Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(69)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(66)
E-booki
(14)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(37)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(18)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(20)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Stoner James Arthur Finch
(3)
Aluchna Maria
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Haffer Mirosław
(2)
Poznańska Krystyna
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Wankel Charles
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bessant John
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Bryx Marek
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Clarke Liz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Fabińska Monika
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Głodek Paweł
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huk Katarzyna
(1)
Ishikawa Akihiro
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jasiński Andrzej Henryk
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kelley Tom
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kostowska-Watanabe Elżbieta
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kropiwnicki Jan
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Malcherek Monika
(1)
Maugeri Salvatore
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Michałek Janusz
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Pabisek Maciej
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Pluta Tomasz
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Prudzienica Maja
(1)
Radanowicz Ewa
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rok Bolesław
(1)
Rundo Agata
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Salik Jan
(1)
Satel Anna
(1)
Sokołowski Dariusz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stasiła-Sieradzka Marta
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Szostak Józef
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Teczke Janusz
(1)
Thomas Neili
(1)
Tidd Joseph
(1)
Tomczykowska Paulina
(1)
Waligórski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(80)
angielski
(2)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(3)
Kierownicy projektów
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Rodzice
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Innowacje
(61)
Zarządzanie
(25)
Przedsiębiorstwo
(24)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Kadry
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Przywództwo
(7)
Marketing
(6)
Menedżerowie
(6)
Motywacja
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Decyzje
(5)
Globalizacja
(5)
Kontrola
(5)
Motywacja pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacja
(5)
Controlling
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Jakość
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Banki
(3)
Finanse
(3)
Franchising
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Praca zespołowa
(3)
Spożycie
(3)
Strategia
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Zarządzanie oświatą
(3)
Benchmarking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Jakość życia
(2)
Jednolity rynek UE
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Monopole
(2)
Nauczanie
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Planowanie
(2)
Produkcja
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Wiedza
(2)
Wychowanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Adair, John Eric
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alienacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Biurokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Ceny
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Emerytura
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(5)
1989-
(4)
Temat: miejsce
Kurpie (region)
(1)
Polska
(1)
Radowo Małe (woj. zachodniopomorskie, pow. łobeski, gm. Radowo Małe)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Podręcznik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Encyklopedie
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109614 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107484/T.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
urystyka jest jednym z najszybciej rozwijających się działów gospodarki i niezwykle dynamicznie zmieniającą się dziedziną życia. W społeczeństwach rozwiniętych większość osób korzysta z usług turystycznych, które zaspokajają bardzo zróżnicowane ludzkie potrzeby. Równolegle z szybkimi zmianami cywilizacyjnymi zmieniają się preferencje spędzania czasu wolnego, w tym również wśród uczestników ruchu turystycznego. Wzrastają też ich wymagania związane ze standardem usługi, czy poszukiwaniem nowych produktów turystycznych. Nadążanie za tymi trendami jest sporym wyzwaniem dla osób i przedsiębiorstw zajmujących się turystyką od strony podażowej. Utrzymanie się na rynku wymaga często sporej kreatywności z ich strony. Doskonale ilustruje to znana zasada, sformułowana przez J.W.Goethego, mówiąca, że „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 r. na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103356 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010.)
Tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi badaniami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107153, 112003 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace. T. 85 / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami oraz ich reakcji na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku. Publikacja jest zbiorem opracowań analizujących wybrane zagadnienia zarządzania, których naczelnym tematem są współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Wyzwania te dotyczą zarówno aspektów społecznych, ekonomicznych, technologicznych, jak i organizacyjnych. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej specjalizujących się w danych zagadnieniach. Wspólną intencją było przedstawienie współczesnych zjawisk zachodzących w otoczeniu oraz analiza reakcji przedsiębiorstw pod kątem ich działań w wybranych obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107481, 107482 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej, umożliwiając powstawanie przedsiębiorstw sieciowych, stanowiących nową formę organizacyjną przedsiębiorstw działających według nowych zasad i wymagających odmiennego podejścia do zarządzania opartego na orkiestracji, tworząc równocześnie podwaliny dla rozwoju globalnej gospodarki sieciowej. 1. W przedsiębiorstwie sieciowym metodą zarządzania jest orkiestracja procesów. Tradycyjne zarządzanie jest realizowane na poziomie niezależnych podmiotów tworzących przedsiębiorstwo sieciowe, a na poziomie przedsiębiorstwa sieciowego rolę tę pełni orkiestracja procesów. 2. Współczesne przedsiębiorstwa stoją w obliczu konieczności zmiany dotychczasowego firmocentrycznego podejścia na nowe podejście sieciocentryczne. Rozwój sieci oraz sieciowych form współpracy przedsiębiorstw powoduje, że w coraz większym stopniu ich działalność gospodarcza jest prowadzona w sieci. To sprawia, że muszą one zmienić wewnętrzny klimat z ukierunkowanego na indywidualizm działania na współpracę z otoczeniem. Myślenie w kategoriach osiągania jak największych korzyści dla firmy musi zostać zastąpione myśleniem o korzyściach dla sieci, a perspektywa widzenia z ograniczonej do przedsiębiorstwa na rozszerzoną, obejmującą sieć. 3. W procesie tworzenia wartości dokonuje się przejście od łańcucha wartości do sieci wartości. Wartość powstaje jako efekt wykorzystania zasobów znajdujących się w otoczeniu przedsiębiorstwa oraz współpracy wielu niezależnych podmiotów połączonych ze sobą relacjami sieciowymi. Wartość wielu współczesnych produktów jest sumą cząstkowych wartości dodawanych w sieciowym procesie produkcji przez współpracujących ze sobą partnerów sieciowych i w ten sposób nabiera nowego kolektywnego charakteru. 4. Następuje zmiana lokalizacji wiedzy oraz wyróżniających umiejętności i kluczowych kompetencji z przedsiębiorstwa do sieci. Szybkie tempo rozwoju nauki i techniki oraz technologii produkcyjnych, wysoka specjalizacja, powstawanie nowoczesnych dziedzin łączących w sobie osiągnięcia wielu różnych dyscyplin nauki sprawiają, że przedsiębiorstwa nie są w stanie samodzielnie rozwijać potrzebnej im wiedzy, wyróżniających umiejętności oraz kluczowych kompetencji. Dlatego też, korzystając z możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia informacyjno-komunikacyjna, poszukują potrzebnych im zasobów w sieci. 5. Innowacje otwarte stają się nowym, sieciowym źródłem przewagi konkurencyjnej. Od dawna były one wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym. Informatyzacja oraz usieciowienie społeczeństwa i gospodarki stworzyły możliwość włączenia do procesu kreowania innowacji intelektualnych zasobów znajdujących się na zewnątrz przedsiębiorstwa. Proces kreacji i rozwoju innowacji z zamkniętego we wnętrzu przedsiębiorstwa otwiera się na zewnętrznych partnerów (firmy, organizacje, klienci), traktując ich jako kokreatorów innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109190 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39689 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46096 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111107 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83632 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40301 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32396 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30334 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38724 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje. Bardzo ważne i interesujące są rozważania dotyczące poszczególnych kompetencji menedżerskich i ich wpływu na innowacyjność. Autorka szczegółowo omawia takie składniki kompetencji, jak wiedza (i jej rodzaje), kluczowe umiejętności koncepcyjno-analityczne, umiejętności interdyscyplinarne, umiejętności osobiste, umiejętności społeczne, wartości własne, umiejętności poznawcze i stanowiskowe menedżerów, umiejętności zarządcze. Ważnym elementem analizy jest wpływ cech osobowości i postaw menedżera na poziom innowacyjności. Bardzo ważne rozważania dotyczą też poziomów kompetencji menedżera zorientowanych na innowacje, tj. myślenie o przyszłości, diagnoza teraźniejszości i rozwiązywanie problemów, w tym radzenie sobie ze stresem. Autorka omawia zależności między strategią, strukturą, kulturą organizacyjną oraz procesami operacyjnymi i wielkością badanych przedsiębiorstw a innowacyjnością. Opracowała w ujęciu modelowym kontekst organizacyjnych uwarunkowań innowacyjności, uwzględniający relacje pomiędzy poszczególnymi elementami kompetencji menedżerskich a innowacyjnością przedsiębiorstwa. Opracowany model można niewątpliwie uznać za pionierski wkład Autorki w badania nad kompetencjami menedżerskimi i innowacyjnością. To opracowanie o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów podejmujących decyzje odnośnie rozwoju kompetencji pracowników. Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Poznańska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42058 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60159 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Kapitał ludzki to temat szeroko dziś omawiany. Wspomina się o nim w kontekście rozważań na temat zasobów przedsiębiorstwa, zarządzania, rozwoju, budowania wartości i inwestycji. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządznaiu innowacyjnością w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść publikacji podzielono na następujące rozdziały: 1.Innowacje - rodzaje i kulturowe uwarunkowania ich tworzenia. 2.Kreatywny pracownik - jego cechy i możliwości pozyskiwania. 3.Kadra kierownicza wobec potrzeby zarządzania kreatywnością. 4.Kształtowanie proinnowacyjnego środowiska pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106042 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej - brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38725 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117817 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36348 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej