Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(50)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(50)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(26)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(16)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Romanowska Maria
(4)
Griffin Ricky W
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Kaleta Andrzej
(2)
Lozano Platonoff Alberto
(2)
Rusiński Michał
(2)
Towarnicka Halina
(2)
Albigorski Marek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bangs David H
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brilman Jean
(1)
Campbell David
(1)
Cywiński Marcin
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Finch Brian
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Golnau Wiesław
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hamel Gary
(1)
Hamill Jim
(1)
Hejduk Irena
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kalinowski Marek
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Klimek Jan
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kłos Monika
(1)
Litwin Janina
(1)
Martan Lesław
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Murawska Monika
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nalepka Adam
(1)
Pelc Dariusz
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Podszywałow Andrzej
(1)
Prahalad C. K
(1)
Purdie Tony
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Schreyogg Georg
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Steinmann Horst
(1)
Stonehouse George
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Tracy Brian
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zelek Aneta
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Żebrowski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(50)
nieznany (po)
(4)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(40)
Przedsiębiorstwo
(39)
Zarządzanie
(22)
Planowanie strategiczne
(15)
Kadry
(10)
Innowacje
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Analiza strategiczna
(7)
Konkurencja
(7)
Analiza SWOT
(6)
Marketing
(6)
Organizacja
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Kontrola
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przywództwo
(5)
Finanse
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Etyka
(3)
Jakość produktu
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacje
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Płaca
(3)
Strategia
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zasoby ludzkie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Benchmarking
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Interwencjonizm
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kariera
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Oceny pracowników
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Public relations
(2)
Reengineering (ekon.)
(2)
Rynek pracy
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bank Polska Kasa Opieki
(1)
Barwy
(1)
Biznesplan
(1)
Budżet
(1)
Coaching
(1)
Darowizna
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochód
(1)
Dokumenty
(1)
Dzierżawa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Handel hurtowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informatyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
101-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Encyklopedie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109190 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39689 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46096 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30349, 30339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100893 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98800 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99346 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikające z doświadczenia, wiedzy, zasobów, jak też i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a także związane z komunikacją i skuteczną realizacją. Owe zmiany nie zawsze mają charakter pozytywny. Mogą zarówno rozwijać zarządzanie strategiczne, jak i prowadzić do jego degeneracji. Celem naukowym projektu było rozpoznanie procesów ewolucji zarządzania strategicznego w toku rozwoju przedsiębiorstw, zidentyfikowanie trendów pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarządzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na zachodzie. Autorki opisują metody analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105552 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego rola w otoczeniu. Książka jest próbą syntezy wiedzy o kształtowaniu SZZL na poziomie między zarządzaniem politycznym a taktycznym i operacyjnym. Twierdzenia zawarte w publikacji są dedykowane wszystkim zainteresowanym specjalistom branżowym, w tym naukowcom i studentom. Szerzej pojęte nauki o zarządzaniu i nauki o ekonomii odkryją tu istotne wskazania teoretyczne i metodologiczne. Nie zawiodą się też wybitni praktycy społeczno-gospodarczy – przedsiębiorcy, główni przywódcy i liderzy oraz sztabowcy najwyższych szczebli – znajdując odniesienia dla rozwiązywania swoich szczególnie złożonych problemów. „Książkę tę z pewnością wyróżnia na tle innych publikacji o tej problematyce prymat » refleksyjno-filozoficzno-doktrynalnych « rozważań nad stroną » utylitarno-narzędziową «. Nie oznacza to jednak, że jej adresatami nie mogą być praktycy. Wydaje się bowiem, iż oni także odczuwają potrzebę ulokowania stosowanych przez siebie praktyk w kanonie wiedzy o SZZL”. Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Lipki „Bardzo mocnymi stronami tej wyjątkowej książki są też heterogeniczność i bogactwo przedstawionych i użytych w różnorodnych konfiguracjach systemowych narzędzi (ewentualnie ich prekursorów; toteż to swoiste kompendium jest imponującym przeglądem multizakresowych i wielopoziomowych podejść i stąd niezwykle przydatnym m.in. dla menedżerów, praktyków, doradców HR, firm konsultingowych itd.) oraz całościowe uporządkowanie zależności eksplorowanego obszaru badawczego z jego otoczeniem”. Z recenzji dra hab. Zbigniewa Antczaka, prof. UE we Wrocławiu O autorze Dr hab. Hubert Witczak jest specjalistą w dziedzinie systemów zarządzania, nauk o zarządzaniu, metodologii zarządzania i SZZL. Od ponad czterdziestu lat jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w polskich uczelniach. Od 1989 r. nabywa unikatowego doświadczenia w praktycznym projektowaniu systemów zarządzania dla biznesu, administracji samorządowej i państwowej różnych branż oraz poziomów zarządzania. Ten potencjał skapitalizował w blisko 100 przedmiotowych publikacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.)
Książka stanowi wyjątkową pozycję literatury z zakresu zarządzania strategicznego, której unikalnym atutem jest prezentacja w formie case study poszczególnych etapów procesu zarządzania strategicznego. Zawiera przykłady z praktyki gospodarczej opracowane głównie na podstawie informacji udostępnionych przez prezentowane firmy oraz wywiadów z przedstawicielami kadry zarządczej. Autorzy poruszają w niej newralgiczne problemy rozwojowe głównie polskich firm dokonujących wyborów strategicznych i osiągających sukcesy w trudnych warunkach kryzysu czy stagnacji. Ich analiza uczy sposobów wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45694 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33016 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60159 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100081, 100082 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47000 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30895 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98944 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42313 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86239, 86238 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Opracowanie jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111202, 111203 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50210 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33326 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40884, 46752 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej