Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(190)
Forma i typ
Książki
(177)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje fachowe
(63)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(217)
wypożyczone
(20)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(35)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(71)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(18)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Informatorium
(3)
Autor
Gawroński Krzysztof
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Witkowska Magda
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Drucker Peter F
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Michael
(1)
Babik Wiesław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Degen Robert
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrowolski Zbysław (1964- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dzierzgowska Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Elsner Danuta
(1)
Fabińska Monika
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Brian
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(90)
2010 - 2019
(93)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(175)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(189)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(189)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(28)
Dyrektorzy szkół
(12)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Studenci
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(46)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Menedżerowie
(17)
Kadry
(14)
Marketing
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(10)
Motywacja pracy
(9)
Praca
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Coaching
(8)
Public relations
(8)
Negocjacje
(7)
Organizacje
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Kreatywność
(6)
Media społecznościowe
(6)
Praca zespołowa
(6)
Reklama
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rynek pracy
(6)
Szkolnictwo
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Pokolenie Y
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
COVID-19
(3)
Etyka biznesu
(3)
Internet
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Nauczyciele
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Oświata
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkoły
(3)
Wielokulturowość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Benchmarking
(2)
Biznesplan
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Design thinking
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finanse publiczne
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inwestycje
(2)
Jobs, Steve (1955-2011)
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kształcenie
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metody badawcze
(2)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(16)
1989-2000
(11)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(50)
Poradnik
(45)
Monografia
(29)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(44170)
Psychologia
(4071)
Socjologia i społeczeństwo
(3081)
Medycyna i zdrowie
(2823)
Językoznawstwo
(2722)
Zarządzanie i marketing
(190)
Literaturoznawstwo
(2249)
Historia
(1938)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1484)
Geografia i nauki o Ziemi
(612)
Kultura i sztuka
(579)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(541)
Matematyka
(510)
Media i komunikacja społeczna
(408)
Chemia
(382)
Kultura fizyczna i sport
(330)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(323)
Rozwój osobisty
(323)
Fizyka i astronomia
(321)
Informatyka i technologie informacyjne
(294)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(288)
Praca, kariera, pieniądze
(257)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(252)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(218)
Filozofia i etyka
(218)
Religia i duchowość
(183)
Ochrona środowiska
(175)
Biologia
(169)
Nauka i badania
(169)
Hobby i czas wolny
(141)
Inżynieria i technika
(125)
Etnologia i antropologia kulturowa
(85)
Podróże i turystyka
(76)
Kulinaria
(55)
Styl życia, moda i uroda
(46)
Architektura i budownictwo
(42)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Archeologia
(19)
Transport i logistyka
(18)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Dom i ogród
(6)
Języki i językoznawstwo
(3)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Pedagogika,oświata,edukacja
(2)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(2)
Banki
(1)
Biologia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Chemia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fizyka i astronomia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Monografia
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Podatki
(1)
Poznanie - fizjologia
(1)
Religia, duchowość
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwi i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo ?
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Systematyka
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Życie Szkoły
(1)
190 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka opowiada o nowoczesnym sposobie organizacji pracy, który oferuje szereg zmian polegających na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego. Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku uefektywnieniu Twojej pracy - ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Wśród omówionych tematów: • czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19 • odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy • biurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionym • doświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : PWE, 2023. - 234 strony : ilustracje ; 23 cm.
W podjętych badaniach, których efektem jest ta monografia, skupiono się na poszukiwaniu istniejących rozwiązań oraz wypracowaniu spójnej koncepcji zarządzania jakością w projekcie. Dążono przy tym do integracji różnych szkół zarządzania jakością oraz wielu podejść do zarządzania projektami, aby wyodrębnić dobre praktyki - niezależnie od źródła ich pochodzenia. Monografia integruje dostępną wiedzę z zakresu zarządzania jakością w projekcie, a jednocześnie pokazuje dalsze potrzebne kierunki badań. Wynikają one z istnienia zarówno luk wykrytych w ramach badań dorobku naukowego, jak i niedostatków zidentyfikowanych w trakcie badania ponad pięciuset kierowników i członków zespołów projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji / Małgorzata Z. Wiśniewska, Piotr Grudowski ; [recenzent prof. dr hab. Piotr Przybyłowski]. - Wydanie I, stan prawny na dzień 1 marca 2019 roku. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 243 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania potrzeb różnych grup interesariuszy oraz na szeroko rozumianą reputację na rynku. Każda z tych kultur wyraża się poprzez swoiste założenia, normy, wartości oraz artefakty. Stanowią one fundament skutecznego i efektywnego wdrożenia koncepcji zarządzania jakością, modeli doskonałości oraz określonych podejść projakościowych, służących rozwojowi organizacji oraz zarządzaniu wielowymiarowym ryzykiem jej funkcjonowania. Treści zawarte w niniejszej książce umożliwiają Czytelnikowi zapoznanie się z istotą: • zjawiska jakości, bezpieczeństwa, doskonałości oraz ryzyka w organizacji, • podstawowych koncepcji zarządzania wspierających jakość, bezpieczeństwo oraz doskonałość, ze szczególnym uwzględnieniem podejść o charakterze normatywnym, • kultury i klimatu jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości, • kultury sprawiedliwego traktowania - just culture, • narzędzi służących diagnozie kultury jakości, bezpieczeństwa, doskonałości, just culture oraz metod wykorzystywanych w zarządzaniu ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego rola w otoczeniu. Książka jest próbą syntezy wiedzy o kształtowaniu SZZL na poziomie między zarządzaniem politycznym a taktycznym i operacyjnym. Twierdzenia zawarte w publikacji są dedykowane wszystkim zainteresowanym specjalistom branżowym, w tym naukowcom i studentom. Szerzej pojęte nauki o zarządzaniu i nauki o ekonomii odkryją tu istotne wskazania teoretyczne i metodologiczne. Nie zawiodą się też wybitni praktycy społeczno-gospodarczy – przedsiębiorcy, główni przywódcy i liderzy oraz sztabowcy najwyższych szczebli – znajdując odniesienia dla rozwiązywania swoich szczególnie złożonych problemów. „Książkę tę z pewnością wyróżnia na tle innych publikacji o tej problematyce prymat » refleksyjno-filozoficzno-doktrynalnych « rozważań nad stroną » utylitarno-narzędziową «. Nie oznacza to jednak, że jej adresatami nie mogą być praktycy. Wydaje się bowiem, iż oni także odczuwają potrzebę ulokowania stosowanych przez siebie praktyk w kanonie wiedzy o SZZL”. Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Lipki „Bardzo mocnymi stronami tej wyjątkowej książki są też heterogeniczność i bogactwo przedstawionych i użytych w różnorodnych konfiguracjach systemowych narzędzi (ewentualnie ich prekursorów; toteż to swoiste kompendium jest imponującym przeglądem multizakresowych i wielopoziomowych podejść i stąd niezwykle przydatnym m.in. dla menedżerów, praktyków, doradców HR, firm konsultingowych itd.) oraz całościowe uporządkowanie zależności eksplorowanego obszaru badawczego z jego otoczeniem”. Z recenzji dra hab. Zbigniewa Antczaka, prof. UE we Wrocławiu O autorze Dr hab. Hubert Witczak jest specjalistą w dziedzinie systemów zarządzania, nauk o zarządzaniu, metodologii zarządzania i SZZL. Od ponad czterdziestu lat jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w polskich uczelniach. Od 1989 r. nabywa unikatowego doświadczenia w praktycznym projektowaniu systemów zarządzania dla biznesu, administracji samorządowej i państwowej różnych branż oraz poziomów zarządzania. Ten potencjał skapitalizował w blisko 100 przedmiotowych publikacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115799 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia bardzo ważne i aktualne zagadnienie proaktywności w miejscu pracy, stanowiącej podstawę uzyskiwania pożądanych efektów w wymiarze organizacji – wydajności, kreowania zmian, innowacyjności. Specyficznym rodzajem szeroko rozumianej proaktywności w organizacjach są tzw. zachowania modyfikujące granice pracy – job crafting behaviors (JCB). Polegają one na samodzielnie inicjowanych i dokonywanych przez pracowników zmianach w zadaniach zawodowych, relacjach społecznych, a także w poznawczym kreowaniu obrazu pracy. Wymienione rodzaje aktywności mogą przyczynić się nie tylko do wzrostu wydajności zadaniowej pracownika, ale także poczucia sensu pracy. Autorka łączy w publikacji analizę determinant jednostkowych oraz organizacyjnych – istotnych dla przekształcania pracy, a jednocześnie ukazuje efekty, do jakich może prowadzić. Wnioski sugerują, iż źródeł JCB należy poszukiwać nie tylko w obszarze projektowania pracy, ale szerzej – w kontekście organizacyjnym i społecznym, z istotną rolą przywództwa oraz zarządzania ludźmi. Jest to oryginalne i interesujące opracowanie o dużych walorach praktycznych, prezentujące zagadnienia ważne z punktu widzenia zarówno organizacji, zarządzających nimi menedżerów, jak i zatrudnionych w nich pracowników. Doceniając zgromadzony przez Autorkę materiał, zakres przeprowadzonych analiz oraz postawionych wniosków, wyrażam przekonanie, że książka zainteresuje duże grono odbiorców. Będzie stanowić wartościowe źródło wiedzy dla studentów, doktorantów czy młodych pracowników nauki, a także w przystępny sposób przybliży poruszaną problematykę praktykom biznesu. Dr hab. Katarzyna Gadomska-Lila, prof. US
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49295 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca i jej miejsce w systemie wartości pracownika ma niezwykle ważny wpływ na jego postawę - aktywność, przeciętność, bierność lub negację. Kluczowym wyznacznikiem sposobu postrzegania miejsca pracy jest charakterystyczny dla każdej organizacji swoisty klimat organizacyjny. Niniejsza książka jest syntetycznym ujęciem pojęcia klimat organizacyjny. Autorki zawarły w niej wyczerpujące odpowiedzi m.in. na poniższe pytania: • Co stanowi istotę klimatu organizacyjnego oraz jakie jego składniki identyfikuje międzynarodowe środowisko badaczy? • Jaka jest różnica między klimatem organizacyjnym a kulturą organizacyjną? • W jaki sposób klimat organizacyjny oddziałuje na poziom efektywności organizacyjnej? • Jak kształtują się zależności między elementami klimatu organizacyjnego i jaki mają one wpływ na praktykę biznesową? • Jaka jest specyfika relacji występującej między klimatem organizacyjnym a poziomem motywacji pracownika? • Wobec jakich wyzwań związanych z kreowaniem klimatu organizacyjnego stoi współczesny menedżer, operujący w świecie VUCA?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego / Tadeusz Zawadzak. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2017. - 274 strony : ilustracje ; 23 cm.
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do potrzeb dydaktycznych na studiach realizujących podstawy zarządzania, określa strukturę i treść programu kształcenia na pierwszym roku studiów. Załączone materiały pomocnicze podnoszą walory praktyczne podręcznika dla wykładowców i studentów. Jednocześnie opracowanie to może być użyteczne dla kadry kierowniczej i pracowników zajmujących się analizą i oceną organizacji pracy i projektowaniem usprawnień organizacyjnych, pracą sztabową, kontrolą itp. Walory te w połączeniu ze zwięzłym i przystępnym opisem poszczególnych zagadnień uzasadniają przekonanie, że książka spełnia podstawowe wymagania dobrego podręcznika akademickiego z tego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym celu przeprowadzone zostały badania, których wyniki oraz ich omówienie przedstawione są w książce. Dla badaczy książka przedstawia empirycznie zweryfikowany model wpływu elementów zarządzania pozytywnego na przedsiębiorczość organizacyjną i efektywność organizacji, a praktykom w dziedzinie zarządzania dostarcza wskazówek, jak wykorzystać zarządzanie pozytywne w prowadzeniu swoich przedsiębiorstw do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona ludności : zarządzanie kryzysowe / Krzysztof R. Zieliński. - Warszawa : Difin, 2017. - 150, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka jest wynikiem doświadczeń zawodowych Autora oraz prowadzonych przez niego badań nad problematyką ochrony ludności, obrony cywilnej i roli zarządzania kryzysowego w tej sferze działania państwa. W publikacji zostały opisane pojęcia ochrony ludności i obrony cywilnej w kontekście pochodzenia leksykalnego, badań teoretycznych i doświadczeń praktycznych. Przedstawiono w niej również zależności pomiędzy ochroną ludności/obroną cywilną a zarządzaniem kryzysowym, stanowiącym swego rodzaju narzędzie do realizacji powinności państwa w tej sferze. Ponadto zwrócono uwagę na dość nową dziedzinę działań z zakresu zarządzania kryzysowego - ciągłość działania, ważną dla funkcjonowania podmiotów odpowiedzialnych za zarządzanie bezpieczeństwem w państwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41762 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona ludności : zarządzanie kryzysowe / Krzysztof R. Zieliński. - Wydanie drugie. - Warszawa : Difin, 2021. - 163, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67968 P 16,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie osób związanych z szeroko rozumianym zarządzaniem, w tym dowódców, w zakresie logiki jest szczególnie uzasadnione. Procesy te (tj. zarządzanie i dowodzenie) wymagają bowiem precyzyjnego, zwięzłego języka, nie dopuszczającego luzów semantycznych. Umiejętność prawidłowej analizy sytuacji, jednoznacznego formułowania zarządzeń czy rozkazów oraz poprawnego ich uzasadniania wymaga znajomości logiki zarówno w aspekcie formalnym, jak i w zakresie jej zastosowania do języka naturalnego. Jest to tym bardziej istotne, że poziom edukacji w tym zakresie wyraźnie się obniżył, zaś wymagania rosną. Powstająca luka jest coraz większa, co rzutuje na jakość życia społecznego w wielu dziedzinach. Wystarczy bliżej przyjrzeć się tworzonym dokumentom lub też prześledzić uważnie dyskurs społeczny na dowolny temat, by natychmiast zauważyć niepoprawne rozumowania, wadliwe argumentacje i brak merytorycznej polemiki. Stan ten ma oczywiście rozmaite przyczyny, ale jest niewłaściwy, a czasem nawet szkodliwy dla funkcjonowania państwa czy też jego podsystemów – takich jak np. wojsko. Decyzje podejmowane bez uwzględnienia zasad logicznego rozumowania są zazwyczaj gorsze niż mogłyby być, a zatem najczęściej oznaczają stratę (w sensie braku odpowiedniej korzyści) ze społecznego punktu widzenia. W obszarze zarządzania ma to głównie skutki finansowe, choć np. nieprzemyślane zamknięcie fabryki ma również oczywisty wymiar społeczny. Z kolei w warunkach działań zbrojnych błędna decyzja przynosi zbyteczne straty również w ludziach, a więc ma zupełnie dosłownie wymiar życia lub śmierci. Zatem optymalizacja takich decyzji jest zasadniczym wyzwaniem stającym przed dowódcą. Wybór właściwej, wspomagany przez odpowiednie narzędzia, staje się jednym z istotnych wyznaczników sprawnego dowodzenia. Dodatkowym czynnikiem wpływającym w istotny sposób na procesy dowodzenia jest masowe wprowadzenie zautomatyzowanych systemów wspomagania decyzji. Systemy te dają dowódcy nowe możliwości, ale jednocześnie wymagają zrozumienia sposobu ich działania, u podstaw którego leży klasyczna logika formalna. Znajomość tej ostatniej jest zatem niezbędna dla umiejętności jak najlepszego wykorzystania informacji przekazywanych przez taki system. Wchodzenie w szczegóły logicznej struktury odpowiednich programów wymagałoby wykładu wykraczającego poza zamiar autorski, natomiast poznanie zamieszczonych tu praw logiki i reguł wnioskowania pozwoli na zrozumienie podstaw działania tych systemów, co może mieć wpływ na lepsze ich wykorzystanie w praktyce. Praca ta ma również na celu przybliżenie czytelnikom zastosowań logiki w kwestii tworzenia aktów prawnych. Krytyczna analiza tego aspektu w odniesieniu do wybranych dokumentów z tego obszaru może pozwolić osobom takie dokumenty tworzącym na uniknięcie błędów w zakresie legislacji. Wreszcie pewne uwagi dotyczące definicji w nauce pokażą je z logicznej perspektywy, co może przyczynić się do uniknięcia tworzenia nieuzasadnionych hipostaz i bytów naruszających regułę Ockhamowskiej brzytwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42023 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie/ Marcin Żmigrodzki. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2021. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Ze względu na wysoką wydajność tego sposobu realizowania zadań coraz więcej firm i branż przestawia się na działanie na projektach. Nawet jeśli w tej chwili jeszcze bardzo nie chcesz, to już za moment możesz nie mieć wyjścia. A skoro przed zarządzaniem projektami nie uciekniesz, to może po prostu nauczysz się, jak robić to dobrze i skutecznie? Poznaj projektową terminologię i metodykę. Dowiedz się, jak prowadzi się projekt oraz zespół projektowy. Zobacz, jak działają najskuteczniejsi - ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w sztuczki i chwyty stosowane przez doświadczonych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do polskich szkół i przedszkoli uczęszcza coraz więcej dzieci z Ukrainy. Zatrudniani są też nauczyciele, pomoce nauczycieli. Specustawa i rozporządzenia określają szczegółowe wymagania oraz zwolnienia, które obowiązują w przypadku przyjmowania uchodźców do polskich placówek. Dlatego przekazujemy w Państwa ręce kompendium wiedzy na temat obywateli Ukrainy w polskiej oświacie. Publikacja zawiera omówienie przepisów, odpowiedzi na pytania dyrektorów, karty pracy i scenariusze pracy oraz dokumenty w języku polskim i ukraińskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117223 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej