Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(115)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(50)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(27)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(13)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(11)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Stańdo Jacek
(3)
Turski Władysław Marek
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Figus Valentina
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Spławska-Murmyło Monika
(2)
Anderson Scott
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Friedrich L
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Donat Wolfram
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gnatz Rupert
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hill Ursula
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jakubicka Małgorzata
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kessel Dariusz
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Lachowski Lech
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majczak Adam
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Matwin Stanisław
(1)
Małuszyński Jacek
(1)
McFedries Paul
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Myers Glenford J
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Paroń Paweł
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Puchałka Beata
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(113)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(31)
Nauczyciele
(25)
9-13 lat
(21)
6-8 lat
(17)
Pedagodzy
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(90)
Informatyka
(20)
Nauczanie
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Biblioteki szkolne
(10)
Python (język programowania)
(9)
Programowanie (informat.)
(8)
Scratch (język programowania)
(8)
Kody
(7)
Technologia informacyjna (IT)
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Automatyka
(5)
JavaScript
(5)
Komputery
(5)
Metody nauczania
(5)
Programowanie
(5)
Algorytmy
(4)
Internet
(4)
Języki programowania
(4)
Promocja czytelnictwa
(4)
Scratch
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Gry i zabawy
(3)
Innowacje
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Minecraft
(3)
Minikomputery i mikrokomputery
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Programowanie - nauczanie
(3)
Baltie
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry online
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Informatyka - nauczanie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kodowanie
(2)
Kompetencje informacyjne
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ozoboty
(2)
PASCAL (język programowania)
(2)
Programiści
(2)
Programy komputerowe
(2)
Szyfry
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
.NET
(1)
Amiga
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BASIC
(1)
Baza danych
(1)
Bit by Bit (gra komputerowa)
(1)
Box Island (gra komputerowa)
(1)
Branża informatyczna
(1)
C (język programowania)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Drukarka 3D
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
HTML
(1)
Hamilton, Margaret Heafield (1936- )
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje audiowizualne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konkursy informatyczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
LightBot Jr. (gra komputerowa)
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty mobilne
(1)
Roboty ręczne
(1)
Robotyka
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(49)
Artykuł z czasopisma fachowego
(30)
Podręcznik
(16)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Poradniki
(9)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Informatyka i technologie informacyjne
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(11)
TIK w Edukacji
(10)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
115 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy programowania / Chris Minnick i Eva Holland ; tłumaczenie: Wojciech Usarzewicz. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Dla Młodych Bystrzaków)
(Septem)
Stwórz swojego robota Nadaj mu styl Wpraw robota w ruch Poznaj język komputerów Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce : kod, który tworzy ciało i strukturę robota, zmiana kolorystyki i kształtu maszyny, uczymy robota tańczyć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35187 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35005 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48576 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67166 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115643 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41654 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47610 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13640 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18854 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest wyjątkowo zwięzłym podręcznikiem, dzięki któremu błyskawicznie zdobędziesz wiedzę potrzebną do zrozumienia działania języka C. Wystarczy, że oprócz tej książki dysponujesz komputerem z dostępem do internetu, płytką Raspberry Pi Zero lub Zero W, paroma diodami LED, opornikami, płytką prototypową i przewodami oraz choćby podstawową wiedzą o programowaniu, a w krótkim czasie poszerzysz horyzonty, zdobędziesz kilka nowych umiejętności i przyswoisz nowy język. Jeśli chcesz się nauczyć pracy z komponentami sprzętowymi, uzyskać pełną kontrolę nad wykonywaniem programu czy też wycisnąć ze swojego systemu maksimum wydajności - właśnie w tej książce znajdziesz wiedzę, dzięki której osiągniesz swoje cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie ważne jak pisanie i czytanie! W dzisiejszych czasach język informatyczny, obok języka ojczystego i języka obcego, stał się podstawą, którą dzieci powinny opanować, by swobodnie poruszać się we współczesnym świecie. Przedstawiamy rewelacyjny zbiór zabaw, które wprowadzają dzieci w świat kodowania i programowania na wczesnym etapie ich rozwoju - już w przedszkolu - czyli od 4. roku życia! Zgromadziliśmy w książce wiele różnorodnych ciekawych zadań, ze zróżnicowaną skalą trudności, które zawierają elementy kodowania oraz które ćwiczą orientację przestrzenną, logiczne myślenie, rozwijają kreatywność, wprowadzają do układu współrzędnych. W środku znajdują się nie tylko lubiane przez dzieci dyktanda graficzne, ale też mapy, rytmy, kody i ciekawe zagadki! Naukę kodowania warto zacząć wcześnie, bez tabletu czy smartfona. Polecamy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116525 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35169 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Helion, 2019. - 174, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu. Proste, interesujące aplikacje Efektywna nauka z tabletem Wskazówki dla rodziców Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki Rozwiązanie każdego zadania Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu! O autorze Urszula Wiejak - założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci. Prywatnie mama trójki młodych pasjonatów komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42087 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35053 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48574 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U mnie działa : język branży IT / Paweł Baszuro. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Jeśli nie mieszkasz w jaskini na końcu świata, komputery prawdopodobnie opanowały już niemal każdy obszar Twojego życia. Otaczają Cię dosłownie ze wszystkich stron i pomagają w wielu codziennych czynnościach. Z pewnością używasz ich do komunikacji, rozrywki, pracy i nauki, robisz za ich pomocą zakupy i planujesz wakacje. Dzięki komputerom Twoja codzienność jest prostsza i przyjemniejsza... do czasu, gdy musisz coś załatwić z kimś, kto odpowiada za ich programowanie. W tym momencie wszystko się komplikuje, a Ty przestajesz cokolwiek rozumieć. Jeśli w takich chwilach zadajesz sobie pytanie, o co temu człowiekowi chodzi, a takie terminy jak release, agile, repozytorium, ticket, legacy, implementacja, merge, request, storyboard, bug, backend, branch, log czy mock wywołują u Ciebie dreszcz przerażenia - spieszymy z pomocą! Dzięki tej książce nie tylko poznasz terminologię informatyczną, lecz również zdobędziesz wiedzę o procesie projektowania, tworzenia i utrzymywania oprogramowania komputerowego, a także dowiesz się, jak się skutecznie komunikować z zaangażowanymi w to osobami. Przy użyciu prostego języka i na praktycznych przykładach autor wprowadzi Cię w świat IT i sprawi, że przestaniesz się pocić na widok informatyka. Nauka każdego języka wymaga słownika - oto Twój słownik! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118179 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Myślene (o) przyszłości / Monika Rozmanowska. // Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych. - 2023, nr 4, strony 32 - 33.
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej