Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(134)
Forma i typ
Książki
(134)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(190)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(71)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(24)
Czytelnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(20)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(30)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(26)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Informatorium
(1)
Autor
Wrzosek Wojciech
(10)
Mruk Henryk
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kotler Philip
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Szulce Halina
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Domański Tomasz
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Niestrój Roman
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duraj Jan
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Florek Magdalena
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gratton Chris
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hejduk Irena
(1)
Holloway J. Christoper
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kramer Józefa
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Neymann Monika
(1)
Nowicki Adam
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Payne Adrian
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Prymon Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(41)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(119)
nieznany (po)
(13)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Marketing
(87)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing strategiczny
(10)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(7)
Turystyka
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing międzynarodowy
(5)
Public relations
(5)
Globalizacja
(4)
Menedżerowie
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biurokracja
(1)
COVID-19
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonometria
(1)
Fundamentalizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Język angielski
(1)
Język niemiecki
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konserwatyzm
(1)
Książka
(1)
Kultura
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Maoizm
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Metodologia
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59359 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33966 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56453 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84240, 84239, 84238 (3 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102753 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98635 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78953, 78954, 78955 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111288 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie / [Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu] ; nr 15.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111921 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109595 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
Scharakteryzowano kluby sportowe jako reprezentantów szerzej rozumianych organizacji sportowych. Zaprezentowano naukowe podstawy, na bazie których powstał dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu sportowego. Zanalizowano problematykę orientacji marketingowej w odniesieniu do klubów sportowych. Przedstawiono retrospektywną analizę warunków funkcjonowania klubów sportowych w Polsce. Omówiono wyniki badań, które zostały zaprezentowane w przekroju wcześniej zidentyfikowanych obszarów orientacji marketingowej (orientacja na nabywców, orientacja na konkurencję i wewnętrzna koordynacja działań). Na podstawie oceny aktywności marketingowej klubów sportowych oraz wniosków płynących z przeprowadzonych badań,określono sposoby implementacji i stosowania orientacji marketingowej, jakie są wykorzystywane w tych podmiotach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2007. - 265 stron : tablice, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104015 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej