Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(697)
IBUK Libra
(35)
Forma i typ
Książki
(662)
Publikacje naukowe
(103)
Publikacje fachowe
(72)
Publikacje dydaktyczne
(39)
E-booki
(36)
Poradniki i przewodniki
(35)
Artykuły
(29)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Czasopisma
(2)
Książka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(903)
wypożyczone
(48)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(315)
Czytelnia Piła
(24)
Wypożyczalnia Chodzież
(108)
Czytelnia Chodzież
(10)
Wypożyczalnia Czarnków
(157)
Wypożyczalnia Trzcianka
(60)
Czytelnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(109)
Czytelnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(123)
Czytelnia Wągrowiec
(28)
Informatorium
(12)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(15)
Mruk Henryk
(14)
Wrzosek Wojciech
(12)
Altkorn Jerzy
(11)
Kotler Philip
(11)
Garbarski Lechosław
(10)
Wiśniewski Andrzej
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Ehrlich Andrzej
(8)
Duliniec Elżbieta
(7)
Szulce Halina
(7)
Kramer Teodor
(6)
Kłeczek Ryszard
(6)
Styś Aniela
(6)
Baran Radosław
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kowal Witold
(5)
Marchel Paweł
(5)
Pilarczyk Bogna
(5)
Sztucki Tadeusz
(5)
Woźniczka Jarosław
(5)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Florek Magdalena
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Maison Dominika
(4)
Mazur Marek
(4)
Naumowicz Krystyna
(4)
Pietraszewski Marian
(4)
Ries Al
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adamczuk Franciszek
(3)
Białecki Klemens Paweł
(3)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(3)
Domański Tomasz
(3)
Drucker Peter F
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Górska Grażyna
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Lipka Anna
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rosa Grażyna
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Surówka-Marszałek Danuta
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Trout Jack
(3)
Witkowska Magda
(3)
Żurawik Barbara
(3)
Żurawik Wojciech
(3)
Żyminkowski Tomasz
(3)
Armstrong Michael
(2)
Awdziej Marcin
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bywalec Czesław
(2)
Cwalina Wojciech
(2)
Czubała Anna
(2)
Davies Peter
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gawrecki Lechosław
(2)
Gospodarek Tadeusz
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Hauke Aleksandra
(2)
Jabłoński Andrzej
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Karwowski Jan
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kociołek-Balawejder Elżbieta
(2)
Kornak Aleksander
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Król Małgorzata
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Loska Magdalena
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(120)
2010 - 2019
(230)
2000 - 2009
(224)
1990 - 1999
(151)
1980 - 1989
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(208)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(730)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(665)
nieznany (po)
(56)
angielski
(6)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(37)
Szkoły wyższe
(29)
Dyrektorzy szkół
(14)
Nauczyciele
(11)
Bibliotekarze
(9)
Nauczyciele bibliotekarze
(9)
Przedsiębiorcy
(6)
Dorośli
(5)
Studenci
(5)
Doradcy personalni
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Coachowie
(2)
Pedagodzy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Podręcznik
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing
(309)
Zarządzanie
(90)
Przedsiębiorstwo
(75)
Konsumenci (ekon.)
(40)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Reklama
(38)
Public relations
(36)
Marketing elektroniczny
(35)
Kadry
(29)
Internet
(27)
Turystyka
(27)
Menedżerowie
(26)
Marketing polityczny
(25)
Marketing strategiczny
(25)
Usługi
(21)
Marketing partnerski
(19)
Środki masowego przekazu
(18)
Media społecznościowe
(17)
Konkurencja
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Kultura organizacyjna
(15)
Organizacja
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Innowacje
(14)
Komunikacja interpersonalna
(14)
Motywacja pracy
(14)
Szkolnictwo
(14)
Banki
(13)
Komunikacja społeczna
(13)
Negocjacje
(13)
Praca
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Przywództwo
(13)
Globalizacja
(12)
Promocja handlowa
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Organizacje
(11)
Rynek
(11)
Handel
(10)
Obsługa klienta
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Finanse
(9)
Logistyka gospodarcza
(9)
Marketing społecznościowy
(9)
Marketing terytorialny
(9)
Przedsiębiorstwo usługowe
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Strony WWW
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Znaki towarowe
(9)
Bibliotekarstwo
(8)
Coaching
(8)
Ekonomia
(8)
Facebook
(8)
Gospodarka
(8)
Controlling
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Marketing sieciowy
(7)
Motywacja
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Praca zespołowa
(7)
Rynek pracy
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Ceny
(6)
Decyzje
(6)
Etyka biznesu
(6)
Handel zagraniczny
(6)
Hotelarstwo
(6)
Jakość produktu
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Kreatywność
(6)
Lojalność konsumentów
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Marketing personalny
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Wybory prezydenckie
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Badania marketingowe
(5)
Bezrobocie
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Kariera
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Logistyka
(5)
Marketing bezpośredni
(5)
Marketing w bibliotece
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Oświata
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Sport
(5)
Spożycie
(5)
Sukces
(5)
Współdziałanie
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Temat: dzieło
Wiadomości Literackie (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(98)
1901-2000
(16)
1989-
(16)
1989-2000
(12)
1945-1989
(10)
2001-0
(6)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(50)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Białoruś
(1)
Billund (Dania)
(1)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Negocjacje
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(51)
Podręczniki akademickie
(49)
Poradnik
(47)
Monografia
(28)
Poradniki
(27)
Podręcznik
(26)
Artykuł z czasopisma fachowego
(21)
Praca zbiorowa
(20)
Podręczniki
(19)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(14)
Materiały pomocnicze
(14)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(13)
Raport z badań
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Wywiad dziennikarski
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Blogi
(3)
Encyklopedie
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Synteza
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Film
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(190)
Edukacja i pedagogika
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Psychologia
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Językoznawstwo
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(9)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Poradnik Bibliotekarza
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Dyrektor Szkoły
(2)
Dzieciństwo w oblężeniu : łatwy cel dla wielkiego biznesu
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Poradnik Językowy
(1)
Świat Problemów
(1)
Życie Szkoły
(1)
732 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81901 P (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65222 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29834 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aby stosować marketing partnerski, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę o rynku. Ciągły rozwój rynku, pojawiające się bariery popytowe wywołane wzrostem konkurencji, a także większa świadomość konsumentów, narzucają podmiotom rynkowym nowe zachowania, jakim jest zmiana myślenia firm z transakcyjnego na partnerskie. Obecnie firmy są zmuszone do poszukiwania nowych celów oraz strategii marketingowych. Muszą nauczyć się myśleć perspektywicznie, zdając sobie sprawę, że działania, które podejmują i będą podejmować, powinny być podporządkowane potrzebom, wymaganiom, pragnieniom klientów. Zaadaptowanie koncepcji marketingu partnerskiego oznacza gruntowną zmianę stylu i zasad działania przedsiębiorstwa w wielu obszarach: kultury organizacyjnej, przywództwa, zarządzania i sposobu wykorzystania zasobów, to znaczy ludzi, technologii i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109703 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46643 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90972, 90971 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28368 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100465 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59654 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80024, 84742 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 174, [1] s. : tab. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98535, 96633 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96634 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja / Klaus Kobjoll. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2000. - 176 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111487, 84127 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wyd. na podstawie najnowszego 14 wydania oryginału. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2012, 2013. - XXV, [I], 708 s., D15, P56, S12, F4, I26 : il. ; 28 cm
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. To fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd.7. - Warszawa : Wydaw. FELBERG SJA, 1999. - 743, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 26 cm.
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84047 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65903 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 3. - Warszawa : Gebethner i S-ka, 1994. - 743 s. : rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78992, 78993 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 1689-6556 ; nr 196.)
Autor
Temat
W książce skupiono się na zagadnieniu kluczowym dla sprawności zarządzania, tj. kontroli skuteczności, ale w odniesieniu do jednej z funkcji przedsiębiorstwa, czyli marketingu. Uwzględniono zmienność koncepcji marketingowej, która w coraz to nowych propozycjach postuluje zmianę filozofii działania. Poprzez rozpoznanie zagadnienia skuteczności marketingowej i jego obecności w problematyce kontroli marketingowej oraz poprzez badania empiryczne podjęto próbę oceny zdolności kontroli marketingowej - zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i w wymiarze empirycznym - do interpretacji skuteczności we wszystkich aspektach, które legły u podstaw różnych koncepcji marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105899 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej