Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(106)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(79)
Artykuły
(27)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje
(1)
Dostępność
dostępne
(132)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(42)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(14)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(4)
Autor
Jankowska Anna
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Murdoch Anna
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Scott David Meerman
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Glugla Natalia
(1)
Goliasz Agnieszka
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hoczyk Urszula
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Paulina
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pijanowska Jadwiga
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poleszak Katarzyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sochacka Monika
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(100)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Bibliotekarze
(16)
Nauczyciele bibliotekarze
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Public relations
(99)
Marketing
(14)
Reklama
(13)
Internet
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek biblioteki
(7)
Biblioteki publiczne
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Wizerunek medialny
(6)
Biblioteki
(5)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Przedszkola
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Globalizacja
(4)
Grupy nacisku
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki - public relations
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Administracja
(2)
Agencje reklamowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki - użytkownik
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Blog
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo szkolne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazetka szkolna
(1)
Grunig, James E.
(1)
Gry miejskie
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(21)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(7)
Biblioteka w Szkole
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Bibliotekarz
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(3)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki na podstawie własnych badań przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych w tych jednostkach badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym. Recenzowana praca odznacza się wysokimi walorami merytorycznymi i metodycznymi. (...) Problematyka PR należy do ważnych kwestii analizowanych we współczesnym piśmiennictwie nauk o zarządzaniu. Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za udaną próbę syntezy tego, co najważniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki. (...) Autorzy dogłębnie przeanalizowali relacje jednostek samorządu terytorialnego z interesariuszami opinii publicznej, uzupełniając to wynikami badań. Szczególnie cennym jest fakt, że książka została oparta na polskich realiach, z myślą o polskich władzach lokalnych, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w tym obszarze w Polsce. (...) Podsumowując, opiniowany projekt uważam za bardzo interesujący, wręcz nowatorski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103725 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86270, 111100 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram.)
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażkom w tym obszarze życia. W przystępny sposób opisuje, jak można wykorzystać proste narzędzia z obszaru public relations dla osiągania własnych celów zawodowych, jak planować karierę, jak wdrażać te plany w życie i jak je weryfikować. Książka przeprowadza czytelnika przez proces szukania lub zmiany pracy krok po kroku, dając po drodze cenne i ciekawe wskazówki do wykorzystania äod rękiö. Zawiera też wiele praktycznych ćwiczeń, które pomogą każdemu czytelnikowi lepiej poznać swój sposób funkcjonowania w obszarze życia zawodowego i skłonić każdego do refleksji. Refleksja ta będzie pierwszym krokiem do wprowadzania zmian i bardziej świadomego zarządzania sobą na rynku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47301 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96463 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96464 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest. pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać. (z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Stefana Frydryehowicza, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) Termin "relalions" to. z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą we|ść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations. Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologu społecznej, la monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologu społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki. Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108979 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53163 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30033 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85357, 85358 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63639 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Kultura i Język Polski dla Cudzoziemców ISSN 0208-6336 ; nr 2237)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93639 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60445 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32187, 32011 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Poradnika Bibliotekarza ; nr 22)
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki! Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym. Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na „oszukanie” platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania - do blogowania!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49698 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109561 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44393 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32479 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58922 P 1,1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117930 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40289 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej