Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Książka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Bednarski Paweł
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janasik Aldona
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruk-Budzynowska Agnieszka
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kumar V
(1)
Lee Nancy
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Pospieszna Agnieszka
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Revella Adele
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schenk George
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Taylor Brian
(1)
Urban Wiesław
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Bibliolodzy
(3)
Bibliotekarze
(3)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Podręcznik
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2977)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2310)
Obsługa klienta
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2172)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1988)
Nauczanie początkowe
(1769)
Szkolnictwo
(1751)
Uczniowie
(1682)
Młodzież
(1626)
Rodzina
(1538)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1447)
Pedagogika
(1392)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1066)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(979)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(910)
Psychologia
(909)
Kultura
(896)
Uczucia
(885)
Oświata
(868)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(839)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(787)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(761)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(681)
Kształcenie
(672)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(596)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(571)
Alkoholizm
(566)
Gry edukacyjne
(558)
Relacje międzyludzkie
(557)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(542)
Komunikacja społeczna
(541)
Etyka
(535)
Socjologia
(532)
Agresywność
(531)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(524)
Biblioterapia
(523)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(486)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(465)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Narkomania
(434)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(420)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przedszkola
(410)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(3)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja ta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Opisuje manipulacje i sztuczki w dziedzinie marketingu i sprzedaży, które powszechnie stosowane są na klientach. Jest to, więc w pewnym sensie odkrycie kulis wywierania wpływu na klientów przy powszechnym stosowaniu metod mających niewiele wspólnego z etyką. Książka napisana jest językiem przystępnym, w pełni zrozumiałym dla ludzi nie mających nic wspólnego z marketingiem. Stanowi ona, więc niejako poradnik dokonywania zakupów w czasach, gdy producenci i sprzedawcy w coraz szerszym zakresie w sposób bezwzględny kształtują postawy i wpływają na decyzje milionów klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej kiążce znajdziesz konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. „Sięgaj dalej” to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której dzielimy się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nas sprawdzone. Książka ta to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń (ponad 100 ćwiczeń) to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67701 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98848, 111769, 98849 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111658 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62707 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 147 stron ; 23 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41650 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W założeniu Autorów nadrzędnym celem doradcy zawodowego jest uzyskanie przez osobę, której się doradza, trwałego i satysfakcjonującego miejsca pracy. Ewolucja systemów zarządzania przedsiębiorstwami. Gwałtowne i głębokie zmiany w ich otoczeniu, wymagają nowego podejścia do praktyki doradztwa zawodowego. Autorzy publikacji, będącymi pracownikami bądź współpracownikami Katedry Rozwoju Kapitału Ludzkiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, opracowali niedostępne do tej pory na polskim rynku kompendium wiedzy związanej z doradztwem zawodowym. Publikacja ma za zadanie wskazać te narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim stosowane z powodzeniem w przedsiębiorstwach, które mogą być wykorzystane także w praktyce doradczej. Opracowanie adresowane jest do szerokiego grona odbiorców. Znajdują się w nim szczególnie osoby już wykonujące pracę doradcy zawodowego, które dzięki lekturze będą miały możliwość uporządkowania i rozszerzenia wiedzy na temat wszystkich aspektów swojej pracy. Logiczne uporządkowana wiedza uzupełniona jest opisem przykładów zaczerpniętych z doświadczeń w opracowywaniu i wdrażaniu poszczególnych rozwiązań. Książka skierowana jest również do osób planujących zająć się doradztwem zawodowym, które przyswajając wiedzę zawartą w tej publikacji, zyskają solidny fundament umożliwiający rozpoczęcie pracy w roli doradcy. Jasny i czytelny układ opracowania oraz opisy rozwiązań możliwych do aplikacji powodują, że nie jest ono jednorazową lekturą, ale pozycją, która powinna znaleźć się w podręcznej biblioteczce każdego doradcy zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104494 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44530 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63527 P 16,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107523, 107522 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63471 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67648 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej