Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Orzeszko Teresa
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(6)
nieznany (po)
(2)
Temat
Usługi
(7)
Marketing
(5)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Turystyka
(3)
Biura podróży
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Controlling
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Leasing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Telemarketing
(1)
Terroryzm
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Turystyka kosmiczna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka morska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka polonijna
(1)
Turystyka socjalna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Urbanizacja
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 581.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107187 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44622 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej