziem do pracy z synem. Odpowiednio wykorzystane nie tylko spowodują, że owocnie spędzisz z nim czas, nie tylko wzmocnią więź między Wami; ale sprawią także, że Twoje dziecko wejdzie w dorosłość z prawidłowo ukształtowanym poczuciem własnej wartości, konsekwentnie i śmiało realizując własne cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 622 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobre myśli : karty afirmacyjne dla dziewczynek / Patrycja Juszkat. - Warszawa : Wydawnictwo Zyski S-ka, 2017. - Pudło ( [52] k. tabl kol. ; [52] naklejki) : il. ; 18x13 cm. +Broszura : 25s. ; il. :
Któż nie marzy, żeby jego dziecko było mądre, odważne, silne, przebojowe? Żeby z łatwością pokonywało przeszkody, panowało nad emocjami… Nierealne? Zbyt idealistyczne? Dlaczego jednak nie spróbować, żeby tak było? Dlaczego nie zbliżyć się do tego ideału? Niewątpliwą pomocą mogą się okazać DOBRE MYŚLI, które są doskonałym narzędziem do pracy z córką. Odpowiednio wykorzystane nie tylko spowodują, że owocnie spędzisz z ną czas, nie tylko wzmocnią więź między Wami; ale sprawią także, że Twoje dziecko wejdzie w dorosłość z prawidłowo ukształtowanym poczuciem własnej wartości, konsekwentnie i śmiało realizując własne cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 623 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Tajemnice kodowania)
Kreatywna zabawa i innowacyjne nauczanie w domu i szkole! Ucz się, rozwijaj, myśl algorytmami! Sięgnij po nowatorską serię wykorzystującą kody QR! Różnorodny zestaw ćwiczeń, krok po kroku, pomoże Ci zdobyć podstawowe umiejętności programisty. Odkryj tajemnice kodowania! Układaj ciągi logiczne, poruszaj się i rysuj zgodnie z instrukcją, odczytuj tajne wiadomości oraz zapisuj własne, wymyślając nieszablonowe wzory. Wreszcie skanuj podane informacje, a także samodzielnie twórz kody! To łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Pozycje stanowią bazę materiałową każdego nowoczesnego nauczyciela i rodzica w zakresie przyrodniczo-społecznym, polonistycznym i matematycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51588 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41551 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34320 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114542 A (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego : Emocje / opracowanie wersji polskiej Paulina Kortas, Adam Bukowski, Jacek Zdybel, Bartosz Odorowicz. - Gdynia : Trefl ; Odense : Game InVentorS, copyright 2019. - 1 pudełko (156 dwustronnych kart z pytaniami, 18 dużych żetonów emocji, 120 małych żetonów punktów, plansza) ; papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20 cm+ instrukcja
Ego Emocje to zupełnie nowa odsłona popularnej gry towarzyskiej, w której zadaniem graczy jest określenie ich podejścia do różnych, często nieoczywistych i zaskakujących tematów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 795 (1 egz.)
Gra planszowa
CD
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na horyzoncie)
Niemiecki dla dzieci 100 pierwszych słówek to wyjątkowy zestaw dla młodszych dzieci przeznaczony do nauki języka niemieckiego w domu, w przedszkolu i szkole. Zakres słownictwa dotyczy najbliższego otoczenia dziecka, obejmuje takie zagadnienia jak: kolory, części ciała, ubrania, pory roku i dni tygodnia, zabawki oraz produkty spożywcze. Książeczka zawiera pomysły na gry i zabawy z wykorzystaniem kart, listę wszystkich słówek z tłumaczeniem i wymową, kolorowanki i ćwiczenia utrwalające słownictwo. Dodatkiem do książeczki są karty obrazkowe oraz płyta CD. Karty obrazkowe są integralną częścią książeczki. W skład zestawu wchodzą 104 kolorowe karty z najważniejszymi słówkami. Każda karta jest dwustronna: po jednej stronie znajduje się ilustracja i wyraźny podpis w języku niemieckim, a na odwrocie - ilustracja z tłumaczeniem w języku polskim. Korzystanie z kart uatrakcyjniają dowcipne, przyciągające uwagę obrazki, które ułatwiają zapamiętywanie słówek w sposób najbardziej naturalny dla dzieci w tym wieku, czyli podczas wspólnej, fascynującej zabawy! Całość uzupełnia płyta CD z nagraniami wszystkich słów i zdań, czytanymi przez native speakera, dzięki czemu dziecko może osłuchać się z poprawną wymową i niemieckim akcentem. Pakiet zawiera: - książeczkę przygotowaną z myślą o rodzicach i nauczycielach z pomysłami na gry i zabawy, pomocniczymi zadaniami, transkrypcją i tłumaczeniem słów - 104 kolorowe, dwustronne karty z zabawnymi ilustracjami przykuwającymi uwagę dzieci - płytę CD z nagraniami wszystkich słówek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3041 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kodowanki na cztery pory roku / Agnieszka Kozak. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020. - 71, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
Kodowanki na cztery pory roku to zestaw zadań dla dzieci stanowiący doskonałe urozmaicenie zajęć terapeutycznych. Wśród jego walorów można wyróżnić pozytywny wpływ na percepcję wzrokową, koncentrację, motorykę małą i logiczne myślenie. Ponadto kodowanki w ciekawy i niebanalny sposób przygotowują dzieci do nabywania wiedzy i umiejętności z zakresu matematyki oraz informatyki. Tematyka wzorów związana z czterema porami roku doskonale wplata się w całoroczny program zajęć i stanowi punkt wyjścia do rozmowy oraz poszerzania wiedzy o otaczającym świecie. Dziecko, poza samym kodowaniem, ma możliwość odkrycia związku wzoru z wiosną, latem, jesienią czy zimą oraz stworzenia własnych skojarzeń na dany temat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53165 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42365 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35806 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ciało człowieka : gra edukacyjna / tekst pytań: Magdalena Krzysik ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: ADorota Wojciechowska-Danek; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, ©2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 775 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory z Cecylką Knedelek : pierwsza pomoc / [tekst na podstawie książki Joanny Krzyżanek ; ilustracje Zenon Wiewiurka]. - Kielce : Wydawnictwo Jedność, copyright 2020. - Pudełko (40 kart luzem) : ilustracje ; 23 cm. +książeczka 22 s. : ilustracja kolor ; 10 cm.
Gra memory to zabawa dla całej rodziny! Rozwija pamięć wzrokową i jest świetnym sposobem na pokonanie nudy. Pomaga w lepszym kojarzeniu informacji nie tylko dzieciom, ale także dorosłym. Zwłaszcza wtedy, gdy chcemy zapamiętać coś bardzo ważnego. "Memory z Cecylką Knedelek" to znakomity wybór dla poszukiwaczy gier pamięciowych z elementami edukacyjnymi. W tym niewielkim pudełku znajdziemy 40 kart oraz książeczkę z zasadami pierwszej pomocy, które powinien znać i Jaś, i Janek, i Jan. To bardzo ważne, by wiedzieć, co zrobić, kiedy tobie albo komuś innemu przydarzy się coś niebezpiecznego dla zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 769 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nasza Polska : gra planszowa : gra rodzinna łącząca pokolenia : 100 lat nieległości Polski 1918-2018 / autor pytań Kacper Kwiatek ; konsultacja Paweł Makowiec ; projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna: Jawa, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 110 kart z pytaniami, 148 żetonów marek polskich, 1 zegar) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 23 cm).
"Nasza Polska" - gra, która łączy pokolenia. Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udzieleniu odpowiedzi gracze otrzymują ustaloną kwotę Marek Polskich. Gdy gracz nie zna odpowiedzi może za odpowiednią kwotę kupić podpowiedź lub odrzucić jedną błędną odpowiedź. Osoba, która pierwsza dotrze do mety przerywa rozgrywkę. W tym momencie podliczane są pieniądze zebrane przez każdego gracza. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej Marek Polskich. Jeżeli w grze chce uczestniczyć większa ilość graczy można wprowadzić rozgrywki drużynowe.[Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 957 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej