Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(274)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(260)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje fachowe
(65)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(11)
E-booki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(348)
wypożyczone
(30)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(86)
Czytelnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(46)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(90)
Wypożyczalnia Trzcianka
(37)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(46)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(38)
Czytelnia Wągrowiec
(17)
Informatorium
(4)
Autor
Mruk Henryk
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Drucker Peter F
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Szulce Halina
(3)
Witkowska Magda
(3)
Armstrong Michael
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gospodarek Tadeusz
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigorski Marek
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bangs David H
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blythe Jim
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brdulak Anna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Campbell David
(1)
Cap Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cottam Angela
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(96)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(180)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(278)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(266)
nieznany (po)
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(28)
Dyrektorzy szkół
(13)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Studenci
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(90)
Marketing
(68)
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Kadry
(26)
Menedżerowie
(25)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Organizacja
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Motywacja pracy
(13)
Public relations
(13)
Negocjacje
(12)
Przywództwo
(12)
Reklama
(12)
Innowacje
(11)
Praca
(11)
Organizacje
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konkurencja
(9)
Szkolnictwo
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Coaching
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Marketing partnerski
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Internet
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Rynek pracy
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Controlling
(6)
Ekonomia
(6)
Etyka biznesu
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Globalizacja
(6)
Kreatywność
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Dyrektorzy szkół
(5)
Finanse
(5)
Gospodarka
(5)
Kariera
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing personalny
(5)
Motywacja
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Badania marketingowe
(4)
COVID-19
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Logistyka
(4)
Nauczyciele
(4)
Oświata
(4)
Pokolenie Y
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rachunkowość
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sektor publiczny
(4)
Szkoły
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Analiza SWOT
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Facebook
(3)
Finanse publiczne
(3)
Franchising
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Mentoring
(3)
Ocena pracowników
(3)
Oceny pracowników
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Odnawialne źródła energii
(3)
Organizacja pracy
(3)
Postawy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(15)
1989-2000
(11)
1945-1989
(9)
1989-
(6)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(46)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(51)
Poradnik
(45)
Monografia
(28)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Podręczniki akademickie
(10)
Poradniki
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Blogi
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(190)
Edukacja i pedagogika
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Dyrektor Szkoły
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
280 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Modelowanie organizacji dynamicznej / Marek Brzeziński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 104 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których celem było przygotowanie koncepcji modelu organizacji dynamicznej (OD). Zawiera następujące składowe: segment zdolności organizacyjnych OD, segment strukturalny OD, segment psychospołeczny OD, segment zarządczy OD. Połączenie owych segmentów w metodologiczną całość zapewnia OD „poruszanie się” w bezpiecznym polu dynamicznej równowagi, jako kluczowym paradygmacie proponowanego modelu. Zbalansowanie poziomu czynników opisujących poszczególne segmenty stwarza elastyczne i adaptabilne warunki do funkcjonowania OD w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu. Książka przeznaczona jest dla kadry naukowo-dydaktycznej i studentów uczelni ekonomicznych, technicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których występują takie kierunku jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia, Logistyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42839 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 4. zaktualizowane i rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 658 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji; elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych; prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne; narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki; proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów; semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie/ Marcin Żmigrodzki. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2021. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Ze względu na wysoką wydajność tego sposobu realizowania zadań coraz więcej firm i branż przestawia się na działanie na projektach. Nawet jeśli w tej chwili jeszcze bardzo nie chcesz, to już za moment możesz nie mieć wyjścia. A skoro przed zarządzaniem projektami nie uciekniesz, to może po prostu nauczysz się, jak robić to dobrze i skutecznie? Poznaj projektową terminologię i metodykę. Dowiedz się, jak prowadzi się projekt oraz zespół projektowy. Zobacz, jak działają najskuteczniejsi - ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w sztuczki i chwyty stosowane przez doświadczonych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem monografii jest ustalenie, opis i wyjaśnienie ryzyka związanego z zarządzaniem strategicznym w różnych podmiotach funkcjonujących w rzeczywistości gospodarczej. Spełniane przez te podmioty role w gospodarce i społeczeństwie powodują ich narażanie na wpływ różnego rodaju zdarzeń, które ograniczają możliwość osiągania celów bądź czynią ich osiąganie niemożliwym. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających na zarządzających organizacjami poszukiwanie rozwiązań w zakresie przewagi konkurencyjnej. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których opisano problematykę dotyczącą relacji organizacji i jej otoczenia oraz przedstawiono główne składowe jej mikro- i makrootoczenia. Omówiono również wybrane aspekty zarządzania organizacjami i wskazano podstawowe funkcje zarządzania organizacją oraz istotę procesu kontroli. Ponadto w książce zawarto kwestię systemowego zarządzania w ujęciu procesowym przy uwzględnieniu podejścia opartego na ryzyku, a także podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania w organizacjach przy wykorzystaniu znormalizowanych systemów zarządzania. W pracy przedstawiono również jedno z ważniejszych zadań w strategii zarządzania przedsiębiorstwem, a mianowicie zarządzanie procesem projektowania i wprowadzania nowego produktu na rynek. W dalszej części książki zaprezentowano podstawy projektowania proekologicznego, jego związek z zarządzaniem procesami produkcyjnymi i produktami oraz ogólną charakterystykę wybranych narzędzi LCA. Ponadto omówiono zagadnienie zarządzania procesem motywowania pracowników w miejscu pracy. Rozważania nad zarządzaniem procesami i produktami zamykają kwestie dotyczące oceny efektów działalności organizacji w zakresie zarządzania procesami i produktami oraz rachunku kosztów cyklu życia produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33079 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58757 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych / Elżbieta Janczyk-Strzała. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 183, [1] strona : ilistracje ; 24 cm.
Książka stanowi syntetyczną analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki któremu można doprowadzić do poprawy efektywności oraz zwiększyć wartość przedsiębiorstwa. Opracowanie zawiera przykłady funkcjonujących w przedsiębiorstwach rozwiązań, które mogą posłużyć czytelnikowi jako wzór do wdrożenia nowych czy modyfikacji istniejących rozwiązań controllingowych. Książka została przygotowana z myślą o menedżerach różnych szczebli, pracownikach działów controllingu oraz studentach kierunków ekonomicznych. Może również być pomocna osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki. Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108979 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58303, 58304 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68015 P 16,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przeglądzie literatury, który obejmuje ponad tysiąc publikacji naukowych, głównie anglojęzycznych, a także inne opracowania, orzecznictwo i analizę przepisów prawa. Przegląd ten został uzupełniony o wywiady i obserwacje. To wszystko stworzyło solidną podstawę do formułowania uogólnień. Kompleksowość i koherentność przedstawienia problematyki zarządzania jest wyróżnikiem tej książki [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer kontra lider czyli O świadomym rozwoju zawodowym / Grzegorz Filipowicz. - Warszawa : Infor PL, copyright 2018. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie.)
Nie każdy lider sprawdzi się w każdej organizacji, ale też nie zawsze sprawny menedżer odnajdzie się w każdej firmie. Jest to o tyle istotne dla nas samych, że wchodząc na ścieżkę rozwoju zawodowego związaną z pełnieniem funkcji przełożonego, wkraczamy na prawdziwe pole minowe. Jeśli nie wiemy, czy mamy predyspozycje do roli lidera bądź menedżera, to kariera w tym obszarze może nas dużo kosztować. Co zatem należałoby zrobić? Przede wszystkim popracować nad świadomością własnych predyspozycji i kompetencji. Planowanie kariery opiera się na takiej świadomości. Nie przypadkiem mówi się o tym, że najważniejszą inwestycją, którą powinien zrobić każdy przełożony (bądź osoba aspirująca do tej funkcji), jest zbudowanie własnego planu rozwojowego. Temu właśnie jest poświęcona ta książka. Z założenia ma ona pomóc w świadomym budowaniu swojej pozycji jako menedżera i/lub lidera. Nie jest to jednak uniwersalny przewodnik, który za nas zbuduje ścieżkę działań. Zawiera jednak pewne ramy, analizy, narzędzia, które mogą w tym pomóc. Na ile je wykorzystamy, to już zależy wyłącznie od nas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115169 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress Exclusive)
Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114967 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej