Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(24)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Strzyżewska Elżbieta
(3)
Chwałek Jacek
(2)
Cybulski Krzysztof
(2)
Przydatek Elżbieta
(2)
Przydatek Jan
(2)
Tracy Brian
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard
(1)
Bangs David H
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Buzan Tony
(1)
Dadan Michał
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Falandysz Anna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Harvey Christine
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Israel Richard
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Józwiak Jadwiga
(1)
Kall Jacek
(1)
Kimball Bob
(1)
Knap Monika
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Kong May
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Koźmiński Leon
(1)
Lang Julus W
(1)
Lees Dan
(1)
Leszczyńska Halina
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Mruk Henryk
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rosen Keith
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sykes Bill
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Taylor Brian
(1)
Thornely Nick
(1)
Wielgosik Iwona
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(42)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(43)
Handel
(8)
Marketing
(8)
Sprzedaż
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Obsługa klienta
(5)
Zarządzanie
(5)
Ceny
(3)
Handel detaliczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Negocjacje
(3)
Perswazja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sklep
(3)
Akwizycja
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Sukces
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza SWOT
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handlowcy
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język angielski
(1)
Język rosyjski
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing wielopoziomowy
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normalizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuka pisania
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zysk
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradniki
(13)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja ta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Opisuje manipulacje i sztuczki w dziedzinie marketingu i sprzedaży, które powszechnie stosowane są na klientach. Jest to, więc w pewnym sensie odkrycie kulis wywierania wpływu na klientów przy powszechnym stosowaniu metod mających niewiele wspólnego z etyką. Książka napisana jest językiem przystępnym, w pełni zrozumiałym dla ludzi nie mających nic wspólnego z marketingiem. Stanowi ona, więc niejako poradnik dokonywania zakupów w czasach, gdy producenci i sprzedawcy w coraz szerszym zakresie w sposób bezwzględny kształtują postawy i wpływają na decyzje milionów klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz szybko stać się dobrym handlowcem, a nie urodziłeś się nim, to mamy dla Ciebie intratną propozycję: skorzystaj z NLP. Dzięki NLP (neurolingwistycznemu programowaniu) poznasz ukryty wymiar komunikacji: dowiesz się, jak kontrolować zachowania swoje i innych osób. Poznasz proste i skuteczne techniki manipulacji. Tylko od Ciebie będzie zależało, jak je wykorzystasz. W tej książce znajdziesz omówienie całego procesu sprzedaży: od powitania do zamknięcia. Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi manipulacji: słów i gestów. Na rynku jest już wiele podręczników sprzedaży, ale w żadnym z nich nie znajdziesz tak intuicyjnych i przekonujących technik jak tu. Richard Bandler jest mistrzem w dostrzeganiu nonsensów i paradoksów w ustalonych i często uświęconych regułach. Jest też mistrzem w tworzeniu zaskakująco prostych i skutecznych rozwiązań. Skorzystaj z jego wiedzy i doświadczenia. Poznaj: * techniki sprzedaży: oferowanie korzyści i triki myślowe; * elementy sukcesu w negocjacjach; * mapę myśli: znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach; * metody programowania własnych zachowań; * sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85449 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91582 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej kiążce znajdziesz konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. „Sięgaj dalej” to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której dzielimy się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nas sprawdzone. Książka ta to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń (ponad 100 ćwiczeń) to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114062 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64777, 64775 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja sprzedaży. Cz. 1, Podręcznik / Elżbieta Strzyżewska. - Poznań : "eMPi²2", 1999. - 129, [1] s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111885 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów - w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41142 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32360 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19636, 20396 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Opracowanie jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111202, 111203 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50210 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33326 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40884, 46752 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej