Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Stopczyńska Kinga
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Figiel Adam
(1)
Gasper Dorota
(1)
Griszel Weronika
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Manczak Iryna
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Oszajca Anna
(1)
Reich Tomasz
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Szabo Julie
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Zadęcka Ewa
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Media społecznościowe
(17)
Marketing społecznościowy
(9)
Marketing elektroniczny
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Facebook
(6)
Strony WWW
(6)
Internet
(5)
Cyberkultura
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Reklama
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Content marketing
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Portale internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biznes
(1)
Blog
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Instytucje kultury
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książka
(1)
LinkedIn
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing humanocentryczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing wielokanałowy
(1)
Miasta
(1)
Mikroblog
(1)
Newsletter
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Pressroom
(1)
Product placement
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Promotorzy marki
(1)
Public relations
(1)
Region (adm.)
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Samorząd
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Start-up
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wideo
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40638 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej