Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(274)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(260)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje fachowe
(65)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(11)
E-booki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(348)
wypożyczone
(30)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(86)
Czytelnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(46)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(90)
Wypożyczalnia Trzcianka
(37)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(46)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(38)
Czytelnia Wągrowiec
(17)
Informatorium
(4)
Autor
Mruk Henryk
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Drucker Peter F
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Szulce Halina
(3)
Witkowska Magda
(3)
Armstrong Michael
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gospodarek Tadeusz
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigorski Marek
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babik Wiesław
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bangs David H
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blythe Jim
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brdulak Anna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Campbell David
(1)
Cap Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cottam Angela
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(96)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(180)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(278)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(266)
nieznany (po)
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(28)
Dyrektorzy szkół
(13)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Studenci
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(90)
Marketing
(68)
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Kadry
(26)
Menedżerowie
(25)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Organizacja
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Motywacja pracy
(13)
Public relations
(13)
Negocjacje
(12)
Przywództwo
(12)
Reklama
(12)
Innowacje
(11)
Praca
(11)
Organizacje
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konkurencja
(9)
Szkolnictwo
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Coaching
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Marketing partnerski
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Internet
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Rynek pracy
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Controlling
(6)
Ekonomia
(6)
Etyka biznesu
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Globalizacja
(6)
Kreatywność
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Dyrektorzy szkół
(5)
Finanse
(5)
Gospodarka
(5)
Kariera
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing personalny
(5)
Motywacja
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Badania marketingowe
(4)
COVID-19
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Logistyka
(4)
Nauczyciele
(4)
Oświata
(4)
Pokolenie Y
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rachunkowość
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sektor publiczny
(4)
Szkoły
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Analiza SWOT
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Facebook
(3)
Finanse publiczne
(3)
Franchising
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Mentoring
(3)
Ocena pracowników
(3)
Oceny pracowników
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Odnawialne źródła energii
(3)
Organizacja pracy
(3)
Postawy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(15)
1989-2000
(11)
1945-1989
(9)
1989-
(6)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(46)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(51)
Poradnik
(45)
Monografia
(28)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Podręczniki akademickie
(10)
Poradniki
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Blogi
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(190)
Edukacja i pedagogika
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Dyrektor Szkoły
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
280 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116040 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / [Uniwersytet Łódzki])
Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesów transportu, przeładunku i magazynowania, która przejawiała się zastosowaniem odpowiednich innowacji technologicznych. Z upływem czasu pojawiła się w logistyce perspektywa zarządzania, która obecnie osiągnęła stopień rozwoju określany zarządzaniem łańcuchem dostaw. Z perspektywy zarządzania logistyka postrzegana jest poprzez wdrożone w przedsiębiorstwie określone struktury, instrumenty i procesy zarządzania, które - aby mogły poprawnie funkcjonować - powinny być wspierane przez system dostarczający informacje, którym jest controlling logistyki. Analiza procesów logistycznych pod kątem ich pomiaru oraz oceny kosztów i wyników, a następnie optymalizacja tych procesów, stały się istotne, ponieważ zwiększyła się nie tylko liczba działań logistycznych, lecz także poszerzył się ich zakres. Powodem takiego stanu rzeczy był transfer logistyki na rynek i w ten sposób stopniowe wyodrębnianie się na nim podmiotów gospodarczych specjalizujących się w świadczeniu usług logistycznych iw rezultacie powstanie sektora Transport - Spedycja - Logistyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finan¬sami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w prakty¬ce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodze¬niem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej. W książce szczegółowo omówione są: - system budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie, - procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie przychodów i wpływów, - budżetowanie kosztów i wydatków, - procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach, - wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49295 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo. Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen. Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej / Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw oferują interesujący obszar do dyskusji naukowych, szczególnie w aspekcie roli nowych technologii, nowych relacji wewnątrz- i międzyorganizacyjnych, automatyzacji procesów czy wirtualizacji. Digitalizacja, transformacja cyfrowa i gospodarka 4.0 to tylko wybrane przykłady terminów, które na stałe wpisały się w aktualną rzeczywistość naukową, biznesową i społeczną. Wyjaśnienie uwarunkowań, przebiegu oraz skutków transformacji cyfrowej, która zmienia strategie, logikę kreowania wartości, struktury oraz modele biznesowe, stało się inspirującym tematem badawczym. Celem autorek było zaprezentowanie najważniejszych koncepcji związanych z kompetencjami organizacyjnymi we współczesnych uwarunkowaniach - w gospodarce otwartej i cyfrowej. Wybrane kategorie kompetencji organizacyjnych (kompetencje technologiczne, analityczne, innowacyjne, projektowe, relacyjne i sieciowe) zostały omówione w kontekście ewolucji koncepcji zasobowych zarządzania strategicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono zarządzanie wiedzą jako nowoczesną metodę zarządzania umożliwiającą przedsiębiorstwom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez grę na zasobach niematerialnych oraz wykorzystywanie jego kluczowych kompetencji.Rozważono w niej m.in. takie zagadnienia, jak: ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, istota tzw. drgającej ekonomii, dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, mechanizmy przekształcania się tradycyjnych przedsiębiorstw w sieciowe organizacje gospodarcze, pracownicy wiedzy jako podstawowe ogniwo sukcesu przedsiębiorstw sieciowych, szczegółowe metody diagnozowania potencjału wiedzy w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusza Listwana ; [aut.] Zbigniew Antczak [et. al.]. - Wyd. 4 zmien. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010. - 543, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Książka zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy, odpowiadające zakresem programom nauczania tych przedmiotów w szkołach wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania. W nowym wydaniu: * najnowsze trendy w rozwoju funkcji personalnej, * pełniejsze ujęcie problematyki motywacji i motywowania (nowy rozdział), * wzbogacenie treści dotyczących umiędzynarodowienia zarządzania kadrami, * szersze omówienie narzędzi, zwłaszcza doboru i oceny pracowników (np. Assessment Center, testy psychologiczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101822 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100815 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47699 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37314 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44536 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63988, 63987, 63138 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej