Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Książka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Bednarski Paweł
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janasik Aldona
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruk-Budzynowska Agnieszka
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kumar V
(1)
Lee Nancy
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Pospieszna Agnieszka
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Revella Adele
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schenk George
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Taylor Brian
(1)
Urban Wiesław
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Bibliolodzy
(3)
Bibliotekarze
(3)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Podręcznik
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3059)
Nauczanie
(2981)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2309)
Obsługa klienta
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2175)
Poezja polska
(2113)
Wychowanie
(1995)
Matematyka
(1989)
Nauczanie początkowe
(1771)
Szkolnictwo
(1753)
Uczniowie
(1691)
Młodzież
(1645)
Rodzina
(1548)
Wychowanie w rodzinie
(1526)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1462)
Pedagogika
(1393)
Wychowanie przedszkolne
(1336)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Dzieci
(1092)
Biblioteki szkolne
(1090)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1078)
Filozofia
(1076)
Język angielski
(1034)
Sztuka
(1014)
Zarządzanie
(980)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(916)
Psychologia
(912)
Kultura
(897)
Uczucia
(895)
Oświata
(869)
Psychoterapia
(854)
Literatura
(846)
Język niemiecki
(824)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(788)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(765)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(727)
Chemia
(700)
Rodzice
(687)
Kształcenie
(676)
Mowa
(667)
Gry i zabawy
(626)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(612)
Internet
(608)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(601)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(584)
Edukacja medialna
(580)
Biologia
(577)
Relacje międzyludzkie
(575)
Przemoc w szkole
(572)
Alkoholizm
(569)
Gry edukacyjne
(558)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(544)
Komunikacja społeczna
(543)
Etyka
(537)
Agresywność
(533)
Socjologia
(533)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(525)
Biblioterapia
(524)
Technika
(518)
Autyzm
(506)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(499)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(481)
Zachowanie
(477)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(467)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Promocja czytelnictwa
(442)
Narkomania
(437)
Historia (przedmiot szkolny)
(434)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(426)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Przedszkola
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(3)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Książka w znacznej mierze została oparta na przygotowanej przez autorkę dysertacji doktorskiej. Główną przesłanką do podjęcia tego tematu jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikającego z tego zapotrzebowania na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Warto podkreślić, że opracowanie jest obecnie jedyną pozycją na rynku, która wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych. Obok warstwy teoretycznej pozycja prezentuje również znaczną warstwę aplikacyjną. Autorka ma nadzieję, że obie te warstwy okażą się przydatne zarówno dla polskich menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami usługowymi, zwłaszcza w obszarze logistyki i marketingu, jak i studentów chcących poszerzyć swą wiedzę o zarządzaniu przedsiębiorstwami usługowymi. Głównym celem pracy było zbadanie możliwości wykorzystania informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104401, 107156 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29672, 29671 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka usługiwania : jak być dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Zarczuk. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 232, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta Typologie klientów i zasady ich obsługi Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach Wskazówki dla menedżerów sali Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116762 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej