Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(9)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(1)
Autor
Rogoziński Kazimierz
(3)
Orzeszko Teresa
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Beech Nic
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Cottam Angela
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grobelak Marcin
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Machalska Marta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McKenna Eugene
(1)
Mudie Peter
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Olszewska Krystyna
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Payne Adrian
(1)
Stanulewicz Danuta
(1)
Styś Aniela
(1)
Urban Wiesław
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiścicki Mateusz
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(22)
nieznany (po)
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Usługi
(21)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zarządzanie
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Turystyka
(3)
Banki
(2)
Biura podróży
(2)
Controlling
(2)
Hotelarstwo
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Służba zdrowia
(2)
Administracja
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Branża TSL
(1)
Ceny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
E-learning
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Facebook
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hosting
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość usług
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Leasing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody nauczania
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Public relations
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozrzutność
(1)
Rynek
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117535 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44622 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo. Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej