Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(43)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(75)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(24)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(18)
Wypożyczalnia Trzcianka
(10)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Griffin Ricky W
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Kieżun Witold
(2)
Lencioni Patrick
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Rusiński Michał
(2)
Albigowski Marek
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Aszyk Marcin
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bohm Fredric
(1)
Burruss James A
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Erikson Thomas
(1)
Espinoza Chip
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Gut Jerzy
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hackman J. Richard
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Jachowicz Stanisław
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jaworek Magdalena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kostera Monika
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Laurell Stefan
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Marx Elisabeth
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Morawski Cezary
(1)
Newton Richard
(1)
Nunes Debra A
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Plak Leszek
(1)
Plewka Czesław
(1)
Popieluch Karina
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Rawłuszko Marta
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Stewart Aileen Michell
(1)
Teczke Janusz
(1)
Ukleja Mick
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wagemann Ruth
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Środa Jacek
(1)
Świątek-Barylska Ilona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Doradcy personalni
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Menedżerowie
(42)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(17)
Praca
(15)
Przywództwo
(9)
Motywacja pracy
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Płaca
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Kariera
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Organizacje
(4)
Rynek pracy
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Coaching
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Nauczyciele
(3)
Organizacja
(3)
Outsourcing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Stres zawodowy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ankieta
(2)
Asertywność
(2)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Informacja
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kontrola
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura pracy
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Aktorzy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autorytet
(1)
Benchmarking
(1)
Biurokracja
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonometria
(1)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Emigracja
(1)
Etnografia
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Funkcjonalizm (antropol. społ.)
(1)
Gender marketing
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instytucja totalna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Kariery menedżerów
(1)
Kierowanie zmianami organizacyjnymi
(1)
Kierowcy zawodowi
(1)
Kierownicy
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej, "poczucie obcości", stał się w dzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj ryzyka zawodowego. Co siódmy menedżer brytyjski ponosi klęskę w międzynarodowych interesach. Autorka przedstawia zestaw praktycznych i konstruktywnych wskazówek dotyczących radzenia sobie z szokiem kulturowym. Udowadnia także, że możemy być efektowni w pracy w warunkach międzynarodowych, jeśli wykształcimy w sobie umiejętność adaptacji. Ta książka, traktuje międzynarodowego menedżera jako istotę ludzką o określonych potrzebach rozwoju zawodowego i osobistego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105581, 105582 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58312 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Psychologia Szefa. 2.)
(Onepress Exclusive)
Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji - zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela. Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. CD. 3080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR.)
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca została podzielona na dwie części.W pierwszej z nich opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny, autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32745 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45147 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64453 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63843 P 16,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44474 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby najlepsze praktyki i wskazywała źródła inspiracji. Autorzy książki to wybitni praktycy, którzy podjęli się wyzwania jakim jest selekcja i synteza wybranych modeli teoretycznych. Kierując się własnym doświadczeniem, stworzyli przystępny opis roli HR Business Partnera. W pierwszej części publikacji zostały zebrane wiodące koncepcje roli HR Business Partnera i przypisywanych jej kompetencji na przestrzeni ostatnich 20 lat. Czytelnik znajdzie w jednym miejscu modele i główne założenia. Druga część książki jest fundamentem merytorycznym roli HR Business Partnera. Prowadzi od ogólnej koncepcji organizacji i jej operacjonalizacji, poprzez strategię HR, do elementarnej wiedzy w zakresie cyklu życia pracownika. W publikacji zawarte są też treści ukazujące wymiary i przyszłość roli HR Business Partnera. Autorzy przez pryzmat konkretnych zagadnień przedstawiają współczesne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia i studium przypadku ich wdrożenia. Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla studentów studiów podyplomowych z zakresu HR Business Partner oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi, jak i praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 rozsz. i zaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 599 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
W obecnym, drugim, zaktualizowanym i znacznie rozszerzonym wydaniu tej książki szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach; zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy; kształtowanie, racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia; motywowanie w organizacji; systemy wynagradzania i zasady ich budowy; wymiarowanie pracy i ocena pracowników; kultura i etyka organizacji w kontekście ZZL; najważniejsze wyzwania ZZL - także w kontekście globalizacji i wniosków ze światowego kryzysu. Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Adresowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących. Jest przeznaczona dla zarządzających organizacjami, menedżerów i specjalistów personalnych, konsultantów, pracowników naukowych specjalizujących się w tej problematyce, studentów i słuchaczy wydziałów zarządzania i ekonomii na studiach trzeciego, drugiego i pierwszego stopnia, a także dla innych osób, poważniej zainteresowanych ZZL. Autorowi udało się pogodzić szerokie i głębokie ujęcie z przystępną formą i klarownością wywodu przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL, umieszczony na końcu książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104166 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38736 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116040 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63890 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100893 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98800 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami bardzo silnie osadzone jest w praktyce i znajduje zastosowanie zarówno w działalności zawodowej człowieka, jak i w życiu prywatnym. Współcześnie to jedna z podstawowych, a zarazem najważniejszych umiejętności, którą muszą opanować wszyscy menedżerowie, bez względu na sektor, dyscyplinę czy poziom zarządzania. Publikacja kierowana jest do osób zainteresowanych zagadnieniem skutecznego zarządzania projektami społecznymi widzianymi przez pryzmat kompetencji interpersonalnych menedżera projektu, a w szczególności do: Ľ praktyków działających w obszarze zarządzania projektami, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami w oparciu o prezentowaną teorię i praktykę; Ľ osób pracujących bądź zaangażowanych w działalność sektora pozarządowego opartego, w przeważającej mierze na pracy projektowej; Ľ studentów, dla których książka ta stanowić może usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania projektami, jak i dać rzeczywisty obraz pracy w projektach w praktyce. Publikacja oprócz usystematyzowanej teorii z zakresu zarządzania projektami i zagadnień związanych z kompetencjami, zawiera szereg informacji, spostrzeżeń i rekomendacji opartych na praktycznych doświadczeniach zdobytych podczas pracy w projektach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 394 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR.)
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami? Które kompetencje są kluczowe? Jak najlepiej budować zespół? Jak być przywódcą akceptowanym? Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"? Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania: organizacji jako całości, przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych, pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów, poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw, przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm. Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in: sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management). Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobiety w zarządzaniu i czynniki ich sukcesów / Teresa Kupczyk. - Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa, cop. 2009. - 195 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Książka diagnozuje sytuację kobiet w zarządzaniu oraz determinanty mające wpływ na osiągane przez kobiety sukcesy zawodowe.Celem publikacji jest zwrócenie uwagi na równe szanse i traktowanie kobiet i mężczyzn również w zarządzaniu. Publikacja upowszechnia bariery rozwoju kariery kierowniczej kobiet i determinanty ich sukcesów, co przyczynia się do większego udziału w życiu gospodarczym i społecznym.Autorka zwraca uwagę na ogromne znaczenie przedsiębiorczości kobiety i ich udział w zarządzaniu dla rozwoju regionów i Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje w organizacji : podręcznik menedżera / pod redakcją Ilony Świątek-Barylskiej. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. - 250 s. : il. (w tym kolor.), fot., portr., rys., wykr. ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Niniejszą publikację polecam zarówno tym, którzy mają spore doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i nadal chcą pogłębiać wiedzę w tym obszarze, jak i tym, którzy dopiero stoją przed wyzwaniami menedżerskimi. Ważne jest to, że dzięki niej wszyscy zainteresowani rozwojem kompetencji kierowniczych otrzymają zbiór inspiracji i praktycznych rozwiązań opartych na solidnych naukowych podstawach i najlepszych praktykach zarządzania, wynikających z bogatych doświadczeń autorów.Paulina Pazio
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2. uzup. i uakt. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 357 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
W ostatnich latach wzrosło niepomiernie zainteresowanie kompetencjami zarówno organizacji, jak i pracowników. Oferowana książka podejmuje to wyzwanie. Autor wyjaśnia pojęcia związane z zarządzaniem kompetencjami i rolami organizacyjnymi, podaje charakterystyki najważniejszych kompetencji, opisuje przywództwo od strony kompetencji i ich zwiększania. Omawia portfele kompetencji najważniejszych grup ludzi związanych z sektorem przedsiębiorstw: przedsiębiorców-biznesmenów, menedżerów i liderów (pokazując różnice między nimi), specjalistów, pracowników merytoryczno-wykonawczych i operacyjnych. Charakteryzuje także zarządzanie własnymi kompetencjami (self-management). Obecne, drugie wydanie zostało zaktualizowane i rozszerzone, między innymi o zaprezentowane w załącznikach profesjogramy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44983/T.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej