Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Orzeszko Teresa
(2)
Wlazło Stefan
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Brzosko Anna
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cywiński Marcin
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dzierzgowska Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałęski Jerzy
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kryza Joanna
(1)
Majchrzak Jadwiga
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Semrau Joanna
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wach Krzysztof
(1)
Witkowski Krzysztof
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Łęgowski Jerzy
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(21)
nieznany (po)
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Kadry
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Szkolnictwo
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Nauczanie
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura podróży
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Drugoroczność
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Egzaminy gimnazjalne
(1)
Ekorozwój
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Outsourcing
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca osób z niepełnosprawnością
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo socjalne
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rola społeczna
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjologia pracy
(1)
Sport
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Styl życia
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ukraińcy
(1)
Uzależnienia (psychologia)
(1)
Temat: dzieło
TERM-IAE
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kurpie (region)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Raport z badań
(8)
Monografia
(5)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tematyka niniejszej pracy doskonale wpisuje się we współczesne zmiany zachodzące w sektorze szkolnictwa wyższego. Na podstawie zapisów Ustawy 2.0 można stwierdzić, że wywiera ona duży wpływ na zmianę podejścia do sposobu zarządzania uczelniami. Ustawa ta nakłada na osoby odpowiedzialne za procesy zarządcze uczelni obowiązek poszukiwania nowych rozwiązań oraz dostosowywania się do zmieniającego się ładu akademickiego. Zagadnienia podejmowane przez autorów publikacji w dużym stopniu odpowiadają współczesnym problemom, przed jakimi stoją uczelnie. Książka szczególnie polecana jest menadżerom akademickim oraz osobom zajmującymi się zagadnieniami zarządzania na uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107739 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102361 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55603 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41774, 41745 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce poruszane są zagadnienia związane z aktualnymi trendami oraz kierunkami rozwoju funkcji personalnej w przedsiębiorstwach. W szczególności dotyczą one strefy projektowania, organizacji oraz realizacji funkcji HR, z uwzględnieniem czynników współcześnie na nią oddziałujących, m. in.: - konfliktu pokoleniowego na rynku pracy, - problematyki retencji pracowników, - wykorzystania najnowszych technologii w realizacji procesów HR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42044 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy budowania marki osobistej w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej w nowoczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest zagadnieniu oceniania wspierającego, jego obecności we współczesnej dydaktyce i metodyce kształcenia, a także jego wielowymiarowym i zróżnicowanym aspektom oddziaływań, skupionym głównie na budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117357 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53224 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59124, 59125 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Problematyka stylu życia w naukach o zarządzaniu staje się coraz bardziej istotna. Większy nacisk kładzie się na kwestie różnorodności pracowników w organizacjach i zespołach, a także na ich styl życia. Podkreśla się, że to zróżnicowanie wpływa pozytywnie lub negatywnie na wiele parametrów zespołowych, na przykład klimat, poziom zaufania czy efektywność zespołu. Sytuacja ta stanowi nowe wyzwanie dla praktyków, których zadaniem staje się tworzenie środowiska pracy sprzyjającego osiąganiu indywidualnych i organizacyjnych korzyści w oparciu o zarządzanie zespołem zróżnicowanym ze względu na styl życia i kształtowanie zaangażowania jego członków. Autorki sprowadzają wywody terminologiczno-teoretyczne do minimum, rozwijając wątek empiryczno-praktyczny. Książka stanowi ciekawy raport z przeprowadzonych badań. Licznie zgromadzona bibliografia pozwala uwzględnić najnowsze trendy w tym obszarze i wytyczyć kierunki dalszego rozwoju. Tematyka jest nowa i oryginalna zarówno na gruncie polskim, jak i literatury światowej. Autorki wskazują że celem monografii „jest wskazanie zasadności badania stylów życia i elementów je kształtujących w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi”. Jak dotąd niewiele opracowań w obszarze nauk o zarządzaniu zostało poświęconych tej problematyce. Publikacja, dzięki przeprowadzonym badaniom empirycznym i próbie systematyzacji dotychczasowego stanu badań, przyczynia się również do poszerzenia wiedzy po¬święconej znaczeniu stylu życia w naukach o zarządzaniu. Z recenzji dr hab. Dagmary Lewickiej, prof. AGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110436 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49936 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32961 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46354 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60136 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Jan Czekaj: Kryzys strefy euro. Przyczyny, skutki, drogi wyjścia [The Euro zone crisis. Reasons, impacts and solutions], doi: 10.7366/1898352932101, s. 5–26; Marek Grela: Unia Europejska w okresie zmian. Co z kryzysu wynika dla Polski [he European Union in a time of change. Implications for Poland ], doi: 10.7366/1898352932102, s. 27–43; Maciej J. Nowak: Bezpośrednie instrumenty zarządzania przestrzenią na szczeblu lokalnym a rozwój gospodarczy jako problem badawczy [Direct spatial development tools at the local level vs. the economic development as a research problem], doi: 10.7366/1898352932103, s. 43–55; Stella Strzemecka: Działalność profrekwencyjna jako przejaw samoorganizacji społeczeństwa na przykładzie Polski i Czech [Turnout-boosting activities as a sign of self-organization of society in Poland and the Czech Republic], doi: 10.7366/1898352932104, s. 56–65; Beata Springer: Wybrane instytucje polskiej służby cywilnej na przestrzeni lat 1996–2009. Perspektywa porównawcza [Selected institutions of the Polish civil service in the years 1996–2009. A comparative approach], doi: 10.7366/1898352932105, s. 66–82. Wywiady [Interviews] Od nowych kierunków migracji do nowej jakości migracji. Rozmowa dr. Marka Benio z prof. dr. hab. Markiem Okólskim, dyrektorem Ośrodka Badań nad Migracjami Uniwersytetu Warszawskiego [From new migration directions to new migration quality. An interview with Professor Marek Okólski, Director of the Centre for Migration Research, University of Warsaw ], s. 83–86. Wybór tekstów klasycznych [Selection and texts] Claus Offe: Governance – „wyraz pusty” czy naukowy program badawczy? [ Governance: an ‘empty signifier’ or a scientific research programme?], s. 87–102.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej