Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(71)
Forma i typ
Artykuły
(37)
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje naukowe
(8)
Druki ulotne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(14)
Autor
Naprawa Renata
(15)
Tanajewska Alicja
(15)
Hinz Magdalena
(5)
Łoskot Małgorzata
(5)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(3)
Krukowska Małgorzata
(3)
Bednarz Marzena
(2)
Bladowska Joanna
(2)
Głukowska-Sobol Agnieszka
(2)
Jamioł Marta
(2)
Klaro-Celej Lidia
(2)
Kluczkowska Karolina
(2)
Konieczna Iwona
(2)
Lubocka Weronika
(2)
Ludkiewicz Eliza
(2)
Mach Cecylia
(2)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(2)
Miłosz Angelika
(2)
Okoniewska Małgorzata
(2)
Smolińska Katarzyna
(2)
Sowińska Magdalena
(2)
Staszkiewicz Ewa
(2)
Szakiewicz Aleksandra
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(2)
Aksamit-Staszkiewicz Diana
(1)
Bałka Agnieszka
(1)
Bekker-Goska Monika
(1)
Biniszewska Katarzyna
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Chilicki Dariusz
(1)
Drożdż Danuta
(1)
Dyduch Ewa
(1)
Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Godlewska Magdalena
(1)
Głowińska Magdalena
(1)
Kalinowska Katarzyna
(1)
Kołakowska Beata
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Kościółek Maria
(1)
Kujawińska Małgorzata
(1)
Kłoskowska Adriana
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Marcinkowska Barbara
(1)
Michalak Karolina
(1)
Morozewicz Marzanna
(1)
Młynarczyk-Karabin Ewelina
(1)
Pecyna Maria
(1)
Pieńkowska Elżbieta
(1)
Plichta Piotr
(1)
Ploch Leszek
(1)
Pouch Monika
(1)
Ryrych Katarzyna
(1)
Stec Jacek
(1)
Stelter Żaneta
(1)
Szczęsna Dorota
(1)
Szurek Mateusz
(1)
Usarek Jagoda
(1)
Wiącek Angelika
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Wójcik Magdalena
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Ławicka Joanna
(1)
Ślusarz Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Nauczyciele
(25)
Pedagodzy szkolni
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Specjaliści terapii uzależnień
(13)
Terapeuci
(13)
Pedagodzy
(12)
Szkoły specjalne
(11)
Rodzice
(10)
Szkoły podstawowe
(7)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Uczniowie szkół specjalnych
(5)
Logopedzi
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Dyrektorzy szkół
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Psycholodzy
(2)
Szkoła podstawowa
(2)
9-13 lat
(1)
Asystenci osób z niepełnoprawnością
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 7
(1)
Klasa 8
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele plastyki
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(3181)
Polska
(3059)
Nauczanie
(2981)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2309)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2175)
Poezja polska
(2113)
Wychowanie
(1995)
Matematyka
(1989)
Nauczanie początkowe
(1772)
Szkolnictwo
(1753)
Uczniowie
(1691)
Młodzież
(1646)
Rodzina
(1550)
Wychowanie w rodzinie
(1526)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1462)
Pedagogika
(1393)
Wychowanie przedszkolne
(1337)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Dzieci
(1096)
Biblioteki szkolne
(1091)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1082)
Filozofia
(1076)
Język angielski
(1034)
Sztuka
(1014)
Zarządzanie
(980)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(916)
Psychologia
(912)
Kultura
(897)
Uczucia
(897)
Oświata
(869)
Psychoterapia
(855)
Literatura
(846)
Język niemiecki
(824)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(789)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(765)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(727)
Chemia
(700)
Rodzice
(687)
Kształcenie
(677)
Mowa
(667)
Gry i zabawy
(626)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(612)
Internet
(608)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(602)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(584)
Edukacja medialna
(580)
Biologia
(577)
Relacje międzyludzkie
(577)
Przemoc w szkole
(572)
Alkoholizm
(569)
Gry edukacyjne
(558)
Metody nauczania
(548)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(543)
Etyka
(537)
Agresywność
(533)
Socjologia
(533)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(525)
Biblioterapia
(524)
Technika
(518)
Autyzm
(506)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(499)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(481)
Zachowanie
(478)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(467)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Promocja czytelnictwa
(442)
Narkomania
(437)
Historia (przedmiot szkolny)
(434)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(426)
Wychowanie seksualne
(419)
Przedszkola
(414)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Temat: czas
2001-
(25)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36)
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Materiały pomocnicze
(15)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(14)
Karty pracy ucznia
(12)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Case study (studium przypadku)
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Poradnik
(4)
Arkusz obserwacji
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Program nauczania
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Formularze i druki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(59)
Psychologia
(8)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Tytuł czasopisma
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(15)
Głos Pedagogiczny
(7)
Dyrektor Szkoły
(2)
Szkoła Specjalna
(2)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
Charaktery
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Plastyka i Wychowanie
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Wychowanie Muzyczne
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 1. Ja – członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja – uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja – w rozmowie 4. Ja – członek społeczności lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Trzecia część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 5. Ja – członek społeczeństwa 6. Ja i przyroda 7. Moje zdrowie 8. Ja w chorobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : karty pracy / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. - Wydanie 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016. - Teka (15, [1] strona, [91] kolorowych tablic : ilustracje (głównie kolorowe) ; 30 cm.
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepeł­nosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka została przeznaczona dla nauczycieli, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, a także psychologów. Zawiera materiały zgodne z podstawą programową. Dzięki odpowiedniemu opracowaniu treści umożliwia dopasowanie wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia. Ułatwia zaplanowanie i prowadzenie lekcji, sprawdzając się również podczas ćwiczeń terapeutycznych. Książka umożliwia opracowanie indywidualnego programu edukacyjnego oraz terapeutycznego dla dziecka z orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Uwzględnia odpowiednie wymagania edukacyjne lub rozwojowe, pomagając każdemu dziecku w sprawnym przyswajaniu wiedzy. Jest przeznaczona do prowadzenia lekcji z uczniem z orzeczeniem o indywidualnym nauczaniu lub rocznym przygotowaniu przedszkolnym, a zwłaszcza do pracy z osobami posiadającymi określoną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej. Przyda się na lekcjach z dziećmi, które mają problemy rozwojowe, utrudniające poradzenie sobie ze szkolnymi zadaniami. Mogą to być trudności z pisaniem lub liczeniem. Książka uwzględnia wymagania związane z nauczaniem osób ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu i nadpobudliwością. Ma również za zadanie pomóc dzieciom niedowidzącym oraz niedosłyszącym. Znajdą tu również odpowiednie informacje nauczyciele, poszukujący wsparcia w pracy z osobą przewlekle chorą (w tym na porażenie mózgowe), a także ze stwierdzoną potrzebą pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ale nieposiadającą opinii lub orzeczenia. Wydawnictwo Harmonia rozpoczęło działalność w 1993 r. Zostało założone przez Józefa Częścika, znanego autora książek edukacyjnych. Jest podzielone na działy edukacyjny, naukowy i ogólnotematyczny, oferujące podręczniki szkolne, książki pedagogiczne oraz logopedyczne, a także publikacje naukowe, podejmujące zagadnienia terapeutyczne związane z problemami rozwojowymi dzieci. Książki wydawnictwa otrzymują dobre opinie nauczycieli i rodziców dzięki dbaniu o wysoką wartość merytoryczną. Współpraca z licznymi badaczami umożliwia pozyskiwanie aktualnej wiedzy, która wpływa na wysoką jakość oferowanych materiałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy "Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", cz. 1-4. Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. Przewodnik umożliwi nauczycielom zapis tematów zajęć w dziennikach lekcyjnych oraz monitorowanie realizacji podstawy programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115099 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51615 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34536 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68074 P 4,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116800 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35693 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyspa mojej siostry / Katarzyna Ryrych. - Wyd. 3. - Łódź : Literatura, 2018. - 85 s. ; 23 cm.
Ta piękna, wzruszająca książka jest próbą wniknięcia w świat osoby z zespołem Downa - świat dla nas niedostępny i niezrozumiały, choć istniejący tuż obok, na wyciągnięcie ręki. To opowieść o trudnej miłości, bezgranicznej akceptacji i więzi opartej na obustronnym poświęceniu. Taka szczególna wieź łączy nastoletnią Marysię z jej starszą, upośledzoną siostrą, która przez całe dzieciństwo dzielnie zastępowała jej matkę, dawała niezawodne oparcie i poczucie bezpieczeństwa. W miarę jak Marysia dorasta, ich role powoli się odwracają. Niepełnosprawna Pippi nie potrafi jednak zrozumieć, że jej mała ukochana siostrzyczka jest już samodzielna i zaczyna żyć własnym życiem. Gdy omal nie dochodzi do tragedii, rodzina staje przed trudną decyzją… Snując swoją opowieść, Marysia z niezwykłą czułością tworzy barwny, wyrazisty, choć miejscami utkany zaledwie z mglistych wspomnień portret siostry - silnej, odważnej, energicznej dziewczyny z genialną pamięcią i wrażliwością dziecka. Tym samym wprowadza nas w jej wyjątkowy, fascynujący, pełen tajemnic świat, choć wie, że pewnie nigdy nikomu nie uda się dotrzeć na jej wyspę. I miejsce w kategorii książek dla młodzieży w wieku 10-14 lat w Konkursie Literackim im. Astrid Lindgren zorganizowanym przez Fundację ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom [http://lubimyczytac.pl/ksiazka/90863/wyspa-mojej-siostry].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115682 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Autorka prezentuje modele rodziny zdrowej i rodziny dysfunkcjonalnej oraz fazy zmian w życiu rodziny związane z pojawieniem się w niej dziecka, także niepełnosprawnego. Z badań wyłania się optymistyczny obraz rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym, jako takiej, która po pokonaniu pierwszego szoku po stracie dziecka "idealnego" i po zaakceptowaniu dziecka realnego, z jego faktycznym potencjałem rozwojowym, jest w stanie funkcjonować w sposób umożliwiający rozwój indywidualny wszystkich członków, co znajduje wyraz w sposobie pełnienia ról rodzicielskich, jakości relacji małżeńskich, poczuciu tożsamości rodzicielskiej, wreszcie - w odnalezionym sensie życia. Jednak nie oznacza to, że z życia rodziny znika cierpienie: ono zmienia się z doznania niszczącego na doznanie konstruktywne - warunkujące bogactwo pozytywnych przeżyć rodziców dziecka niepełnosprawnego intelektualnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107025, 116741 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48913 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39585 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32430 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45310 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64318 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia / Uniwersytet Łódzki)
Monografia stanowi bardzo udaną próbę ukazania rozwoju umiejętności słowotwórczych w sytuacji wystąpienia u dzieci ograniczeń poznawczych w postaci lekkiej niepełnosprawności intelektualnej na etapie kształtowania się całego systemu językowego, tj. w okresie, kiedy dziecko zna już podstawy języka, ale nie opanowało jeszcze wszystkich jego podsystemów. To praca cenna i bardzo dobrze napisana. Stanowi dowód wysokiego naukowego poziomu Autora. Wartość uzyskanych przez Autora wyników badań jest doniosła. W dobie ciągłych sporów o status i przynależność nauki o zaburzeniach do którejś z dyscyplin naukowych, publikacja ta wzmacnia status logopedii jako lingwistyki stosowanej [...]. Autor nadał słowotwórstwu jako działowi morfologii wymiar głęboko humanistyczny; unaocznił, że procesy słowotwórcze są udziałem każdego człowieka, również dotkniętego poważnym zaburzeniem rozwojowym [...]. Znaczenie rezultatów jego badań w wymiarze poznawczym jest niekwestionowalne. Książka to ważny głos w sprawie odkrywania fenomenu językowego funkcjonowania osób dotkniętych niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Michalika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter oraz sylab przeznaczone są dla: dzieci z wychowania przedszkolnego, uczniów z trudnościami w mówieniu i rozpoznawaniu, czytaniu liter, sylab otwartych i zamkniętych, uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 880 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria kart pracy Śladami pór roku… jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną. Zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia oraz rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej. Publikacja jest adresowana do: uczniów i nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 646 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej