Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(104)
Forma i typ
Książki
(104)
Poradniki i przewodniki
(33)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(17)
Wypożyczalnia Czarnków
(31)
Wypożyczalnia Trzcianka
(24)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Karcz Kornelia
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Bloch Michał
(2)
Espinoza Chip
(2)
Grela Joanna
(2)
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Kotler Philip
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Patten Dave
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Witkowska Magda
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Baverstock Alison
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Berendt Joanna
(1)
Berkley Holly
(1)
Bernacki Marek
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Carnegie Dale
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Church Allan H
(1)
Ciereszko Roman
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cyr Donald G
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Drab Adam
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Dębski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Brian
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gray Douglas A
(1)
Gregory Anne
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gut Jerzy
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hartley Gregory
(1)
Harvey Christine
(1)
Hiam Aleksander
(1)
Hope Ewa
(1)
Iwuć Marcin
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karinch Maryann
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kobylińska Hanna
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lee Nancy
(1)
Lorenc Vesna
(1)
Machalska Marta
(1)
Maciołek Dominika
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Mayer Robert
(1)
Miles Louella
(1)
Moczko-Wdowczyk Sabina
(1)
Motyl Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mucha Monika
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nagłowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(103)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(103)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Przedsiębiorcy
(4)
Dyrektorzy szkół
(3)
Pracodawcy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(31)
Zarządzanie
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(9)
Menedżerowie
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Coaching
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Strony WWW
(6)
Internet
(5)
Kadry
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przywództwo
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Praca zespołowa
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Szkolnictwo
(4)
Autoprezentacja
(3)
Facebook
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Pokolenie Y
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Sukces
(3)
Znaki towarowe
(3)
Biznesplan
(2)
Cyberkultura
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Ukraińcy
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adresy domenowe
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Argumentacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
E-learning
(1)
Edytorstwo
(1)
Empatia
(1)
Finanse
(1)
Forum (informat.)
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hosting
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kohezja
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Włochy
(2)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(47)
Poradniki
(27)
Opracowanie
(4)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Psychologia
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elastyczne zarządzanie czasem / Izabela Krejca-Pawski. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno.)
Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć! Ta książka przeprowadzi cię przez strategię 5 kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34040 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113114 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Grzegorz Krzemień, przedsiębiorca, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej, zebrał w tej książce wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49454 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91582 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching odczarowany : narzędzia i rozwiązania biznesowe / Robert Grzybek. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 281 s., [1] k. tabl. złoż. : il. ; 22 cm.
Możesz nic nie wiedzieć o coachingu, a i tak ta książka cię zachwyci i wzruszy. Ale jeśli chcesz się czegoś o coachingu dowiedzieć, to jest to źródło doskonałe, w zasadzie trzy książki w jednej. W poszczególnych rozdziałach autor z rzadko spotykanym dystansem i humorem dzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz stosowania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennej praktyce biznesowej. Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań coachingu biznesie. Narzędzia, schematy komunikacyjne, podpowiedzi i anegdoty. Autor podchodzi do coachingu w sposób wnikliwy, bezstronny i sceptyczny i - odzierając go z odium magii i złych emocji - pokazuje jego racjonalne i skuteczne oblicze. Dociekliwy czytelnik znajdzie tu krótką historię coachingu w Polsce i na świecie oraz wyjaśnienie, jak w realistyczny sposób mierzyć jego skuteczność. To lektura obowiązkowa dla menedżerów sprzedaży oraz liderów wszelkich funkcji w organizacjach biznesowych. Pierwsi skorzystają ucząc się, jak pracować z handlowcami, aby ci samodzielnie doskonalili umiejętności i podnosili efektywność. Dla pozostałych książka stanowi źródło wiedzy i inspiracji do stosowania metod coachingowych w zarządzaniu. Wyjaśnia też, na jakich warunkach warto inwestować we wsparcie zewnętrznego coacha.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113622 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Robert Mayer podpowie ci, jakie taktyki się sprawdzają, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115038 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51829 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32479 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42849 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej