Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(28)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(6)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Książka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Ehrlich Andrzej
(2)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Bednarski Paweł
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołyst Brunon
(1)
Hołyst Brunon. Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Janasik Aldona
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruk-Budzynowska Agnieszka
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kumar V
(1)
Lee Nancy
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Pospieszna Agnieszka
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Revella Adele
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schenk George
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Taylor Brian
(1)
Urban Wiesław
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Ziemba Marika
(1)
Zięba Magda
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Bibliolodzy
(3)
Bibliotekarze
(3)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Podręcznik
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Obsługa klienta
(27)
Marketing
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Czytelnictwo
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing partnerski
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Biblioteki publiczne
(2)
Handel
(2)
Kadry
(2)
Motywacja pracy
(2)
Agresywność
(1)
Analiza SWOT
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Chuligaństwo
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Demokracja
(1)
Dialog społeczny
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Inwigilacja
(1)
Jakość
(1)
Kelnerstwo
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Korupcja
(1)
Lęk
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Motywacja
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Normalizacja
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacje
(1)
Podsłuch
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przymus
(1)
Psychologia środowiskowa
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sprawiedliwość
(1)
Stalking
(1)
Start-up
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Strach
(1)
Stres pourazowy
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terroryzm
(1)
Urzędnicy
(1)
Usługi
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychol.)
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(3)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29672, 29671 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111658 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62707 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42324 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67701 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja ta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Opisuje manipulacje i sztuczki w dziedzinie marketingu i sprzedaży, które powszechnie stosowane są na klientach. Jest to, więc w pewnym sensie odkrycie kulis wywierania wpływu na klientów przy powszechnym stosowaniu metod mających niewiele wspólnego z etyką. Książka napisana jest językiem przystępnym, w pełni zrozumiałym dla ludzi nie mających nic wspólnego z marketingiem. Stanowi ona, więc niejako poradnik dokonywania zakupów w czasach, gdy producenci i sprzedawcy w coraz szerszym zakresie w sposób bezwzględny kształtują postawy i wpływają na decyzje milionów klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka usługiwania : jak być dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Zarczuk. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 232, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta Typologie klientów i zasady ich obsługi Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach Wskazówki dla menedżerów sali Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116762 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 147 stron ; 23 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107523, 107522 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63471 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej