Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(221)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(12)
E-booki
(1)
Książka
(1)
Publikacje
(1)
Dostępność
dostępne
(311)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(120)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(33)
Czytelnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Wypożyczalnia Trzcianka
(12)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(37)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(47)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Informatorium
(1)
Autor
Mruk Henryk
(12)
Wrzosek Wojciech
(11)
Wiśniewski Andrzej
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Kotler Philip
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Altkorn Jerzy
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(5)
Szulce Halina
(5)
Baran Radosław
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Domański Tomasz
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Florek Magdalena
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drucker Peter F
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Karwowski Jan
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Trout Jack
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baker Michael J
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cetner Jan
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Duraj Jan
(1)
Eager William
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Geuns Orlando
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(66)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(222)
Język
polski
(200)
nieznany (po)
(20)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(7)
Studenci
(4)
Nauczyciele
(2)
Audytorzy
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Podręcznik
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Marketing
(129)
Zarządzanie
(25)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing strategiczny
(14)
Turystyka
(14)
Public relations
(12)
Marketing elektroniczny
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(8)
Kadry
(7)
Marketing partnerski
(6)
Menedżerowie
(6)
Promocja handlowa
(6)
Globalizacja
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Praca
(5)
Reklama
(5)
Firma (nazwa)
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Finanse
(3)
Handel
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Design thinking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpoczynek
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Asertywność
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Podręcznik
(26)
Podręczniki
(19)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
222 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Design thinking : inspiracje dla dydaktyki / Zofia Okraj. - Warszawa : Difin, 2020. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Design thinking jest podejściem inspirującym i przydatnym w wielu dziedzinach ludzkiego działania także w edukacji, gdzie możliwe jest jego wieloaspektowe zastosowanie zarówno w całości, jako procesu projektowania rozwiązań lub częściowo, przez wykorzystanie różnych technik i narzędzi, za pomocą których można rozwijać w uczniach/studentach empatię, kreatywność, a także zdolność do innowacyjnego współdziałania w zespole. W książce Czytelnik znajdzie inspiracje teoretyczne dotyczące design thinking, obejmujące opis: istoty i celów jego podejścia, jego fazy, zasady, a także efekty w kontekście wiedzy o twórczości. Ważną część publikacji stanowią przydatne dla nauczycieli inspiracje metodyczne zawierające opisy technik i narzędzi związanych z design thinking wraz z przykładami ich zastosowania w procesie kształcenia oraz analiza uwarunkowań tego procesu. Treści teoretyczne dopełniają inspirujące egzemplifikacje twórczej pracy dydaktycznej z wykorzystaniem design thinking realizowane przez nauczycieli na wszystkich szczeblach kształcenia: w szkole podstawowej, średniej i wyższej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116511 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52686 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / [Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111873 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie/ Marcin Żmigrodzki. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2021. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Ze względu na wysoką wydajność tego sposobu realizowania zadań coraz więcej firm i branż przestawia się na działanie na projektach. Nawet jeśli w tej chwili jeszcze bardzo nie chcesz, to już za moment możesz nie mieć wyjścia. A skoro przed zarządzaniem projektami nie uciekniesz, to może po prostu nauczysz się, jak robić to dobrze i skutecznie? Poznaj projektową terminologię i metodykę. Dowiedz się, jak prowadzi się projekt oraz zespół projektowy. Zobacz, jak działają najskuteczniejsi - ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w sztuczki i chwyty stosowane przez doświadczonych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90958, 90957, 90959, 90961, 79683, 79684, 87912 (7 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90960 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31278, 31277 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 99777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych. 1.Pojęcie.istota i funkcje marki 2.Wizerunek i tożsamość marki 3.Wartość,siła i kapitał marki 4.Pozycjonowanie marki 5.Strategie zarządzania marką 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111999 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować firmom. Maksymalizacja i czerpanie z różnorodności w miejscu pracy jest ważnym zagadnieniem dla dzisiejszej jakości zarządzania i nie tylko zarządzania zasobami ludzkimi. Organizacje wykorzystują różnorodność by stać się bardziej kreatywnymi i otwartymi na zmiany. Dlatego istotna jest odpowiedź na pytanie, jak można efektywnie zarządzać różnorodnością w organizacji. Publikacja zawiera kompleksową i empirycznie zbadaną wiedzę z zakresu zarządzania różnorodnością z uwzględnieniem podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. W książce Autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w Polsce. Adresatem publikacji są przede wszystkim badacze zgłębiający omawiane zagadnienie, studenci oraz kadra zarządzająca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41560 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47954 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67796 P 16,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności tej pracy. M.in. niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102805 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96372, 96371 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45517 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30121 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42182 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62021 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej