Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
Forma i typ
Książki
(122)
Artykuły
(39)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Dostępność
dostępne
(315)
wypożyczone
(23)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(59)
Czytelnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(52)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(48)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(40)
Wypożyczalnia Złotów
(55)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(42)
Czytelnia Wągrowiec
(15)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Zbiory specjalne Złotów-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Franczyk Anna
(8)
Krajewska Katarzyna
(8)
Łoskot Małgorzata
(8)
Gajdzica Zenon
(6)
Krztoń Alicja
(5)
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(5)
Bąbka Jarosław
(4)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(4)
Szczygieł Beata
(4)
Al-Khamisy Danuta
(3)
Krause Amadeusz
(3)
Serafin Teresa
(3)
Apanel Danuta
(2)
Bartnikowska Urszula
(2)
Bogucka Jadwiga
(2)
Chodkowska Maria
(2)
Cytowska Beata
(2)
Drzazga Agnieszka
(2)
Guzy Anna
(2)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(2)
Głażewski Michał
(2)
Jagoszewska Iwona
(2)
Jakubowski Stanisław
(2)
Jodłowska Bogusława
(2)
Klinik Anna
(2)
Kościelska Małgorzata
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Lis-Kujawski Andrzej
(2)
Litawa Aleksandra
(2)
Majewicz Piotr
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Naprawa Renata
(2)
Pawlak Bożena
(2)
Plichta Piotr
(2)
Przyszczypkowski Kazimierz
(2)
Szczupał Bernadeta
(2)
Szumski Grzegorz
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Winczura Barbara
(2)
Zaorska Marzenna
(2)
Żyta Agnieszka
(2)
Ambrozik Wiesław
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Baczała Ditta
(1)
Balukiewicz Małgorzata
(1)
Baran Jolanta
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bałecka Beata
(1)
Bilińska-Suchanek Ewa
(1)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Chmielewska Aleksandra
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Cierpiałowska Tamara
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
Deleżyńska Katarzyna
(1)
Dońska-Olszko Małgorzata
(1)
Dubińska Beata
(1)
Duliński Tomasz
(1)
Fairbairn Gavin
(1)
Fairbairn Susan
(1)
Flanczewska-Wolny Maria
(1)
Flis Renata
(1)
Frindt Maria
(1)
Fuks Agata
(1)
Fus Anna
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Garbat Marcin
(1)
Garbula-Orzechowska Joanna
(1)
Gałecka-Huras Halina
(1)
Giermakowski Marian
(1)
Grodzka Urszula
(1)
Grodzka-Jurczyk Eugenia
(1)
Grysińska Anna
(1)
Grzegorczyk-Dłuciak Nela
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Guz Sabina
(1)
Havrylov Oleksiy V
(1)
Havrylova Natalia S
(1)
Jabłońska Wanda Agnieszka
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kamińska-Schoen Aleksandra
(1)
Kazanowski Zdzisław
(1)
Kaźmierska Elżbieta
(1)
Konieczna Anna
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Konstantyniv Oksana V
(1)
Kornaś Dorota
(1)
Korzeniowska Regina
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Kosowska Magdalena
(1)
Kossakowski Czesław
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Kowalska Marta
(1)
Kowańdy Kazimierz
(1)
Krukowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(161)
Język
polski
(157)
nieznany (po)
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(32)
Pedagodzy
(17)
Pedagodzy szkolni
(9)
Wychowawcy klas
(9)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Klasa 1.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły specjalne
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kształcenie integracyjne
(161)
Dziecko niepełnosprawne
(50)
Pedagogika specjalna
(33)
Integracja społeczna
(24)
Szkolnictwo specjalne
(22)
Niepełnosprawni
(21)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(18)
Nauczanie
(18)
Edukacja włączająca
(12)
Nauczyciele
(12)
Pedagodzy specjalni
(12)
Dziecko autystyczne
(11)
Dziecko niewidome
(11)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(10)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(10)
Autyzm
(9)
Dziecko niedosłyszące
(9)
Dziecko niedowidzące
(9)
Niepełnosprawni umysłowo
(9)
Rehabilitacja medyczna
(9)
Wychowanie przedszkolne
(9)
Gry edukacyjne
(8)
Gry i zabawy
(8)
Nauczanie początkowe
(8)
Niepowodzenia szkolne
(8)
Dysleksja i dysgrafia
(7)
Dziecko głuche
(7)
Dziecko zdolne
(7)
Głusi
(7)
Słuch
(7)
Dojrzałość szkolna
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(6)
Mowa
(6)
Niewidomi
(6)
Rodzice
(6)
Szkolnictwo
(6)
Tyflopedagogika
(6)
Uczenie się
(6)
Zespół ADHD
(6)
Dziecko z ADHD
(5)
Grupy rówieśnicze
(5)
Muzykoterapia
(5)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(5)
Niedorozwój umysłowy
(5)
Wsparcie społeczne
(5)
Agresywność
(4)
Biblioterapia
(4)
Dogoterapia
(4)
Dziecięce porażenie mózgowe
(4)
Dziecko
(4)
Dziecko chore
(4)
Dziecko z zespołem Downa
(4)
Język migowy
(4)
Klasa szkolna (socjol.)
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Niepełnosprawność
(4)
Pedagodzy
(4)
Pedagogika
(4)
Przemoc w szkole
(4)
Psychoterapia
(4)
Socjalizacja
(4)
Terapia zajęciowa
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dwujęzyczność
(3)
Dyslalia
(3)
Dziecko z FAS
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Dziecko z zespołem Aspergera
(3)
Fizykoterapia
(3)
Grzegorzewska, Maria
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie
(3)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Metoda Sherborne
(3)
Muzyka
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Niepełnosprawni ruchowo
(3)
Obowiązek szkolny
(3)
Orientacja przestrzenna
(3)
Osobowość
(3)
Otyłość
(3)
Oświata
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Podmiotowość
(3)
Przedszkola integracyjne
(3)
Przedszkola specjalne
(3)
Surdopedagogika
(3)
Wagary
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Zespół Downa
(3)
Zmysły
(3)
Adaptacja
(2)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(8)
1989-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Finlandia
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(37)
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Scenariusze zajęć
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(2)
Encyklopedie
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Bibliografia
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Komiksy
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Programy nauczania
(1)
Referat
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół specjalnych
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(52)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(9)
Wychowanie na Co Dzień
(5)
Meritum
(4)
Życie Szkoły
(4)
Pedagogika Społeczna
(2)
Szkoła Specjalna
(2)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Forum Oświatowe
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Nowe w Szkole
(1)
TIK w Edukacji
(1)
161 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w szkole specjalnej, wynikające z rekwalifikacji, staje się porażką decyzyjną. Mam tu na myśli przede wszystkim rodziców, ale też nauczycieli i dyrektorów szkół integracyjnych, którzy przyjmując dziecko ze zróżnicowanymi zaburzeniami funkcjonalnymi, decydują się na zadanie przekraczające ich możliwości dydaktyczno-wychowawcze. Należy jednak zauważyć, że uczniowie zmieniający placówkę (z integracyjnej na specjalną) to również absolwenci gimnazjów niepodejmujący dalszego kształcenia w systemie edukacji integracyjnej. Sygnalizowana w książce problematyka zwraca uwagę na fakt selekcji "niewygodnej" dla ogólnej idei edukacji integracyjnej. Wielu jej zwolenników uważa, że wszyscy niepełnosprawni, bez względu na rodzaj i stopień niepełnosprawności, powinni być objęci nauczaniem ogólnodostępnym. Mając wątpliwość, czy integracja jest możliwa dla ogólnej populacji dzieci z niepełnosprawnością, szczególnie ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju i upośledzeniem umysłowym w stopniu znacznym, postanowiłam zająć się tą problematyką. Podjęty temat jest wyrazem wieloletniego zainteresowania zagadnieniem rekwalifikacji uczniów z niepełnosprawnością, którzy zmieniają szkołę często w trakcie roku szkolnego. Badania dały mi okazję do rozmów z nauczycielami szkół integracyjnych na temat sytuacji dzieci z niepełnosprawnością w byłych placówkach, ich możliwości i trudności, jakie napotykają w codziennej pracy. Istotna była ocena tej sytuacji przez rodziców, którzy podejmowali decyzję o edukacji dziecka w kształceniu integracyjnym. Interesowały mnie opinie, czy wybór szkoły integracyjnej spełnił ich oczekiwania. Przeprowadzone badania wydają się kluczowe dla całego systemu edukacji obejmującego kształcenie dzieci niepełnosprawnych, ale też umożliwiają wyznaczenie bardziej szczegółowych kierunków badawczych i szerszego poznania procesów selekcji międzyszkolnej tej grupy uczniów. Tematem niniejszej rozprawy stały się uwarunkowania rekwalifikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92167, 86116, 86115 (3 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86117 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41973, 43147, 41972 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33593, 33592 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30375 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40079, 40080, 39781 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57146, 57119 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie prezentuje specyfikę pracy i wsparcia w odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnościami, o różnych potrzebach edukacyjnych. Choć każdy z rodzajów niepełnosprawności wymaga nieco innych oddziaływań terapeutyczno-edukacyjnych, to niektóre zjawiska występujące w przestrzeni szkolnej dotykają wszystkich przedstawianych grup. Jednym z nich jest agresja rówieśnicza i przemoc (bullying). Temu tematowi została poświęcona pierwsza część monografii. Osoby z niepełnosprawnościami niekiedy występują w roli agresorów, ale częściej stają się ofiarami. Znajomość mechanizmów agresywnych realizowanych za pomocą nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (agresja elektroniczna i cyberbullying), a także zasad i praktycznych wskazówek odnośnie do postępowania profilaktycznego w sytuacji narażenia na przemoc może być pomocna dla pedagogów pracujących z osobami będącymi podmiotem niniejszej publikacji. W książce przybliżone zostały też zagadnienia dotyczące uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Poruszono problemy wynikające ze specyfiki funkcjonowania tych dzieci, ujawniające się w sytuacji diagnozy, konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, doboru metod ich edukacji, rehabilitacji i wsparcia. Omówiono również kwestię pomocy rodzinie udzielanej przez szkołę oraz zasady współpracy pomiędzy tymi dwoma rodzajami otoczenia społecznego mającej na celu dobro dziecka. W dalszej części opracowania przedstawione zostały problemy uczniów z wadami wzroku i słuchu w kontekście działań ułatwiających ich edukację. Przybliżono wątki związane ze zmianami w zakresie regulacji prawnych, a także form kształcenia. Wszystkie problemy omawianych grup analizowano w odniesieniu do specyfiki ich funkcjonowania w różnych sferach rozwoju. Warto podkreślić w tym miejscu, że choć w szkołach ogólnodostępnych populacja osób z niepełnosprawnością wzrokową i słuchową jest liczna (zwłaszcza osób słabowidzących i słabosłyszących), to niewiele publikacji przybliża zagadnienia ich potrzeb w zakresie kształcenia i wychowania. Niniejsza monografia uzupełnia tę lukę, ułatwiając zrozumienie funkcjonowania uczniów z zaburzeniami widzenia i słyszenia. W obliczu trudności edukacyjnych może to sprzyjać efektywnemu wykorzystywaniu konkretnych metod postępowania omówionych w tej publikacji, jak też stymulować pedagogów do wynajdywania własnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych związanych ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi uczniów z wadami wzroku i słuchu. W publikacji poruszono również problematykę funkcjonowania dzieci przewlekle chorych w roli uczniów. Choroba przewlekła została tu potraktowana jako sytuacja trudna, wywołująca wiele negatywnych emocji i stanów psychicznych. Jednocześnie podkreślono wartość wsparcia społecznego w minimalizowaniu ograniczeń wynikających z tego rodzaju choroby. Na zakończenie książki ukazano sylwetkę dziecka z niepełnosprawnością ruchową oraz swoistość jego kształcenia i wychowania, ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zaspokajania potrzeby wyrażania siebie i porozumiewania się z innymi poprzez alternatywne i wspomagające formy komunikacji. Serdecznie zapraszamy do lektury! Autorzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007-2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia. Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103707 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47556 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31676 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44323 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94351, 94352 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44067 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia prezentuje wartościowe i oryginalne teoretyczno-empiryczne ujęcie tej przestrzeni edukacyjnej, w której dążymy do zbudowania jedności mimo zróżnicowań. Studium to jest bez wątpienia interesującą i cenną propozycją wydawniczą, przeznaczoną dla szerokiego kręgu odbiorców – zarówno naukowców, jak i praktyków, nauczycieli, terapeutów i tych, którzy z troską i zaangażowaniem uczestniczą w budowaniu dobrej szkoły dla wszystkich. (Z recenzji prof. dr hab. Joanny Głodkowskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49383 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83141, 83142 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83143 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43511 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28897 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38520 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62650 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej