Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(82)
Forma i typ
Książki
(70)
Artykuły
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(156)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(41)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(24)
Czytelnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(28)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(17)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Cooper Pamela J
(2)
Kalińska Sylwia
(2)
Kania Iwona
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Tomaszewska Agata
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Arkusińska Agnieszka
(1)
Badora Sylwia
(1)
Baran Jolanta
(1)
Barski Tadeusz
(1)
Batko Ewa
(1)
Białecka-Pikul Marta
(1)
Bolek Dorota
(1)
Brągiel Józefa
(1)
Chomicz-Jung Krystyna
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Commichau Anka
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czech Ewa
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Filarski Paweł
(1)
Filip Anna
(1)
Fitzgerald Michael
(1)
Foremski Artur
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Greenberg Janice
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grucza Franciszek
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzywna-Wileczek Anna
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Harpur John
(1)
Hipsz Katarzyna
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Jackiewicz Martyna
(1)
Jagoszewska Iwona
(1)
Jaworska Teresa
(1)
Jedlińska Joanna
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kanecka Krystyna
(1)
Kania Paweł
(1)
Kaniok Przemysław Eugeniusz
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karpowicz Paweł
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kiezik-Kordzińska Ewa
(1)
Kledzik Agnieszka
(1)
Klinik Anna
(1)
Kosmala Janina
(1)
Kowalczyk Grażyna
(1)
Kowalska Samanta
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krawczyk Anna
(1)
Krawczyk Jacek
(1)
Kreft-Baka Joanna
(1)
Kurcz Alicja
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Kwiatkowska Małgorzata
(1)
Lawlor Maria
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lockwood Stephen
(1)
Makarewicz Renata
(1)
Marzec Danuta
(1)
Mikruta Adam
(1)
Mitręga Anna
(1)
Mortag Iris
(1)
Możdżonek Iwona
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Notbohm Ellen
(1)
Nowel Ewa
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Nęcki Szymon
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Ondráková Jana
(1)
Ostrowski Wojciech
(1)
Palomares Susanna
(1)
Papuda-Dolińska Beata
(1)
Pawlik Maria Beata
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Plopa Mieczysław
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Pulchny-Wrona Magdalena
(1)
Putkiewicz Elżbieta
(1)
Rittel Teodozja
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Schilling Dianne
(1)
Sikorska Iwona
(1)
Skrzydlewski Wojciech
(1)
Skulicz Danuta
(1)
Stępień-Nycz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(79)
nieznany (po)
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
Pedagodzy
(5)
Pedagodzy szkolni
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Terapeuci
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Logopedzi
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(55)
Nauczanie
(22)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Nauczyciele
(12)
Dziecko autystyczne
(10)
Mowa
(10)
Dziecko
(8)
Nauczanie początkowe
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Autyzm
(7)
Uczenie się
(7)
Interakcje społeczne
(6)
Uczniowie
(6)
Języki
(5)
Rodzice
(5)
Socjalizacja
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Szkolnictwo
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Zespół Aspergera
(5)
Agresywność
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Edukacja medialna
(4)
Efektywność nauczania
(4)
Język polski
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Multimedia
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Współdziałanie
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Asertywność
(3)
Cyberprzemoc
(3)
Dogoterapia
(3)
Domy dziecka
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dyslalia
(3)
Globalizacja
(3)
Głusi
(3)
Indywidualny tok nauki
(3)
Integracja społeczna
(3)
Klasa szkolna (socjol.)
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Metody nauczania
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Muzykoterapia
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Niepełnosprawność
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Osobowość
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Przemoc
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Stres
(3)
Słuch
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zawód
(3)
Adaptacja
(2)
Adopcja
(2)
Afazja
(2)
Bezdomność
(2)
Biblioterapia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Doroszewska, Janina
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja domowa
(2)
Emisja głosu
(2)
Falkowski, Jakub
(2)
Fizykoterapia
(2)
Fonogesty
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Grzegorzewska, Maria
(2)
Głuchoniewidomi
(2)
Han-Ilgiewicz, Natalia
(2)
Hulek, Aleksander
(2)
Implanty
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Internet
(2)
Jedlewski, Stanisław
(2)
Joteyko, Józefa
(2)
Jąkanie
(2)
Język migowy
(2)
Kirejczyk, Kazimierz
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Temat: dzieło
Matrix (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Piła - nauczanie języków obcych
(1)
Piła - oświata
(1)
Polska
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Poradnik
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Encyklopedie
(2)
Poradniki
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Film
(1)
Gry komputerowe
(1)
Monografia
(1)
Młodzież
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program edukacyjny
(1)
Programy nauczania
(1)
Raport z badań
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(5)
Język Polski w Liceum
(1)
Radio Szkole / program i omówienie audycji dla Klas I-IV
(1)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(1)
Tygodnik Pilski
(1)
Warsztaty Polonistyczne
(1)
Życie Szkoły
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy - zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia - ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka. W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. Psychologia zmiany stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania. Jeśli chcesz się tego nauczyć, ta książka jest dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114138 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41152 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33954 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47696 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istnieje wiele strategii o udowodnionej skuteczności wspierających osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – takich jak podpowiedzi, wzmacnianie, analiza zadań, metoda wyodrębnionych prób (DTT), trening umiejętności społecznych oraz osłabianie. Wielu uczniów z autyzmem bardzo pozytywnie odnosi się do wskazówek wizualnych, które mogą znacząco pomóc im w generalizowaniu abstrakcyjnego pojęcia. Niniejsza książka kompleksowo przedstawia, jak można przygotować pomoce terapeutyczne w postaci materiałów wideo, a następnie wykorzystać je w pracy z osobą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria umysłu to jedno z najważniejszych zagadnień w życiu osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Do dziś niewiele materiałów łączyło badania naukowe w tej dziedzinie z praktyką – lukę tę wypełnia książka Kirstiny Ordetx. Dwunastotygodniowy program jej autorstwa można w łatwy sposób wykorzystać w klasie lub gabinecie terapeutycznym. Przygotowanie poszczególnych zajęć nie zajmuje dużo czasu, a ich treść znakomicie motywuje uczniów. Niniejsza książka ma potencjał, by zmienić to, jak osoby ze spektrum rozumieją zachowania społeczne, i ułatwić im budowanie relacji międzyludzkich. dr Brenda Smith Myles Ohio Center for Autism and Low Incidence W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program wykorzystuje podejście multisensoryczne i jest przeznaczony do pracy z dziećmi w wieku 5–9 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu. Dr Kirstina Ordetx jest specjalistką z zakresu psychologii rozwoju i terapii poznawczo-behawioralnej. Od ponad 20 lat pracuje jako terapeutka dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi trudnościami społecznymi. Dla swoich podopiecznych założyła szkołę Pinnacle Academy w Sarasocie na Florydzie (USA), w której nauczanie odbywa się według autorskiego programu. Prowadzi również zajęcia dla studentów psychologii i nauk o zachowaniu. Mieszka w Brandenton na Florydzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116661 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42318 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67790 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektem kilkuletnich poszukiwań naukowych i badań empirycznych prowadzonych w trakcie studiów doktoranckich, a także zainteresowań bliskich tyflopedagogice stała się empiryczna analiza sytuacji edukacyjnej i społecznej uczniów z niepełnosprawnością wzroku kształcących się w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych oraz specjalnych. Przedmiotem żywych dyskusji, zarówno wśród naukowców, jak i decydentów oświatowych, nauczycieli oraz rodziców, jest w ostatnich latach edukacja włączająca. Niniejsza pozycja stanowi kolejny głos w dialogu na temat założeń teoretycznych i potencjału praktycznego tej, coraz bardziej popularnej, koncepcji kształcenia niesegregacyjnego na tle innych możliwości realizowania obowiązku szkolnego: edukacji integracyjnej i specjalnej. Weryfikacja cech swoistych dla każdej z form edukacji odbyła się z udziałem grupy uczniów szczególnie wymagających adekwatnej reakcji szkoły na specjalne potrzeby edukacyjne, a jednocześnie wrażliwych na jej brak - uczniów z niepełnosprawnością wzroku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112830 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50879 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40830 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34038 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66570 P 3,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 0239-6718 [i. e. 1233-6408] ; nr 365)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 95)
Język fascynuje naukowców reprezentujących różne dyscypliny i subdyscypliny naukowe. Inspiruje teoretyków, którzy z różnych perspektyw (przyjętych koncepcji teoretycznych), za pomocą różnych metod, technik i narzędzi badają rzeczywistość języka. Jest też inspiracją dla praktyków odpowiedzialnych za tworzenie środowiska sprzyjającego rozwijaniu kompetencji językowych i komunikacyjnych osób w różnym wieku, z różnymi indywidualnymi potrzebami i możliwościami korzystania z tego narzędzia porozumiewania się z innymi ludźmi. Szczególnie inspirujący wydaje się język dziecka, które przejmuje i nasiąka tym wszystkim, co dzieje się wokół, tym, co nowe, co wartościowe, i tym, co niekoniecznie jest pożądane, ale dostępne dla dziecka. Język dziecka jest fascynujący, ponieważ dziecko nie tylko przyswaja sam język, poznaje też, co za jego pomocą można wyrazić, sprawdza „granice swojego języka”. W specyficzny sposób korzysta z możliwości, jakie daje to narzędzie pozwalające na wyrażanie myśli, odzwierciedlanie przeżyć, doświadczeń, komunikację z innymi ludźmi. Dziecko bawi się słowami, eksperymentuje, łączy słowa niejako wbrew lub na przekór zasadom, po to, by wyrazić to, co chce. Z tej właśnie fascynacji językiem, różnymi jego aspektami zrodziła się idea powstania książki. Autorzy tekstów reprezentują różne dyscypliny i subdyscypliny naukowe oraz praktykę edukacyjną. Wspólnie podejmują wysiłek przedstawienia wybranych zagadnień języka i języka dziecka. Dzielą się swoimi poszukiwawczymi fascynacjami, wynikami badań, rezultatami doświadczeń praktycznych, sytuując swoje rozważania w jednej z dwóch perspektyw: teoretycznej lub praktycznej. Zaprezentowane ujęcia: języka, komunikacji i języka dziecka są propozycjami uwzględniającymi aktualny stan badań i najnowszą wiedzę interdyscyplinarną dotyczącą zagadnień języka. Obejmują refleksją aktualne wątki, wśród których mieszczą się m.in. zagadnienia historii języka, inferencji języka, roli języka w procesie aktualnej i przyszłej komunikacji, dwujęzyczności i wielojęzyczności, specjalnych potrzeb edukacyjnych, języka migowego, języka literatury, filmu, języka emocji itp. Rozważania autorów nie wyczerpują zagadnienia, lecz otwierają nowe pola do analiz teoretycznych, dociekań badawczych, działań praktycznych nad językiem. Inspirują do dyskusji nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością języka (języków) dziecka. Inspirując, pozostawiają przestrzeń do kolejnych naukowych spotkań i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: Jadwiga Daszykowska - Jakość życia dziecka w perspektywie pedagogicznej; Tomasz Gmerek - Edukacja i nierówności społeczne (wybrane problemy); Katarzyna Tomasik - Rola i znaczenie debaty publicznej na rzecz edukacji; Inetta Nowosad - Możliwości i ograniczenia oddziaływania polityki oświatowej na jakość pracy szkoły; Joanna M. Michalak - Przywództwo dla wzmacniania szans edukacyjnych uczniów; Anna Szczęsna - Wsparcie społeczne nauczycieli i uczniów jako wymiar jakości pracy szkoły; Inetta Nowosad - Współpraca nauczycieli z rodzicami i szkoły ze środowiskiem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34584 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Edukacja medialna to zadanie ogólnospołeczne, ponieważ wszyscy obywatele są użytkownikami i beneficjentami różnych technologii, które wykorzystują we wszystkich kluczowych sferach własnego życia. […] Współczesna cywilizacja medialna niesie ze sobą nie tylko szanse, ale również liczne zagrożenia dla rozwoju, zdrowia, a nawet życia człowieka. Jedynie na drodze edukacji do nowych technologii, poprzez nie i dla nich jesteśmy w stanie sprostać tym wyzwaniom, a w rezultacie budować solidne fundamenty dla społeczeństwa obywatelskiego, społeczeństwa wiedzy i społeczeństwa demokracji komunikacyjnej. Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110872 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98298 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program jest przeznaczony do stosowania w niewielkich grupach dzieci i młodzieży w wieku 7–16 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52908 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42479 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35503 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67791 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie skierowane do socjologów, politologów, pedagogów, antropologów kultury i historyków zajmujących się wielokulturowością w aspekcie teoretycznym i praktycznym. Artykuły w nim zamieszczone wzbogacają wiedzę o mniejszościach narodowych i możliwościach dialogu z nimi. Podpowiadają, jak pogodzić edukację narodową z edukacją wielokulturową, zachowując własną tożsamość narodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tej książki dowiecie się: 1.Co zrobić, aby osiągnąć lepsze wyniki w nauce? 2.Jak zbudować w szkole atmosferę wzajemnej życzliwości i szacunku? 3.Jakie zmiany wprowadzić, aby uczniowie i nauczyciele mieli satysfakcję z nauki? 4.Jak budować autorytet nauczyciela? 5.Jak poprzez negocjacje i mediacje rozwiązywać w szkole konflikty? 6.Jak pomagać uczniom wymagającym pomocy? 7.Co zrobić, żeby uczniowie lubili swoją szkołę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103441 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej