Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(920)
IBUK Libra
(23)
Forma i typ
Książki
(474)
Artykuły
(430)
Publikacje fachowe
(153)
Poradniki i przewodniki
(70)
Publikacje dydaktyczne
(63)
Publikacje naukowe
(59)
E-booki
(23)
Publikacje informacyjne
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Gry i zabawki
(7)
Czasopisma
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Druki ulotne
(3)
Proza
(3)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(1102)
wypożyczone
(217)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(246)
Czytelnia Piła
(14)
Wypożyczalnia Chodzież
(203)
Czytelnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(209)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(209)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(222)
Czytelnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(108)
Czytelnia Wągrowiec
(69)
Informatorium
(7)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(5)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(17)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pikiel Sylwia
(16)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(12)
Kołakowski Artur
(11)
Sobolewska Zofia
(10)
Prędka-Pawlun Ewelina
(9)
Skorek Ewa Małgorzata
(9)
Bukowska Bogusława
(8)
Andruszko Robert
(7)
Fudała Jadwiga
(7)
Jastrząb Jadwiga
(7)
Kendall Philip C
(7)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(7)
Bac Aneta
(6)
Cierpisz Małgorzata
(6)
Karolak Wiesław
(6)
Ćwiklińska-Zaborowicz Anna
(6)
Cierpiałkowska Lidia
(5)
Cioch Agnieszka
(5)
Czardybon Barbara
(5)
Goetz Magdalena
(5)
Gębka Artur
(5)
Głuchowska Hanna
(5)
Hayes Steven C
(5)
Jabłoński Piotr
(5)
Janus Edyta
(5)
Radwańska Anna
(5)
Szłapa Katarzyna
(5)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(5)
Wrzesiński Sławomir
(5)
Attwood Tony
(4)
Beck Aaron T
(4)
Borkowska Maria
(4)
Błeszyński Jacek Jarosław
(4)
Choudhury Muniya
(4)
Ciarrochi Joseph
(4)
Danielewicz Teresa
(4)
Hudson Jennifer
(4)
Kacmajor Magdalena
(4)
Konieczna Ewelina J
(4)
Koźmińska Anna
(4)
Langley Audra
(4)
Magnuska Janina
(4)
McKay Matthew
(4)
Modrzyński Robert
(4)
Olechnowicz Hanna
(4)
Piszczek Maria
(4)
Pluta Sebastian
(4)
Pollak Monika
(4)
Pulcyn Tadeusz
(4)
Roblek Tami
(4)
Sierota Agata
(4)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(4)
Struzik Marta
(4)
Tomasik Iwona
(4)
Świątkiewicz Grażyna
(4)
Arntz Arnoud
(3)
Baczała Ditta
(3)
Barbaro Bogdan de
(3)
Błaż Agata
(3)
Błeszyński Jacek
(3)
Fanning Patrick
(3)
Godawa Joanna
(3)
Gould Patricia
(3)
Grzesiuk Lidia
(3)
Hayes Louise L
(3)
Huebner Dawn
(3)
Jacob Gitta
(3)
Józefik Barbara
(3)
Kacmajor Anna
(3)
Kapler Leszek A
(3)
Kubitsky Jacek
(3)
Milewski Stanisław
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Naprawa Renata
(3)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(3)
Okuniewski Juliusz
(3)
Ostaszewski Paweł
(3)
Oster Gerald D
(3)
Owierczuk Grażyna
(3)
Piacentini John C
(3)
Rottermund Jerzy
(3)
Rusaczyk Janusz
(3)
Sikorski Wiesław
(3)
Smith Spencer
(3)
Spychał Krzysztof
(3)
Szczepkowski Jacek
(3)
Szmalec Jacek
(3)
Sęk Helena
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Urban Bronisław
(3)
Webb Alicia
(3)
Wiktorowicz Robert
(3)
Wojciechowski Aleksander
(3)
Łoskot Małgorzata
(3)
Żychowicz Agnieszka
(3)
Bailey Anna
(2)
Bakuła Anna
(2)
Bakuła Piotr
(2)
Banaszak Maria
(2)
Baranowska-Jojko Ewa
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(230)
2010 - 2019
(329)
2000 - 2009
(299)
1990 - 1999
(81)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(391)
1989-2000
(16)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(941)
Język
polski
(932)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(91)
Pedagodzy szkolni
(47)
Terapeuci
(45)
Rodzice
(37)
Pedagodzy
(35)
Psychoterapeuci
(34)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Wychowawcy klas
(27)
Logopedzi
(26)
Dzieci
(25)
9-13 lat
(19)
Specjaliści terapii uzależnień
(18)
6-8 lat
(17)
Psycholodzy
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(15)
Młodzież
(12)
Dorośli
(11)
Dyrektorzy szkół
(11)
Nauczyciele nauczania początkowego
(11)
Biblioterapeuci
(10)
Coachowie
(9)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(9)
Socjoterapeuci
(9)
Przedszkola
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
14-17 lat
(5)
Arteterapeuci
(5)
Bibliotekarze
(5)
Fizjoterapeuci
(5)
Lekarze
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Nastolatki
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Psycholodzy szkolni
(4)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Psychiatrzy
(3)
Studenci
(3)
Szkoły specjalne
(3)
Tyflopedagodzy
(3)
8-12 lat
(2)
Animatorzy
(2)
Biolodzy
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Kobieta
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Neurologopedzi
(2)
Osoby z zaburzeniami lękowymi
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
1-5 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Bibliolodzy
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy na nerwice
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(1)
Nauczyciele fizyki
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele tańca
(1)
Neurolodzy
(1)
Opiekunowie małych dzieci
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy kliniczni
(1)
Psychologowie
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Strażacy
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uzależnieni
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(2)
Film polski
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Terapia zajęciowa
(115)
Nałogi - alkoholizm - terapia
(97)
Psychoterapia
(82)
Nałogi - narkomania - terapia
(79)
Dziecko
(65)
Terapia logopedyczna
(64)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(58)
Terapia uzależnień
(57)
Terapia pedagogiczna
(53)
Terapia behawioralna
(52)
Arteterapia
(41)
Terapia rodzinna
(40)
Autyzm
(39)
Lęk
(39)
Dziecko autystyczne
(37)
Mowa
(36)
Terapia poznawczo-behawioralna
(36)
Młodzież
(35)
Alkoholizm
(34)
Logopedia
(34)
Muzykoterapia
(33)
Uczucia
(33)
Terapia zabawą
(32)
Rodzina
(31)
Terapia
(31)
Uzależnienie (nałóg)
(28)
Zachowanie
(27)
Depresja psychiczna
(25)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(25)
Biblioterapia
(24)
Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT)
(23)
Terapia plastyczna
(23)
Dzieci
(22)
Osobowość
(22)
Zaburzenia mowy
(22)
Agresywność
(21)
Stres
(21)
Terapia poznawcza
(21)
Niepowodzenia szkolne
(19)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(18)
Dziecko trudne
(18)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(18)
Schizofrenia
(18)
Terapia schematów
(18)
Zespół ADHD
(18)
Dysleksja i dysgrafia
(17)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(17)
Niepełnosprawni umysłowo
(17)
Pedagogika resocjalizacyjna
(17)
Przemoc w rodzinie
(17)
Rehabilitacja medyczna
(17)
Terapia par i małżeństw
(17)
Dziecko niepełnosprawne
(16)
Gry i zabawy
(16)
Afazja
(15)
Mindfulness
(15)
Nastolatki
(15)
Niepełnosprawni
(15)
Poczucie własnej wartości
(15)
Techniki samopomocy
(15)
Język polski
(14)
Kinezyterapia
(14)
Stosunki interpersonalne
(14)
Słuch
(14)
Zmysły
(14)
Autopsychoterapia
(13)
Przezwyciężanie lęku
(13)
Rodzice
(13)
Wychowanie w rodzinie
(13)
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
(13)
Dogoterapia
(12)
Korekcja mowy
(12)
Narkomania
(12)
Psychoterapia grupowa
(12)
Terapia dydaktyczna
(12)
Choroby psychiczne
(11)
Dziecko z zespołem Aspergera
(11)
Nałogi - nikotynizm - terapia
(11)
Pedagogika specjalna
(11)
Terapia ekspozycji
(11)
Uczniowie
(11)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Małżeństwo
(10)
Uczenie się
(10)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(10)
Choreoterapia
(9)
Kobieta
(9)
Nałóg
(9)
Niedostosowanie społeczne
(9)
Psychologia
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Socjalizacja
(9)
Terapia manualna
(9)
Terapia psychodynamiczna
(9)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(9)
Wzrok
(9)
Zaburzenia lękowe
(9)
Zaburzenia zachowania
(9)
Fizykoterapia
(8)
Gniew
(8)
Temat: dzieło
Smartfon Grzesia
(1)
Temat: czas
2001-
(113)
2001-0
(5)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
Fizyka wczoraj, dziś, jutro
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Piła - Warsztaty Terapii Zajęciowej
(1)
Pruszków (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Vancouver (Kanada)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(169)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(140)
Artykuł z czasopisma fachowego
(96)
Poradnik
(78)
Ćwiczenia i zadania
(52)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(51)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(50)
Artykuł z czasopisma naukowego
(46)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(21)
Artykuł problemowy
(19)
Opracowanie
(18)
Podręczniki
(17)
Materiały pomocnicze
(16)
Poradniki
(16)
Wywiad dziennikarski
(16)
Monografia
(14)
Scenariusz zajęć
(14)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(13)
Podręczniki akademickie
(11)
Case study (studium przypadku)
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(7)
Czasopismo pedagogiczne
(6)
Gry i zabawy
(6)
Poradniki dla nauczycieli
(6)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(5)
Poradniki dla rodziców
(5)
Fotografia
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Raport z badań
(4)
Scenariusze zajęć
(4)
Ćwiczenia logopedyczne
(4)
Artykuł z czasopisma medycznego
(3)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Plansze do gry
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Artykuł przeglądowy
(2)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(2)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Encyklopedie
(2)
Film polski
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Poradniki dla chorych i niepełnosprawnych
(2)
Rysunek
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(1)
Artykuł z czasopisma przyrodniczego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Broszura
(1)
Czasopismo psychologiczne
(1)
Dyskusja
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Kolaż
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Opowiadanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradnik praktyczny
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Porady internetowe
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Recenzja literacka
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół specjalnych
(1)
Studium przypadku
(1)
Terapia zabawą
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(290)
Medycyna i zdrowie
(255)
Psychologia
(200)
Socjologia i społeczeństwo
(86)
Językoznawstwo
(21)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(11)
Rozwój osobisty
(11)
Hobby i czas wolny
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Świat Problemów
(104)
Serwis Informacyjny Narkomania
(33)
Remedium
(29)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(27)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(18)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(13)
Niebieska Linia : dwumiesięcznik poświęcony problematyce przemocy
(12)
Problemy Narkomanii
(11)
Wychowanie na co dzień
(11)
Chowanna
(9)
Problemy Alkoholizmu
(9)
Gazeta Szkolna
(7)
Głos Pedagogiczny
(7)
Życie Szkoły
(7)
Wychowawca
(6)
Arteterapia : terapia sztuką w praktyce
(5)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(5)
Głos Nauczycielski
(5)
Nowa Szkoła
(5)
Terapia
(5)
Bliżej Przedszkola
(4)
Charaktery
(4)
Edukacja i Dialog
(4)
Lider
(4)
Nauczyciel i Szkoła
(4)
Szkoła Specjalna
(4)
Biblioteka Publiczna
(3)
Dyrektor Szkoły
(3)
Nauczanie Początkowe
(3)
Opieka Wychowanie Terapia
(3)
Wychowanie na Co Dzień
(3)
Alkoholizm i Narkomania
(2)
Biblioterapeuta : Biuletyn Informacyjny Polskiego Towarzystwa Biblioterapeutycznego
(2)
Biologia w Szkole
(2)
Edukacja Wczesnoszkolna
(2)
Meritum
(2)
Polonistyka
(2)
Poradnik Językowy
(2)
Praca Socjalna
(2)
Problemy Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie w Przedszkolu
(2)
Biblioteka Szkolne Centrum Informacji
(1)
Biblioteka w Szkole
(1)
Coaching Focus : twój rozwój, sukces, szczęście
(1)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja dla Bezpieczeństwa
(1)
Fizyka w Szkole z Astronomią : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(1)
Język Polski w Gimnazjum
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Kultura Fizyczna
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Niebieska Linia
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Promocja Zdrowia. Nauki Społeczne i Medycyna
(1)
Przedszkolak i Uczeń
(1)
Rewalidacja
(1)
Sens : psychologia dla ciebie
(1)
Terapia : Uzależnienia i Współuzależnienia
(1)
Tygodnik Pilski
(1)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(1)
Zeszyty Szkolne
(1)
943 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka stanowi zbiór tekstów poświęconych szeroko pojętej problematyce funkcjonowania człowieka we współczesnym świecie. Autorzy, reprezentanci różnych dyscyplin nauki, postanowili przyjrzeć się bliżej kontekstom, w jakich zachodzą. Cykl monografii, których ta książka stanowi część, składa się z artykułów psychologów, socjologów, pedagogów, prawników, lekarzy. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, czy wobec przemian społeczno-ekonomicznych, politycznych i obyczajowych, jakie mają miejsce w ostatnich latach - zdrowy i stabilny rozwój współczesnego człowieka - jest zagrożony. Zgodnie z wynikami badań, przeciętny młody Polak to osoba dobrze wykształcona, ambitna i dobrze przygotowana do przemian społecznych. Na pierwszym miejscu wśród swoich potrzeb stawia wolność, podkreśla poczucie autonomii, tolerancji wobec różnych form życia. Obecna sytuacja społeczna stanowi dla niego zarazem lepszy w stosunku do ubiegłych pokoleń kontekst rozwojowy, jak i źródło niepewności. Wyróżnia się sześć poziomów kontekstu rozwojowego: intraindywidualny, interindywidualny, rodzinny, towarzyski, społeczno-kulturowy i historyczny. Wszystkie z wyżej wymienionych kontekstów zostały poddane analizie w prezentowanym zbiorze tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50639 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40498 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33559, 33701 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie = Etudes Monographiques de l'Ecole Normale Superieure a Cracovie ISSN 0239-6025 ; nr 451)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116063, 96732 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96733 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37335 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63581 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Arteterapia dla dzieci i młodzieży. Scenariusze zajęć może stanowić cenną pomoc dla nauczycieli, pedagogów, metodyków, arteterapeutów oraz studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Z tej publikacji, jak z przewodnika, mogą korzystać wszyscy, którzy prowadząc różne grupy zajęć, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy, dających uczestnikom radość tworzenia i zwiększających efektywność działań twórczych. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza ma charakter teoretyczny i wprowadzający – pozwala na poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej arteterapii. Natomiast część druga zawiera scenariusze zajęć wraz z dokumentacją fotograficzną, ujęte w trzech blokach tematycznych: Zmysły, Cztery pory roku i Interakcje. Uczestnikami proponowanych warsztatów mogą być dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież licealna. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Każda z bajek profilaktycznych zaprezentowana w tej publikacji porusza inną problematykę, którą akcentuję po każdej z nich. Mamy nadzieję, że sformułowane przez Autorkę wskazówki zainspirują pedagogów lub terapeutów do stworzenia tematycznych scenariuszy wychowawczych lub do wyboru zagadnień odpowiednich do pracy z określonym dzieckiem lub grupą terapeutyczną.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Temat
Falkowski, Jakub Grzegorzewska, Maria Doroszewska, Janina Han-Ilgiewicz, Natalia Hulek, Aleksander Jedlewski, Stanisław Joteyko, Józefa Kirejczyk, Kazimierz Konopnicki, Jan Korczak, Janusz Pańczyk, Jan Pietrzak, Włodzimierz Sękowska, Zofia Polski Związek Głuchych Polski Związek Niewidomych UNESCO UNICEF Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagogika specjalna Adaptacja Adopcja Afazja Agresywność Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu Zespół ADHD Zespół Aspergera Autyzm Terapia behawioralna Biblioterapia Metoda Dobrego Startu Dogoterapia Dojrzałość szkolna Domy dziecka Doradcy zawodowi Zespół Downa Drama (pedagog.) Dwujęzyczność Dysleksja i dysgrafia Dyslalia Dziecko ulicy Kształcenie integracyjne Edukacja domowa Emisja głosu Fizykoterapia Fonogesty Gimnastyka korekcyjna Głuchoniewidomi Testy na iloraz inteligencji Implanty Indywidualny tok nauki Integracja percepcyjno-motoryczna Integracja społeczna Jąkanie Język migowy Klasa szkolna (socjol.) Komunikacja interpersonalna Lateralizacja Lęk Metoda Petö Metoda Montessori Zakłady poprawcze i wychowawcze Molestowanie seksualne Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa Mowa Mukowiscydoza Muzykoterapia Myślenie Nauczanie Niepełnosprawność Niepowodzenia szkolne Głusi Niewidomi Obowiązek szkolny Odruchy Osobowość Otyłość Padaczka Pamięć Pedagodzy specjalni Pomoc postpenitencjarna Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne Pozbawienie władzy rodzicielskiej Przedszkola specjalne Przemoc Psychoterapia Rehabilitacja medyczna Pedagogika resocjalizacyjna Samobójstwo Poczucie własnej wartości Schizofrenia Metoda Sherborne Sieroctwo Słuch Socjalizacja Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych Spostrzeganie Stres Stwardnienie rozsiane Subkultura Światowa Organizacja Zdrowia Świetlice Telepraca Ubezpieczenia społeczne Uczenie się Niedorozwój umysłowy Zespół Ushera Uwaga (psychol.) Postawa ciała Terapia zajęciowa Wagary Wolontariusze Wsparcie społeczne Wykluczenie społeczne Zakład pracy chronionej Zespół dziecka potrząsanego Zez Zmęczenie Zmysły
Gatunek
Słownik zawiera: hasła z zakresu diagnozy i stymulacji rozwoju dzieci z różnymi rodzajami i stopniem niepełnosprawności; patologii i profilaktyki rozwoju; edukacji, rehabilitacji, resocjalizacji oraz terapii medycznej i psychologiczno-pedagogicznej osób niepełnosprawnych; społecznego funkcjonowania osób niepełnosprawnych w różnych środowiskach życia; regulacji prawnych dotyczących tych osób; biogramy prekursorów i twórców pedagogiki specjalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106760 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48566 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45256 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64221 P 3,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Falkowski, Jakub Grzegorzewska, Maria Doroszewska, Janina Han-Ilgiewicz, Natalia Hulek, Aleksander Jedlewski, Stanisław Joteyko, Józefa Kirejczyk, Kazimierz Konopnicki, Jan Korczak, Janusz Pańczyk, Jan Pietrzak, Włodzimierz Sękowska, Zofia UNESCO UNICEF Polski Związek Głuchych Polski Związek Niewidomych Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagogika specjalna Adaptacja Adopcja Afazja Agresywność Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu Zespół ADHD Zespół Aspergera Autyzm Terapia behawioralna Biblioterapia Metoda Dobrego Startu Dogoterapia Dojrzałość szkolna Domy dziecka Doradcy zawodowi Zespół Downa Drama (pedagog.) Dwujęzyczność Dysleksja i dysgrafia Dyslalia Dziecko ulicy Kształcenie integracyjne Edukacja domowa Emisja głosu Fizykoterapia Fonogesty Gimnastyka korekcyjna Głuchoniewidomi Testy na iloraz inteligencji Implanty Indywidualny tok nauki Integracja percepcyjno-motoryczna Integracja społeczna Jąkanie Język migowy Klasa szkolna (socjol.) Komunikacja interpersonalna Lateralizacja Lęk Metoda Petö Metoda Montessori Zakłady poprawcze i wychowawcze Molestowanie seksualne Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa Mowa Mukowiscydoza Muzykoterapia Myślenie Nauczanie Niepełnosprawność Niepowodzenia szkolne Głusi Niewidomi Obowiązek szkolny Odruchy Osobowość Otyłość Padaczka Pamięć Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagodzy specjalni Pomoc postpenitencjarna Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne Pozbawienie władzy rodzicielskiej Przedszkola specjalne Przemoc Psychoterapia Rehabilitacja medyczna Pedagogika resocjalizacyjna Samobójstwo Poczucie własnej wartości Schizofrenia Metoda Sherborne Sieroctwo Słuch Socjalizacja Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych Spostrzeganie Stres Stwardnienie rozsiane Subkultura Światowa Organizacja Zdrowia Świetlice Telepraca Ubezpieczenia społeczne Uczenie się Niedorozwój umysłowy Zespół Ushera Uwaga (psychol.) Postawa ciała Terapia zajęciowa Wagary Wolontariusze Wsparcie społeczne Wykluczenie społeczne Zakład pracy chronionej Zespół dziecka potrząsanego Zez Zmęczenie Zmysły
Gatunek
Słownik zawiera: hasła z zakresu diagnozy i stymulacji rozwoju dzieci z różnymi rodzajami i stopniem niepełnosprawności; patologii i profilaktyki rozwoju; edukacji, rehabilitacji, resocjalizacji oraz terapii medycznej i psychologiczno-pedagogicznej osób niepełnosprawnych; społecznego funkcjonowania osób niepełnosprawnych w różnych środowiskach życia; regulacji prawnych dotyczących tych osób; biogramy prekursorów i twórców pedagogiki specjalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39365 P. (50) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu terapeuty pedagogicznego lub chcą podjąć działania pomocowe wobec uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Szeroki zakres teoretyczny i praktyczny terapii pedagogicznej został świadomie ograniczony do wybranych zagadnień i połączony z kształtowaniem u Czytelnika postawy krytycznego myślenia i refleksyjności. nagroda PTDNiniejsza książka powstała we współpracy dwóch autorek, których zainteresowania naukowe i długoletnia praktyka pedagogiczna koncentrują się wokół zagadnień związanych z pomocą psychopedagogiczną i wspomaganiem rozwoju dziecka – ucznia ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Autorki mają nadzieję, że Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia stanowić będzie źródło informacji i kształtowania umiejętności i postaw terapeutycznych, jak też namysłu nad codziennością terapeutyczną. Szczególnie pomocna może być krótka refleksja nad proponowanymi zagadnieniami po każdym rozdziale i zamieszczony tam wykaz literatury tematycznej. Niniejsza publikacja jest poszerzoną i zmienioną wersją pozycji autorek z roku 2015 Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja. Struktura książki obejmuje dziewięć rozdziałów. Rozdział pierwszy jest wprowadzeniem czytelnika w obszar zagadnień związanych z terapią pedagogiczną, w którym podejmowane są próby wyjaśnienia podstawowych terminów i ich różnicowania, lokowania terapii w obszarze pedagogiki oraz pokazania relacji między terapią a wychowaniem. W tej części publikacji zdefiniowano terapię pedagogiczną w odniesieniu do pracy nauczyciela, a także zawarto przegląd opracowań z zakresu podjętej problematyki w ujęciu chronologicznym. Rozdział drugi poświęcony jest charakterystyce trudności w uczeniu się rozumianych jako przedmiot oddziaływań terapeuty. Autorki ukazują szerokie spektrum ich definiowania i rozumienia, porządkują znaczenie i stosowanie pojęć tematycznych, ze szczególnym wyjaśnieniem specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. W tym miejscu podjęto analizę trudności w zachowaniu współwystępujących z dysleksją rozwojową, np. ADHD. Związek między problemami w uczeniu się a tymi zachowaniami wskazuje potrzebę podejmowania kompleksowych, holistycznych działań terapeutycznych, w których łączą się i przenikają cztery tory działań: psychoterapeutyczny, psychokorekcyjny, psychodydaktyczny i ogólnorozwojowy. Skuteczność tego rodzaju pracy jest możliwa pod warunkiem współdziałania nauczyciela terapeuty z rodzicami ucznia, o czym traktuje jeden z podrozdziałów. W rozdziale trzecim znajdują się treści dotyczące zajęć korekcyjno-kompensacyjnych analizowane w kilku aspektach: organizacyjnym, prawnym, metodycznym, kompetencyjnym. Stanowi on kompendium wiedzy na temat tego, jak organizować zajęcia, jak kwalifikować do nich uczniów, w jaki sposób opracować program i plan terapii, jak zaplanować jednostkę metodyczną zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz jakie kompetencje winien posiadać nauczyciel prowadzący ten rodzaj specjalistycznych zajęć. Kolejny rozdział niniejszej pracy to prezentacja metod, programów i ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, pogrupowanych w dwa bloki tematyczne: metody usprawniania funkcji percepcyjno-motorycznych oraz metody doskonalące umiejętność czytania i pisania. Nie jest to nowatorski element niniejszej publikacji, ale przypomina on i porządkuje materiał dotąd znany i stosowany, w skrótowej formie prezentuje jego główne założenia i przykładowe ćwiczenia oraz podaje ich źródła, do których czytelnik może sięgnąć w sytuacji większego zainteresowania danym tematem. W rozdziale piątym znajduje się prezentacja nowatorskich metod nauki czytania, co może pomóc nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej we właściwym ich doborze do potrzeb dziecka. Celem autorek jest rozwijanie świadomości nauczyciela co do tego, że nie należy kłaść dużego nacisku na metodę, gdyż dziecko często samo dokonuje wyboru, co należy tylko uszanować i rozwijać. Wśród opisywanych metod nauki czytania znajdują się m.in.: metoda czytania globalnego Glenna Domana, metoda wertykalna upowszechniona za sprawą Jadwigi Włodek-Chronowskiej, metoda symultaniczno-sekwencyjna Jagody Cieszyńskiej oraz metoda nauki pisania Ireny Majchrzak. Kolejny rozdział zawiera treści związane z technikami relaksacji adresowanymi do uczniów, u których współwystępują zaburzenia zachowania typu ADHD i agresja. Są tu przykłady rozwiązań wychowawczo-terapeutycznych, ćwiczeń relaksujących czy oddziaływań psychoterapeutycznych możliwych do stosowania przez nauczyciela. Zamieszczone przykłady dotyczą różnych rozwiązań terapeutycznych i wychowawczych wykorzystywanych w praktyce pedagogicznej. Opis metod alternatywnych, wspomagających proces klasycznej terapii pedagogicznej, wypełnia siódmy rozdział. Znajdują się tu: metoda integracji sensorycznej A. Jean Ayres, metoda kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona, program korekty dysleksji Rona Davisa, program stymulacji półkul mózgowych Dirka Bakkera, metoda EEG biofeedback. Każda z opisanych metod ma swoich zwolenników i przeciwników. Zarówno związane z nimi kontrowersje, jak i ich zalety dopełniają treści tego rozdziału. Warto zaznaczyć szersze zastosowanie niektórych metod do pracy z uczniem niepełnosprawnym zgodnie z aktualnym rozumieniem i sposobem realizowania terapii pedagogicznej w obszarze pedagogiki specjalnej. W rozdziale ósmym prezentowane są formy arteterapii, takie jak: biblioterapia, dramatoterapia, plastykoterapia, muzykoterapia, choreoterapia. Włączenie tych technik terapeutycznych ma pokazać szerokie spektrum oddziaływań holistycznych na dziecko z problemami oraz utrudnieniami rozwojowymi i edukacyjnymi. Rozdział dziewiąty odwołuje się do terapii pedagogicznej w ocenie nauczycieli praktyków i studentów terapii pedagogicznej. Dyskusja w danym obszarze tematycznym toczy się wokół wybranych zagadnień inspirowanych praktyką, takich jak: warunki organizacji terapii pedagogicznej w szkole, stosowane w praktyce metody terapii, kwalifikacje nauczycieli terapeutów, motywacja do pracy terapeutycznej, problemy nauczycieli terapeutów i ich oczekiwania. W tym rozdziale zamieszczono pytania studentów dotyczące problematyki szeroko rozumianej terapii pedagogicznej, na które odpowiadają autorki pracy, korzystając ze swojej wiedzy i własnych doświadczeń zawodowych. Wydawać by się mogło, iż obszar terapii został dawno zagospodarowany i wnikliwie zanalizowany – istnieje wiele przewodników, opracowań metodycznych i pomocy. Rzeczywistość edukacyjna pozostaje jednak na marginesie tych zmian, nadal zanurzona jest w działaniach klasycznych, bazujących na treningach, kartach pracy, rutynowych działaniach w relacji terapeuta–dziecko. Współczesny świat atakuje wielością, różnorodnością, tempem oraz dynamiką zmian, co powoduje rodzaj napięcia między działaniem a myśleniem, teorią a praktyką oraz rodzi retoryczne pytania: „jak?”, „w jaki sposób?”, „po co?”, „dlaczego?”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 785.)
Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni, logopedzi, terapeuci, pracownicy oświaty i wszyscy zainteresowani problematyką diagnozy i postępowania diagnostycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114136 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41371 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Uwierz w siebie" to program wychodzący naprzeciw problemom w nauce czytania i pisania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Odbiorca (terapeuta, logopeda, oligofrenopedagog) znajdzie tu szczegółowy program postępowania i pracy z dziećmi. Program ten został skonstruowany tak, aby w przyjętych w nim założeniach, celach, treściach nauczania oraz metodach ich realizacji uwzględnione były potrzeby intelektualne dziecka, a także aby sprzyjał wyrównywaniu braków edukacyjnych. Proponowana pozycja może być wykorzystana w pracy z uczniami klas 1-3 oraz 4-6 szkoły podstawowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104914 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47363 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37631 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31304 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63127 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Uwierz w siebie" to program wychodzący naprzeciw problemom w nauce czytania i pisania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Odbiorca (terapeuta, logopeda, oligofrenopedagog) znajdzie tu szczegółowy program postępowania i pracy z dziećmi. Program ten został skonstruowany tak, aby w przyjętych w nim założeniach, celach, treściach nauczania oraz metodach ich realizacji uwzględnione były potrzeby intelektualne dziecka, a także aby sprzyjał wyrównywaniu braków edukacyjnych. Proponowana pozycja może być wykorzystana w pracy z uczniami klas 1-3 oraz 4-6 szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ta to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji. Stymulacja procesów sensomotorycznych została przedstawiona tu zgodnie z założeniami teorii integracji sensorycznej (SI) i dodatkowo przyczynia się do usprawniania procesów poznawczych. Zaproponowane przez autorki zadania dają nauczycielowi czy terapeucie swobodę wyboru i umożliwiają dostosowanie się do potrzeb każdego dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51053 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39884 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45216 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64008 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Potrzeba napisania książki zrodziła się w rozmowach z terapeutami i pedagogami, którzy wielokrotnie wskazywali na deficyt publikacji ukazujących możliwości wykorzystania muzyki i wyobrażeń w procesie edukacyjnym oraz terapeutycznym. Pedagodzy mają problem z zagospodarowaniem potencjału tak popularnego wśród młodzieży medium, jakim jest muzyka. Nie są przygotowani do świadomego włączania jej w proces edukacyjny, patrząc na to działanie przez pryzmat celów terapii pedagogicznej i edukacji zdrowotnej (dotyczy to również nauczycieli edukacji muzycznej, którzy w toku edukacji akademickiej z reguły nie są przygotowywani do wykorzystywania rozwojowych i terapeutycznych walorów płynących z muzyki). Zaprzepaszczają tym samym jedną z niebanalnych możliwości budowania dobrych relacji, pozytywnej atmosfery sprzyjającej uczeniu się i rozwojowi, a także wskazywania na zdrowotne aspekty kontaktu z muzyką. Okazuje się, że nie jest to wyzwanie jedynie dla pedagogów, również wśród psychologów i terapeutów (także muzykoterapeutów!) często są to zagadnienia jeszcze niedostatecznie zgłębione. Dlatego książka ta wpisuje się – po Podstawach muzykoterapii (Stachyra 2014a), a także Modelach, metodach i podejściach w muzykoterapii (Stachyra 2012b) – w cykl wydawnictw przedstawiających aktualny obraz muzykoterapii na świecie oraz ukazujących różne aspekty rozwojowego i terapeutycznego zastosowania muzyki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Słownik zawiera najważniejsze zagadnienia, pojęcia oraz terminy z dziedziny pedagogiki i psychologii, które zostały przedstawione w bardzo przystępny sposób. Publikacja ta pomoże w rozwiązaniu problemów szkolnych, jak również w pogłębianiu wiedzy na własny użytek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103905 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47688 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47600 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38114 P (50) (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31930 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44292 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68124 P 2,1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej