Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(54)
Forma i typ
Gry i zabawki
(49)
Artykuły
(5)
Plansze do gry
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(4)
Placówka
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(44)
Autor
Roubira Jean-Louis
(8)
Sorrentino Silvano
(3)
Bruch Joanna
(2)
Cardouat Marie
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Ewers Sandra
(2)
Madejski Jan
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Dennen Paul
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Frassek Dorota
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hinder Carine
(1)
Hova Gil
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kortas Paulina
(1)
Krygier Anna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lang Anna
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lipska Ilona
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mroczek Olga
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Rivière Théo
(1)
Sarrett Peter
(1)
Schmidt Małgorzata
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Tluczykont Katarzyna
(1)
Walasek-Jordan Weronika
(1)
Wojdon Joanna
(1)
Zdybel Jacek
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(37)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Dzieci
(28)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(23)
6-8 lat
(15)
Dorośli
(13)
14-17 lat
(10)
0-5 lat
(5)
18+
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Rodzice
(3)
Terapeuci
(3)
12+
(2)
Nauczyciele
(2)
Przedszkola
(2)
Bibliotekarze
(1)
Klasa 0.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Temat
Grywalizacja
(29)
Trening koncentracji
(8)
Escape rooms
(5)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Uwaga (psychologia)
(4)
Dziecko
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Logika
(3)
Logopedia
(3)
Spostrzeganie
(3)
Uczucia
(3)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Logoterapia
(2)
Mowa
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Wychowanie komunikacyjne
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Bajka i baśń
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biologia
(1)
Dinozaury
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Historia
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Lekcje zastępcze
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Odpady
(1)
PRL
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piłka nożna
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyroda
(1)
Smok Wawelski (postać legendarna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spółgłoski
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Zabawa
(1)
Złota Kaczka (postać fikcyjna)
(1)
Świetlice szkolne
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36378)
Artykuł z czasopisma fachowego
(19431)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6880)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4561)
Wiersze
(4140)
Gry planszowe
(-)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3290)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2393)
Podręczniki akademickie
(1860)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1850)
Scenariusz zajęć
(1765)
Poradnik
(1298)
Opowiadania i nowele
(1244)
Poradniki
(1204)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1122)
Materiały pomocnicze
(1091)
Opracowanie
(1088)
Ćwiczenia i zadania
(1035)
Praca zbiorowa
(992)
Czasopismo pedagogiczne
(942)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(821)
Podręczniki
(772)
Literatura polska
(753)
Wydawnictwa popularne
(711)
Bajki i baśnie
(692)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(664)
Dramat polski
(642)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(585)
Artykuł z czasopisma historycznego
(574)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(557)
Materiały konferencyjne
(500)
Poezja polska
(490)
Artykuł problemowy
(483)
Pamiętniki polskie
(469)
Artykuł fachowy
(467)
Dokumenty audiowizualne
(439)
Podręcznik
(437)
Powieść
(437)
Literatura
(436)
Monografia
(436)
Biografie
(421)
Wywiad dziennikarski
(414)
Powieść polska
(413)
Poradniki dla nauczycieli
(394)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(393)
Dokumenty dźwiękowe
(366)
Artykuł z czasopisma chemicznego
(345)
Słowniki polskie
(343)
Raport z badań
(339)
Malarstwo (sztuka)
(331)
Literatura dziecięca polska
(328)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(327)
Fraszki
(321)
Encyklopedie polskie
(313)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(305)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(281)
Film
(280)
Artykuł z czasopisma sportowego
(268)
Scenariusz
(268)
Publikacja bogato ilustrowana
(267)
Poradniki dla rodziców
(262)
Publicystyka polska
(261)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(260)
Biografia
(237)
Książka obrazkowa
(228)
Karty pracy ucznia
(224)
Antologie
(216)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(214)
Przepisy kulinarne
(212)
Pamiętniki i wspomnienia
(209)
Scenariusze zajęć
(204)
Film polski
(203)
Artykuł z czasopisma związkowego
(200)
Przypowieść
(200)
Malarstwo polskie
(199)
Gry i zabawy
(191)
Antologia
(187)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Literatura rosyjska
(182)
Opowiadanie polskie
(182)
Słowniki biograficzne
(182)
Wydawnictwa dla dzieci
(182)
Pieśń
(181)
Albumy
(180)
Legendy i podania
(178)
Listy polskie
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(175)
Fotografia polska
(171)
Dokumenty elektroniczne
(170)
Scenariusz imprezy okolicznościowej
(167)
Film edukacyjny
(165)
Film fabularny
(164)
Pomoce dydaktyczne
(163)
Kamishibai
(161)
Publikacje dla dzieci
(161)
Encyklopedie
(159)
Przewodniki turystyczne
(150)
Fotografia
(149)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(149)
Dramat angielski
(147)
Informatory
(144)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(33)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(2)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Wiadomości Historyczne z Wiedzą o Społeczeństwie
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
54 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat ; projekt Regis Bonnessee ; [tłumaczenie. Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2015. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 659 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Odyseja : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustrator Marie Cardouat & Pierô ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (1 plansza punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 12 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 660 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wizje / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marina Coudray. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie wizji. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit wizje to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 751 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wspomnienia / Jean-Louis Roubira, Carine Hinder i Jérôme Pélissier. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.Na czym to polega?Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 752 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 3, Podróże / autor Jean-Louis Roubir ; ilustrator Xavier Collette. - France : Libellud ; Gdańsk : Rebel, dystr., 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm)
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 756 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 4, Początki / Jean-Louis Roubira, Clement Lefèvre. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (84 karty) karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] s. ; 12 cm).
Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 661 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up : family. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Każda para ma 40 sekund i 3 rundy na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie. Runda 1 - Opis dowolny: opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby Runda 2 - Wystarczy słowo: używamy tylko jednego słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć hasło Runda 3 - Pantomima: nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać Aby wygrać nie musisz być chodzącą encyklopedią. Wystarczy wykazać się refleksem, sprytem i umiejętnością łapania oddechu między kolejnymi napadami śmiechu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 707 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Korale koloru koralowego : Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 217. - 1 gra (plansza, 48 par obrazków z żółtym rewersem, 24 pary obrazków z różowym rewersem, 24 kartoniki z niebieskim rewersem, 12 kartoników z czerwonym rewersem, 12 kartoników z zielonym rewersem, 12 kartoników z pomarańczowym rewersem, 15 kartoników z białym rewersem, 25 kartoników do gry Królewski błazen, 4 pionki, kostka, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 35x24 cm + instrukcja (7 stron. : 21 cm).
Korale koloru koralowego to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier: • planszowa – Górka Bzdurka • superpamięć • wyścig • Co się zmieniło? • Królewski błazen (gra oparta na zasadach Piotrusia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 882 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szumy, ciszki i syki : gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. - 1 gra (36 plansz, po 5 pionków w dwóch kolorach) : karton, plastik ; w pudełku instrukcja (3 strony. : 20 cm).21 x 21 cm.
(Odszukaj i Nazwij)
Zasady gry: Gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Szumy, ciszki i syki to publikacja służąca do utrwalania prawidłowej wymowy głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego w trzech pozycjach w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. W teczce znajduje się 36 plansz z materiałem obrazkowym zawierającym ćwiczone głoski, po pięć pionków w dwóch kolorach oraz instrukcja. Gra polega na naprzemiennym układaniu pionków na polach z obrazkami tak, by ułożyć trzypolowy szereg w pionie, poziomie lub po skosie. Jednocześnie należy starać się przeszkodzić przeciwnikowi w zbudowaniu takiego szeregu. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ułoży trzypolowy szereg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 895 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złota Kaczka/ Jan Madejski ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2020. - 1 gra (plansza, 60 kart skarbów, 6 pionków kaczek, 16 kart zadań) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x28 cm + instrukcja.
(Legendy polskie / Granna)
Dawno, dawno temu w lochach Zamku Ostrogskich żyła królewna zaklęta w złotą kaczkę. Mówiono, że tego, kto zdoła ją odnaleźć, może uczynić bogatym. Biedny szewczyk imieniem Lutek postanowił spróbować. Szczęście mu dopisało i odnalazł złotą kaczkę, która obiecała mu bogactwa. Chłopiec otrzymał sakiewkę skarbów, ale też jeden warunek: musiał wydać je w ciągu jednego dnia, z nikim się nie dzieląc. Jeśli mu się uda zostanie wielkim bogaczem. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 829 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68430 P 1,4 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Masz tylko 5 sekund, aby udzielić 3 poprawnych odpowiedzi. Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 896 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akcja segregacja : pogromcy śmieci - Nowa Iwiczna: Jawa, 2021. - 75 kartonów śmieci, 5 pojemników na śmieci, 1PSZOK, altana na gabaryty, 74 okrągłe żetony, klepsydra ,kostka, instrukcja ściaga 20 x 20 cm.
Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja Segregacja” dzieci poznają zasady segregowania śmieci, w którym pojemniku trzeba umieścić poszczególne odpady. Co zaliczamy do odpadów szklanych, papierowych, plastikowych, zmieszanych czy też bio? Które odpady powinny trafić do PSZOK-u i co to są „gabaryty”? W instrukcji dzieci znajdą pięć różnych propozycji rozgrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 852 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
ALIAS ORIGINAL: Jak powiedzieć, żeby nie powiedzieć? - Finlandia : TACTIC 2020 - 1 gra (1 plansza, 400 kart z hasłami -3200 haseł, klepsydra, 6 pionków, instrukcja) w pudełku 25x25x6 cm
Gra, przy której ludzie zaczynają mówić. Nieprzewidywalna, dynamiczna, wesoła i niesamowicie kreatywna - oto gra Alias Original - nowa edycja, która sprawdzi Twoje umiejętności językowe! Najważniejszą rzeczą w tej rozgrywce będzie dobra komunikacja i duży zasób słownictwa. Alias to gra, w której celem jest wyjaśnianie haseł z dostępnych kart poprzez wypowiadanie wyrazów o podobnych znaczeniu, rzucaniu podpowiedzi lub gestykulowaniu: możemy robić wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy! Najważniejsze jest to, aby pozostali gracze mieli szansę odgadnąć wylosowane przez nas hasło. Całość rozgrywki toczy się na planszy, po której poruszamy się pionkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 853 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias. Świat przyrody : dynamiczna gra wzbogacająca wiedzę! - [Kraków] : TACTIC, copyright 2019. - 1 gra (100 kart z hasłami, 1 kostka) : karton, plastik, tektura ; 13x13x8 cm + instrukcja ([2] strony ; 11 cm).
Wybierz się na krótką wycieczkę do świata przyrody! Czy wiesz, z czego powstaje guano? Czy chrząszcze i żuki są tym samym? Gracz w swojej kolejce wyjaśnia słowo pozostałym zawodnikom. Kto odgadnie je poprawnie, zdobywa punkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 855 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 220 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 18 żetonów odpowiedzi, 120 małych żetonów) : w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 25 cm).
"Ego" to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu, na niebanalne pytania. Jeśli wykażesz się największą wiedzą - wygrasz. Aby rozpocząć grę, zawodnik losuje pytanie z puli. Po wylosowaniu pytania, gracz czyta je na głos. O co możesz zostać zapytany: o sprawy społeczne, kwestie rodzinne, IQ... i wiele, wiele innych rzeczy! Po odczytaniu pytania, narrator odkłada żeton ze swoją odpowiedzią. Pozostali uczestnicy próbują odgadnąć jego wybór.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 897 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekobohater : Zbierz i posegreguj śmieci : Edukacyjna gra planszowa - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 gra ( dwustronna plansza, 4 pionki i kostka, 24 żetony): karton, papier, kolor ; w pudełku 22x19,5x5,8 cm.+ instrukcja
EKOBOHATER to gra, kóra zapewni całej rodzinie zabawę i zachęci do dbania o środowisko! Zadaniem graczy jest zebranie z planszy różnego rodzaju śmieci np.: puszek, starych gazet, butelek, plastikowych opakowań. Wygra ten, ten kto jako pierwszy posegreguje i wyrzuci śmieci do pojemnika w odpowiednim kolorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 901 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Góra uczuć [Pomoce dydaktyczne] : gra terapeutyczno-edukacyjna. - Wydanie 2. - [Kraków] : Heim, [2018]. - 1 gra w pudełku (plansza, karry, pionki, kostka, instrukcja) : ilustracje ; 26x28x6 cm.
Góra Uczuć jest narzędziem terapeutyczno - edukacyjnym, przeznaczonym dla psychologów, pedagogów, psychoterapeutów a także rodziców, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci. Ma pozwolić graczom na dzielenie się swoimi doświadczeniami, emocjami i spostrzeżeniami w bezpieczny sposób. Gra bazuje na zdaniach niedokończonych, ćwiczeniach stymulujących wyobraźnię, zadaniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, ćwiczeniach oddechowych. Gra „Góra Uczuć” pozwala na zapoznanie się ze „ światem dziecka”, odkrywa jego schematy myślenia, pokazuje jak radzi sobie ze współpracą i komunikacją w grupie. Może być dobrym wstępem do dalszej rozmowy, zajęć psychoedukacyjnych czy psychoterapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 672 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej