Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(191)
Forma i typ
Książki
(178)
Publikacje naukowe
(102)
Publikacje fachowe
(63)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
wypożyczone
(26)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(35)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(71)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(19)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Informatorium
(3)
Autor
Gawroński Krzysztof
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Witkowska Magda
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Drucker Peter F
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Michael
(1)
Babik Wiesław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Degen Robert
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrowolski Zbysław (1964- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dzierzgowska Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Elsner Danuta
(1)
Fabińska Monika
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Brian
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(91)
2010 - 2019
(93)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(176)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(190)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(190)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(28)
Dyrektorzy szkół
(12)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Studenci
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(47)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Menedżerowie
(17)
Kadry
(14)
Marketing
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(10)
Motywacja pracy
(9)
Praca
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Coaching
(8)
Public relations
(8)
Negocjacje
(7)
Organizacje
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Kreatywność
(6)
Media społecznościowe
(6)
Praca zespołowa
(6)
Reklama
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rynek pracy
(6)
Szkolnictwo
(6)
Innowacje
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Motywacja
(4)
Pokolenie Y
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
COVID-19
(3)
Etyka biznesu
(3)
Internet
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mentoring
(3)
Nauczyciele
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Oświata
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkoły
(3)
Wielokulturowość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Benchmarking
(2)
Biznesplan
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Design thinking
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finanse publiczne
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inwestycje
(2)
Jobs, Steve (1955-2011)
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kształcenie
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(16)
1989-2000
(11)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(51)
Poradnik
(45)
Monografia
(29)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(44276)
Psychologia
(4149)
Socjologia i społeczeństwo
(3095)
Medycyna i zdrowie
(2834)
Językoznawstwo
(2733)
Zarządzanie i marketing
(191)
Literaturoznawstwo
(2251)
Historia
(1945)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1494)
Geografia i nauki o Ziemi
(612)
Kultura i sztuka
(582)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(556)
Matematyka
(510)
Media i komunikacja społeczna
(409)
Chemia
(382)
Kultura fizyczna i sport
(333)
Rozwój osobisty
(332)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(326)
Fizyka i astronomia
(321)
Informatyka i technologie informacyjne
(297)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(290)
Praca, kariera, pieniądze
(260)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(253)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(221)
Filozofia i etyka
(219)
Religia i duchowość
(186)
Ochrona środowiska
(175)
Biologia
(171)
Nauka i badania
(169)
Hobby i czas wolny
(144)
Inżynieria i technika
(125)
Etnologia i antropologia kulturowa
(85)
Podróże i turystyka
(76)
Kulinaria
(55)
Styl życia, moda i uroda
(46)
Architektura i budownictwo
(42)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Archeologia
(19)
Transport i logistyka
(18)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Dom i ogród
(6)
Języki i językoznawstwo
(3)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Pedagogika,oświata,edukacja
(2)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(2)
Banki
(1)
Biologia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Chemia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fizyka i astronomia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Monografia
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Podatki
(1)
Poznanie - fizjologia
(1)
Religia, duchowość
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwi i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo ?
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Systematyka
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Życie Szkoły
(1)
191 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy monografii wykorzystują swoje kompetencje w zakresie zarządzania ryzykiem systemu finansowego, aby uporządkować dotychczasową wiedzę o pandemii koronawirusa. Szukając analogii dla COVID-19, formułują rekomendacje praktyczne, które dotyczą przestrzegania zasady pomocniczości, odblokowania istniejącego potencjału intelektualnego i finansowego transferów międzypokoleniowych dla przezwyciężenia negatywnych następstw pandemii. Seniorzy mają zasoby majątkowe pozwalające na przezwyciężenie recesji po COVID-19. Obawiają się bardziej o życie i zdrowie dzieci i wnucząt niż o własne. Współczesne technologie typu blockchain pozwalają na zagwarantowanie bezpieczeństwa transferom rodzinnym i międzypokoleniowym. Są to bufory bezpieczeństwa zdrowotnego i finansowego ludności w warunkach pandemii. Recenzowana praca odznacza się niewątpliwymi walorami merytorycznymi i metodycznymi. (…) Konsekwencje i wyzwania związane z COVID-19 należą do interesujących i ważnych kwestii analizowanych w zagranicznym, częściowo również polskim, piśmiennictwie z zakresu ekonomii i finansów (prace naukowe, popularno-naukowe, publicystyczne). Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za próbę syntezy tego, co najważniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki. Można tu zaryzykować stwierdzenie, ze książka Prof. Prof. Solarza i Waliszewskiego będzie pierwszą polską publikacją z „koronomiki”. Prof. dr hab. Stanisław Flejterski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42542 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1-5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencer marketing w dobie nowych mediów / Kinga Stopczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem – i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113643 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka niniejszej pracy doskonale wpisuje się we współczesne zmiany zachodzące w sektorze szkolnictwa wyższego. Na podstawie zapisów Ustawy 2.0 można stwierdzić, że wywiera ona duży wpływ na zmianę podejścia do sposobu zarządzania uczelniami. Ustawa ta nakłada na osoby odpowiedzialne za procesy zarządcze uczelni obowiązek poszukiwania nowych rozwiązań oraz dostosowywania się do zmieniającego się ładu akademickiego. Zagadnienia podejmowane przez autorów publikacji w dużym stopniu odpowiadają współczesnym problemom, przed jakimi stoją uczelnie. Książka szczególnie polecana jest menadżerom akademickim oraz osobom zajmującymi się zagadnieniami zarządzania na uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza, druga i trzecia pomoc we wspólnej sprawie. Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117224 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko...." [MT Biznes]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych. 1.Pojęcie.istota i funkcje marki 2.Wizerunek i tożsamość marki 3.Wartość,siła i kapitał marki 4.Pozycjonowanie marki 5.Strategie zarządzania marką 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talent menedżerski w oświacie / Justyna Śmietańska. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016. - 311, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 253)
Monografia dotyczy zagadnienia nowoczesnego zarządzania placówkami oświatowymi. Przedmiotem badań empirycznych uczyniono kategorię talentu menedżerskiego w oświacie. Dokonano starań, by wskazaną tematykę ująć w sposób wielowymiarowy i holistyczny, łącząc kategorię i zalety zarówno metodologii badań ilościowych, pomiaru psychometrycznego, jak również metod badań jakościowych. Grupę badaną stanowili dyrektorzy i nauczyciele szkół publicznych (szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne). Wykorzystano pogłębione wywiady indywidualne (IDI) i testy psychologiczne w badaniach dyrektorów oraz ankietę internetową (CAWI) której respondentami byli nauczyciele. Nadrzędnym celem badań empirycznych było podjęcie próby skonstruowania kategorii, którą określono mianem talentu menedżerskiego w oświacie. Na podstawie przeprowadzonych badań wyróżniono jego charakterystyczne komponenty. Szczególny akcent położono również na pragmatyczny wymiar badanego zjawiska, uzyskanych wyników i wniosków – dlatego monografia zawiera liczne refleksje oraz implikacje praktyczne dotyczące codzienności edukacyjnej i nowoczesnego zarządzania oświatą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113779 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53679 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41166 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce Skuteczne zespoły autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem. Wreszcie jest! Książka, która przesadnie nie upraszcza ani nie tuszuje bardzo realnych wyzwań, jakie napotykają zespoły we współczesnych miejscach pracy. Tannenbaum i Salas podarowali nam nieocenione źródło wiedzy – kompleksowe, oparte na nadzwyczaj gruntownych badaniach, a jednocześnie niezwykle użyteczne. Skuteczne zespoły to prawdziwy majstersztyk. - Amy C. Edmondson, profesor w dziedzinie przywództwa i zarządzania, autorka książki Firma bez strachu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki - architektury wyboru - do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo nowych spostrzeżeń na takie tematy, jak pandemia Covid-19, dieta, finanse osobiste, oszczędności emerytalne, opieka zdrowotna, dawstwo narządów i zmiana klimatu. Codziennie podejmujemy decyzje dotyczące tego, co kupujemy i co jemy, jakich dokonujemy inwestycji i w jaki sposób spędzamy czas, jak dbamy o swoje zdrowie i naszą planetę. Niestety, często te wybory są nietrafione. Poznając jednak to, w jaki sposób myślą ludzie, możemy im ułatwić podejmowanie najlepszych dla nich decyzji. Autorzy z przenikliwą bystrością i wysmakowanym dowcipem demonstrują, jak można najlepiej popchnąć nas we właściwym kierunku, nie ograniczając absolutnie naszej wolności wyboru. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51671 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67903 P 16,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35930 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji / Rafał Tyszkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2017. - 289 stron : tabele, ilustracje, 24 cm.
Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68014 P 16,5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej