Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(113)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Artykuły
(51)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Grafiki
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(53)
Autor
Tańska Angelika
(5)
Marchel Paweł
(4)
Ostarek Ewa
(4)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Jabłuszewska Monika
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kleczkowski Patryk
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madejski Jan
(2)
Mardosz-Grabowska Agata
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Rogalski Łukasz
(2)
Rudomina Justyna
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Alter Adam
(1)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dennen Paul
(1)
Elsner Danuta
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glac Wojciech
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hova Gil
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeska Michał
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kotler Philip
(1)
Kovari Marina
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Marchel Tomasz
(1)
Matela Magdalena
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazur Remigiusz
(1)
Minge Natalia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rivière Théo
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Ryszka Marcin
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siadkowski Jacek
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Skrabka Marcin
(1)
Sobieralski Jakub
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Stefański Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(114)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(114)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(20)
Bibliotekarze
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(14)
Dorośli
(13)
Nauczyciele
(12)
14-17 lat
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Terapeuci
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
18+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Klasa 0.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
7-107 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(113)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Hobby i czas wolny
(14)
Trening koncentracji
(11)
Trening umysłu
(10)
Metody nauczania
(8)
Gry i zabawy
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uwaga (psychologia)
(6)
Znaki i sygnały drogowe
(6)
Escape rooms
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Uczucia
(5)
Wychowanie komunikacyjne
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Dziecko
(4)
Logopedia
(4)
Matematyka
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Przyroda
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Spostrzeganie
(4)
Zagadki
(4)
Gry planszowe
(3)
Historia
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Kształcenie
(3)
Logika
(3)
Logoterapia
(3)
Marketing
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Pamięć
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Fonoholizm
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psychoedukacja
(2)
Płeć
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zabawa
(2)
Zarządzanie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyganie
(1)
Design thinking
(1)
Dinozaury
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dostojewski, Fiodor (1821-1881)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Erasmus (program)
(1)
Facebook
(1)
Fantasy
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gender
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry miejskie
(1)
Temat: dzieło
Prestuplenie i nakazanie
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(42)
Gry edukacyjne
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(29)
Artykuł z czasopisma fachowego
(22)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Materiały pomocnicze
(13)
Gry i zabawy
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Gry w karty
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Legendy i podania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Układanki
(1)
Zabawy integracyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(54)
Hobby i czas wolny
(33)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Psychologia
(4)
Językoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(4)
TIK w Edukacji
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Polonistyka
(3)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Życie Szkoły
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Matematyka
(2)
Sygnał
(2)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej : Zeszyty Kieleckie
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Kompetentny nauczyciel : Praktyczne podejście do technologii w szkole
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Remedium
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
115 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne gry logiczne [Pomoce dydaktyczne] : 6-7 lat. - Kraków : Bright Junior Media, cop. 2015. - Teka (60 k. dwustr.) : il. ; 20x9 cm.
Fantastyczne gry logiczne mają 120 stron. Na każdej znajdują się wciągające wyzwania. Wewnątrz pudełka kryją się: iluzje optyczne, labirynty, „różnice”, rebusy, kolorowanki, równania, kwadraty magiczne, zagadki logiczne, krzyżówki oraz wiele innych zabaw. Poręczny format i spięcie wytrzymałą śrubą sprawiają, że Fantastyczne gry logiczne doskonale sprawdzają się w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 641, GF. 640 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne gry logiczne mają 60 kart ze 120 zagadnieniami, które pomagają odkrywać świat w pasjonujący sposób. Na każdej stronie znajdują się wciągające wyzwania. Dzieci znajdą tu przeróżne gry, poręczny format i spięcie wytrzymałą śrubą sprawią że gra doskonale sprawdzi się w podróży. Wewnątrz pudełka kryją się: iluzje optyczne, labirynty, „różnice”, rebusy, kolorowanki, równania, kwadraty magiczne, zagadki logiczne, krzyżówki szyfry oraz łamigłówki. Gra rozwija wyobraźnię, wzbogaca wiedzę o otaczającym świecie, ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację uwagi oraz rozwija umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia. Wykonane są z grubej i twardej tektury wysokiej jakości o zaokrąglonych brzegach dzięki czemu zabawka może służyć kilku dzieciom. Staranność przygotowania książeczek, zabaw kreatywnych czy puzzli wspomaga rozwój dziecka i stymuluje do podjęcia kolejnych wyzwań dając wiele radości najmłodszym. Gra sprawi wiele radości dzieciom – jest to doskonała propozycja rozwijającej zabawy. Bawić możemy się wszędzie: w domu, na spacerze czy w podróży. Liczba gra: 2-4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 642 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : Gold. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 pudełko (1 plansza, 605 kart Pytanie i Odpowiedź, 55 Kart Gold, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 16 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Milionerzy GOLD, to kolejna odsłona z serii gier planszowych Milionerzy. Zawarte w grze pytania pochodzą z programu telewizyjnego bijącego rekordy oglądalności w Polsce i na świecie! Zostań graczem lub prowadzącym Milionerów, a pełne napięcia chwile i fantastyczne emocje w gronie przyjaciół masz zagwarantowane! W zestawie kolejne czwarte koło ratunkowe - źle odpowiedziałeś? Spróbuj jeszcze raz masz drugie podejście. Gra charakteryzuje się trudnymi pytaniami GOLD. Zupełnie nowe, specjalnie stworzone do gry planszowej. Odpowiedź poprawnie na pytania a czeka Cię bonus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 797 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie państwa świata : gra planszowa. Ile flag potrafisz rozpopznać? Edukacyjna i zabawna gra rodzinna - sprawdź swoją wiedzę o 195 krajach świata? - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 pudełko (plansza, 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x5 kolorów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Niezwykły quiz o państwach i flagach! W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu. Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. źródło opisu: [Czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 796 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (50 znaków drogowych z podstawką : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 3x14x24 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Znaki Drogowe Zestaw miniaturowych znaków drogowych, które z jednej strony uatrakcyjnią każdą zabawę samochodzikami, z drugiej są idealnym sposobem na łatwe i przyjemne poznanie ich znaczenia. Znaki mają wysokość 5 cm i są obsadzone w plastikowych podstawkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 698, GF. 699 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcona matematyka [Pomoce dydaktyczne]: 7-12 lat - Kraków : Bright Junior Media, cop. 2016. - Teka (60 k. dwustr.) : il. ; 20x9 cm.
Od dziś matematykę masz... w kieszeni. Matematyczne zagadki i łamigłówki obejmują tematy pojawiające się w 4 pierwszych klasach szkoły podstawowej. Z przymrużeniem oka i w atrakcyjnej oprawie graficznej Xplore Team otwiera przed dziećmi świat zagadnień matematycznych. Książeczka uczy logicznego myślenia, samodzielności w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Odchodząc od podręcznikowej, szkolnej sztampy "Zakręcona matematyka" proponuje nowe spojrzenie na zagadnienia matematyczne. Niewielki format i spięcie plastikową śrubką jest zaletą podczas podróży. 120 stron nauki w formie zabaw, które: - Bawią zakręconymi zadaniami. - Ćwiczą spostrzegawczość. - Uczą samodzielnego i logicznego myślenia. - Towarzyszą w podróżach małych i dużych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 643 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zabawne i przyjaźnie zilustrowane „Kłębki emocji” to propozycja niebanalnej gry karcianej, której celem jest wspieranie emocjonalnego i społecznego rozwoju dzieci. Pudełko zawiera różnorodne atrakcyjne materiały, które posłużą całej rodzinie do doskonałej zabawy, a terapeutom – do wprowadzania najmłodszych w skomplikowany świat emocji. Dzięki zabawie z kłębkami gra w rozpoznawanie i nazywanie uczuć oraz znajdowanie sposobów radzenia sobie z nimi stanie się rozrywką nawet dla dzieci z trudnościami w relacjach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 918 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 100 kart z pytaniami 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 944 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Król Popiel / Jan Madejski ; ilustracje Grzegorz Molas. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra (dwustronna plansza, 36 kafli z myszami, 5 pionków myszy, pionek króla Popiela, 8 żetonowych nagród, 5 dwustronnych znaczników, 6 podstawek) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Legendy Polskie)
Przebrała się miarka! Czas ukarać króla Popiela za jego potworne czyny! Przewodzicie stadu wygłodniałych myszy, które niespodziewanie wynurzają się z jeziora Gopła i nadciągają do wieży w Kruszwicy, by dopaść podłego władcę. Komu z was przypadnie sława bohatera, który w końcu uwolni gnębiony lud spod jarzma okrutnego Popiela? Ruszajcie do walki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 828 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logopary : gra logopedyczna. - Gospodarz : Abino, [2021]. - 1 gra (43 okrągłe karty): karton, papier, kolor ; w pudełku 17x17x5 cm + instrukcja
"Logopary" to gra logopedyczna zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających głoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. "Logopary" to prosta gra karciana z pięknymi ilustracjami, dzięki której trudne wyrazy nie są już takie trudne. Jakie głoski ćwiczy? syczące, ciszące, szumiące. [Eduksięgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 892 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łamacz lodów 6-12 / Dagmara Teczke. - [Kraków] : Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne, [około 2023]. - 1 gra (52 karty) : karton, kolor w pudełku 6,5x9x2 cm.
(Rozwiązywanie Problemów)
Karty łamacz lodów nie są częścią typowej gry, w której najważniejsze są rywalizacja oraz zwycięstwo. Tym razem najważniejszym celem jest poznanie grupy, do której właśnie skierowana jest gra. Może w niej brać udział nawet 50 osób, dzięki czemu karty świetnie sprawdzą się na lekcjach, koloniach, wycieczkach, zajęciach integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleniach czy rodzinnych spotkaniach. Jak korzystać z kart Łamacz lodów? Producent, czyli firma Heim słynąca z gier edukacyjnych i terapeutycznych, nie narzucił żadnych twardych zasad zabawy - wszystko zależy od kreatywności uczestników. Każdy może więc losować swoją kartę lub cała grupa może odpowiadać na jedno pytanie losowane przez kolejne osoby. Można się podzielić na mniejsze grupy, najważniejsze, aby najbardziej nieśmiali uczestnicy czuli się komfortowo. Warto pamiętać, aby nie naciskać na dzieci, jeśli nie będą chciały odpowiedzieć na pytanie. Mogą po prostu wylosować inne pytanie lub przekazać swoją kartę kolejnej osobie. Na kartach znajdziemy kilka różnych grup poleceń: wyliczenia, dokończenie zdania lub pytania opisowe. Karty pytają o problemy, rzeczy ulubione, stawiają przed wyborami. Niektóre dotyczą tego, co smuci, rozwesela, denerwuje lub uspokaja uczestników. Dzięki kartom można dowiedzieć się także, jakimi dysponują talentami i co lubią robić na co dzień. Pośród kart znajdą się także proste pytania o członków rodziny, ukochane zwierzęta, plany na przyszłość czy domowe obowiązki. Dowiemy się, jakie są zainteresowania graczy, marzenia i hobby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 953 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łamacz lodów 12+ / Dagmara Teczke. - [Kraków] : Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne, [około 2023]. - 1 gra (52 karty) : karton, kolor w pudełku 6,5x9x2 cm.
(Rozwiązywanie Problemów)
Łamacz lodów 12+ to kolejny kreatywny zestaw kart od firmy Heim specjalizującej się z gier edukacyjnych i terapeutycznych. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, i tym razem nie chodzi o rywalizację, a poznawanie siebie nawzajem w ramach pełnej towarzyskich i psychologicznych niespodzianek rozgrywki. Karty mają wszechstronne zastosowanie i przeznaczone są do wspólnej zabawy lub zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi - mogą z powodzeniem być stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleń czy spotkań w gronie przyjaciół i rodziny. Zabawne pytania, zaskakujące odpowiedzi, przełamywanie lodów, dobra zabawa - oto właśnie Łamacz lodów 12+! Jak korzystać z kart Łamacz lodów 12+? Gra karciana Łamacz lodów 12+ dedykowana jest graczom w liczbie od 2 do 50, w wieku powyżej 12 lat. Karty z serii Rozwiązywanie Problemów zawierają mnóstwo ciekawych pytań, z których można korzystać w dosłownie dowolny sposób - nie ma bowiem twardych zasad zabawy, a przebieg rozgrywki zależy od kreatywności i zaangażowania uczestników. W ramach rozgrywki losujemy karty, odpowiadamy na pytania o różnym charakterze, dotyczącym wielu życiowych zagadnień, dzięki którym w ciekawy sposób poznajemy siebie nawzajem. Łamacz lodów 12+ - zawartość zestawu Zestaw składa się z poręcznego, wytrzymałego i elegancko wydanego opakowania zawierającego 50 ponumerowanych kart ze zróżnicowanymi pytaniami. Inne karty z tej samej serii to: “Łamacz lodów 6-12 lat” oraz “Łamacz lodów. Daj się poznać”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 954 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki : familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was, abyście ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 950 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej