Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(272)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(258)
Publikacje naukowe
(100)
Publikacje fachowe
(65)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(11)
E-booki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(354)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(86)
Czytelnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(46)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(90)
Wypożyczalnia Trzcianka
(37)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(46)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(36)
Czytelnia Wągrowiec
(17)
Informatorium
(4)
Autor
Mruk Henryk
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Drucker Peter F
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Szulce Halina
(3)
Witkowska Magda
(3)
Armstrong Michael
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gospodarek Tadeusz
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigorski Marek
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bangs David H
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blythe Jim
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brdulak Anna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Campbell David
(1)
Cap Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cottam Angela
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(95)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(179)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(276)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(264)
nieznany (po)
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(27)
Dyrektorzy szkół
(13)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(89)
Marketing
(67)
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Kadry
(26)
Menedżerowie
(25)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Organizacja
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Motywacja pracy
(13)
Negocjacje
(12)
Przywództwo
(12)
Public relations
(12)
Reklama
(12)
Innowacje
(11)
Praca
(11)
Organizacje
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konkurencja
(9)
Szkolnictwo
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Coaching
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Marketing partnerski
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Internet
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Rynek pracy
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Controlling
(6)
Ekonomia
(6)
Etyka biznesu
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Globalizacja
(6)
Kreatywność
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Dyrektorzy szkół
(5)
Finanse
(5)
Kariera
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing personalny
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
COVID-19
(4)
Gospodarka
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Logistyka
(4)
Motywacja
(4)
Nauczyciele
(4)
Oświata
(4)
Pokolenie Y
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rachunkowość
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sektor publiczny
(4)
Szkoły
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Analiza SWOT
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Ceny
(3)
Facebook
(3)
Finanse publiczne
(3)
Franchising
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Mentoring
(3)
Ocena pracowników
(3)
Oceny pracowników
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Odnawialne źródła energii
(3)
Organizacja pracy
(3)
Postawy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(15)
1989-2000
(11)
1945-1989
(9)
1989-
(6)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(46)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(50)
Poradnik
(45)
Monografia
(28)
Podręcznik
(23)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Podręczniki akademickie
(10)
Poradniki
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Blogi
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(188)
Edukacja i pedagogika
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Dyrektor Szkoły
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
278 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest nowatorskim spojrzeniem na wybrane problemy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji w dobie gospodarki cyfrowej. Problematyka ta została zaprezentowana w sposób wieloaspektowy. Przedstawiono w niej ogólną charakterystykę obecnego etapu rozwoju gospodarki cyfrowej, który określany jest mianem Czwartej rewolucji przemysłowej (technologicznej) oraz omówiono różnorodne zagadnienia z zakresu szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa, które dotyczy w szczególności zagrożeń związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem informacji, cyfrowym komunikowaniem się i funkcjonowaniem w sieciach. Doceniając znaczenie zagrożeń cyfrowych, w monografii podjęto jednak próbę szerszego spojrzenia na problematykę bezpieczeństwa organizacji, prezentując także problemy natury organizacyjnej, prawnej, finansowej, technologicznej czy też relacji z interesariuszami. Zaprezentowano w niej także wyniki badań empirycznych dotyczących wybranych aspektów problematyki podjętej w książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117144 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113581 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. Osią tematyczną części teoretycznej jest pojęcie współpracy międzyludzkiej w zespołach. Zostało ono ukazane na tle zagadnienia kultury szkoły jako organizacji uczącej się. Prezentacja ilościowa wyników badań zawiera również rezultaty statystycznej weryfikacji związków między wyróżnionymi zmiennymi. Materiał badawczy był źródłem opisu jakościowego, sporządzonego na podstawie wypowiedzi udzielonych przez badanych nauczycieli w kwestionariuszu ankiety i wypowiedzi dyrektorów szkół w wywiadach. Ważnym etapem badań było sformułowanie wniosków oraz refleksji z punktu widzenia praktyki edukacyjnej. Ten aspekt wpisuje się w postulat rozumienia pedagogiki jako nauki praktycznej, dla której edukacja nie stanowi jedynie przedmiotu badań i tworzenia teorii, ale także daje impuls do ciągłego jej doskonalenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116038 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Monografia jest rezultatem badań prowadzonych przez pracowników, doktorantów, studentów i tutorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie we współpracy z Mälardalen University ze Szwecji, Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. W skład zespołu wchodzą pracownicy naukowo-dydaktyczni, biegli rewidenci, doradcy podatkowi, certyfikowani tutorzy, księgowi z długoletnim doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w zakresie raportowania finansowego i niefinansowego, rewizji finansowej i prawa podatkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych. Zespół autorski: Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go: Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło. Adresaci książki: Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół czterech obszarów tematycznych. Pierwszy z nich dotyczy szeroko rozumianej roli samorządu terytorialnego w systemie politycznym. Odnaleźć tu można teksty odnoszące się zarówno do filozofii działania samorządu, jak i rozwoju poszczególnych jego szczebli. Z kolei w części drugiej zawarte są refleksje skupiające się na funkcjonowaniu samorządów w wybranych krajach. Poszczególni autorzy prezentują doświadczenia amerykańskie i zachodnioeuropejskie w reformowaniu samorządów oraz problemy związane z restytucją administracji lokalnej w innych państwach byłego bloku wschodniego. W trzeciej części pracy dokonano analizy zagadnień rozwoju lokalnego i regionalnego. Autorzy zawartych w niej artykułów koncentrują się przede wszystkim na problemie efektywności działania polskich jednostek samorządowych, wskazując zarówno dobre praktyki, jak i obszary wymagające dalszych reform. Publikację zamykają rozważania dotyczące relacji między samorządem a społeczeństwem. Podnoszone tu kwestie odnoszące się do problemu braku zaufania obywateli wobec instytucji samorządu, jak i trudnych relacji między lokalnymi władzami a mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105812 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej